Era dimineata,iar ceasul era 6:35.Mi-am facut un dus destul de lung,iar apoi m-am imbracat cu o pereche de blugi taiati albastri,un tricou negru pe care scria'''All you need is love''si o pereche de tenisi.Mi-am indreptat parul cu placa,mi-am pus o pereche de ochelari de soare negri pe cap si mi-am luat o geanta tot neagra cu tinte si imi tineam troler-ul in mana si am iesit din camera.Justin se imbracase si el cu o pereche de pantaloni negri de trening cu turul lasat,un tricou crem mai larg si tenisi ,iar apoi a plecat si el din camera cu bagajele sale.Ajunsi la receptia motelului,ne luam ramas bun de la tot ce a fost si am facut acolo.
Peste 15 minute a venit si autocarul.Ne-am urcat in el si de data asta am stat cu Tina pe primul rand.Justin statea cu Maia si Alex in ultimul rand.Tina m-a intrebat:
-Deci Ally?Tu ce impresii ai din excursia asta?
-Pai...avand in vedere ca eu nu am vizitat nimic cu voi,ce impresii sa am?...
-Asa e.Iti dau eu cateva poza pe care le-am luat.Uite-le!mi-a zis Tina dandu-mi cateva poze
-Thank you!
-Pentru putin!
-Aaam...Tina,trebuie sa-ti spun ceva.
-Ce?Spune-mi,m-ai facut curioasa!
-Pai....Ieri,cand veneam de la petrecere l-am auzit pe Justin ca vorbea cu cineva la telefon despre un pariu.Il chema Mihai pe acel timp misteros.Tu crezi ca e vorba de faptul ca m-am culcat cu el?am spus eu destul de ingrijorata
-Nu stiu,Ally.Tu crezi ca el ti-ar face asta?a spus Tina ridicand din sprancene
-Nu stiu ce sa cred...Adica ar fi in stare?...
Mi-am pus castile in urechi si am aplecat capul pe spate,spijinandu-l de scaun.Ascultam melodia Confident.
Ally P.O.V
De ce m-am culcat cu Justin?Adica nu a fost urat,dar totusi, cu el?Din toti baietii de pe pamant doar cu el o puteam face?Sunt o mare proasta!Era foarte clar totul:el doar s-a folosit de mine.O iubeste pe cateaua lui Selena,ca doar e...buna la pat...
Peste cateva ore,am adormit.Intre timp Justin vorbea cu Tina prin mesaje:
*Mesajele dintre Tina si Justin*
-Ally mi-a spus ca te-a auzit cand vorbeai cu Mihai la telefon despre pariu.(Tina)
-Cum?Ce crede acum despre mine?Deci de aia era ea asa cu mine...(Justin)
-Asa cum?(Tina)
-Distanta...(Justin)
-Cred ca e suparata.Ea nu stie inca despre ce e pariul,dar banuieste ca ar fi ca s-a culcat cu tine.(Tina)
-De ce m-am bagat in pariul asta?De ce?(Justin)
-De prost :)).Glumesc,nu inteleg de ce tocmai pe ea am putul sa o alegem,din toate fetele din liceu.Dar ce ai castigat?(Tina)
-Asa mi-a spus prostu' ala de Mihai,ca lui ii plac mai mult virginele...Pariul a constat in 5000 euro.(Justin)
-Nu-l mai insulta pe Mihai.Si pentru 5000 euro Ally a platit cu puritatea ei,nu?(Tina)
-Stiu si eu ma simt rau,dar te rog,nu mai rasucii cutitul in rana...(Justin)
-Ok...(Tina)
Tina P.O.V
Ce rau m-a simt ca i-am ascuns adevarul lui Ally.Dar daca-i voi spune s-ar supara pe mine.Ea e cea mai buna prietena a mea,nu vreau sa o pierd si mai ales nu merita ceea ce i se intampla.E numai vina lui Mihai ca a facut pariul asta,dar si a lui Justin ca l-a acceptat.Intr-un fel si al meu...Saraca Ally,nu pot sa cred ca dintr-o greseala prosteasca a platit cu naivitatea si puritetea ei.
*Dupa 4 ore*
In sfarsit am ajuns inapoi in Calfornia.Vremea e din nou insorita si frumoasa.Familia mea si David,iubitul meu adevarat,pe care trebuie sa-l iubesc,ma asteptau acolo.
-Buna,draga!Ne-a fost foarte dor de tine!mi-au spus parintii meu luandu-ma in brate
-Buna,mami,tati!Si mie mi-a fost dor de voi!
-Buna,iubito!Nu stii cat mi-ai lipsit!Te iubesc si ma bucur ca te-ai intors!mi-a zis David sarutandu-ma
-Buna,David!Si mie mi-a fost dor de tine,defapt de voi toti!Si eu te iubesc!i-am spus luandu-ul si pe el in brate
M-am uitat putin in spate la Justin,iar si el se uita le mine.Apoi am plecat spre masina mamei,care era un AUDI A6 alb.In mai putin de 10 minute am ajuns acasa.Eram foarte obosita,dar am stat sa le povestesc ce am facut in excursie.Le-am zis ce-mi spusese Tina si le-am aratat pozele tot de la aceasta.Ai mei s-au bucurat ca m-am distrat,dar ei nu stiau ce am facut eu defapt in motel ,cand trebuia sa ma duc cu clasa sa vizitam locuri.Apoi m-am dus sa-mi fac un dus fierbinte si m-am schimbat in pijamale si m-am culcat.
Asta a fost si capitolul 12,chiar daca e scurt,ma urasc pentru asta!Stiu ca nu am postat de mult si imi cer mii de scuze,dar am fost cam ocupata.Va iubesc mult ingerasi!Sper ca v-a placut si nu uitati ca daca vreti dedicatii sa-mi spuneti!Ne apropiem de 1000lecturi,inca putin...Deci nu va imaginati ce fericita m-ati facut,va iubesc mult,mult,mult!!!!:*:*:*:*
(scuzati greselie,m-am cam grabit):*
CITEȘTI
Iubire adevarata sau minciuna?[Justin Bieber]-Terminata
FanfictionDrama,iubire,minciuna,suferinta,inimi frante si dezamagiri,de asta va avea parte Ally, o fata de 18 ani,care s-a mutat de curand in California? Isi va gasi oare adevarata iubire?Totul se va schimba cand il va cunoaste pe Justin Bieber sau va ramane...