~Justin~
Am plecat sper casa lui David.De afara se observau bine ferestrele inchise,cu draperiile trase,iar cand am ajuns la usa,acesta era incuiata.Ori el a rapit-o pe Ally,ori nu e acasa,dar cred ca prima varianta e corecta...
~Ally~
David se paropia de patul unde eu stateam legata si imi spunea:
-Ohh...Alison,acum esti a mea...si asa vei fii de acum.Ahh..ce bine arati!a spus David,ca un psihopat,ce era...
El a inceput sa-si deschida cureaua si sa-ti dea jos pantalonii.S-a pus langa mine si mi-a dat o suvita de par dupa fata,iar apoi m-a sarutat ''lacom''.Incercam sa ma misc si sa tip dupa ajutor,dar totul era in zadar...A inceput sa ma sarute si pe gat,pana ce a ajuns la sani.Mi-a rupt maioul si m-a sarutat si pe ei.M-a desfacut si la blugi,dupa care mi a dat jos si si-a dat si el tricoul jos.Dupa eu am incercat sa spun ceva,iar David mi-a dat pamblica de la gura.
-David,daca vrei sa facem dragoste nu voi putea!
-De ce,scumpa mea iubita?a intrebat David mirosind a bautura
-...sunt legata!am spus eu speriata
Atunci David m-a dezlegat de funii si m-a trantit inapoi in pat,urcandu-se peste mine.
In scurt timp cateva lacrimi si-au facut aparitia pe obrajii mei.
~Justin~
Am fortat usa,pana la urma deschizand-o.Am intrat in casa cu Mihai si Tina si am inceput sa-l cautam pe nemernic.
-Justin,nu cred ca David e aici.a spus Tina
-Da,adica l-am cautat peste tot...a adaugat Mihai
-Nu,sigur el trebuie sa fie cel care a rapit-o!a spus Justin dand cu pumnul in masa
~Ally~
Am auzit un zgomat,de sus,ceea ce insemna ca sunt la subsol,in casa lui David,cred...
-Ajutorr!!!!!Ajutoo!!am stigat eu
-Ce s-a auzit?a intrebat Tina
-Un strigat de ajutor,care parea a fii a lui...a completat Mihai
-Ally...a spus Justin
-Nu pot sa cred,Ally e tinuta captiv aici!A spus Tina ingrijorata
-Si cred ca stiu unde...a spus Justin
-Taci din gura!Sa nu scoti vreun sunet ca te omor si pe tine si pe prietenii tai!mi-a spus David cu un cutit in mana.Stai acolo!a spus tot el,legandu-ma la loc.
-Veniti!a spus Justin
-Stai,unde te duci?a spus Mihai
Justin nu a raspuns nimic si a plecat grabit catre sublolul casei.A deschis usa si a coborat.Nu vazuse pe nimeni acolo.El inaintase cu pasii,iar Tina si Mihai ii spuneau:
-Justin,vin-o!Poate ca nu e aici,nu vezi ca nu e nimeni?
-Nu,aici trebuie sa fie...a raspuns el,incapatanat
Dintr-o data,din spatele lui iesise David cu un cutit pe care i l-a pus la gat lui Justin.
CITEȘTI
Iubire adevarata sau minciuna?[Justin Bieber]-Terminata
FanfictionDrama,iubire,minciuna,suferinta,inimi frante si dezamagiri,de asta va avea parte Ally, o fata de 18 ani,care s-a mutat de curand in California? Isi va gasi oare adevarata iubire?Totul se va schimba cand il va cunoaste pe Justin Bieber sau va ramane...