sokkolva..

1.1K 78 5
                                    

- Dan, ne is akarj –mondtam mosolyogva. – De ha már itt vagytok mondtam Dorynak, de akkor nektek is holnap szabadnapot kaptok.

- De hát holnap lesz egy fontos átadásunk nem?

- De igen, de azt én rendezem el, kell egy kis kikapcsolás elegem van az iskolából! Tudjátok milyen szar?

- Főnök egyszer már mi is kijártuk.

- Öregek vagytok! – nevettem fel.

- Egyébként van, infóm róluk megnézed? Igaz csak egy embert vett fel mikor épp az árunkat nézte, de megláttam a karján a másik maffia jelét. – mondta Dory.

- Még utánunk leskelődik? Az eszem eldobom! Meg van a szállítmány utáni dolgom. – csóváltam a fejem.

Belépve a sok gép közé máris oda vitt ahol a kamera felvétel ment. Megnéztem az elejétől a közepe fele meg is találtam azt a részt, ami nekem kellet. Ez a srác egykorú velem kb. Megvan! Ő az osztálytársam! Így könnyebb lesz. –nyugtáztam magamba.

- Dory már megvan, holnap elintézem. Már a tervem is megvan.

Másnap az iskolában:

Épp most érek be az iskola kapuján az én egyetlenemmel. Kérdezitek ki az? Hát az én egyetlen drága motorom! Leparkolva Dylan mellé szép elegánsan szálltam le a motorról. Nem foglalkozva velük mentem el mellettük ám meg akadt a szemem a kémen.

- Szia, arra gondoltam ma elmehetnénk valahova, na mit szólsz? – mentem oda hozzá mosolyogva.

- Ilyen gyönyörű lánnyal, szívesen megyek.

- Adam szállj már le a padtársamról!

Ja, igen nem is mondtam ez a két barom barátok nem annyira beszt frendszös hanem ilyen hello viszonyban vannak, csak ugye mind a kettő menő gyerek.

- Dylan ő jött ide és szakadj le rólam!

Itt Dylan úgy nézet rá, mint akit ki tudna nyírni és már nyúlt is a dzsekije belsőjébe ám ott megállt a keze mikor ezek szerint Adam oda szolt neki.

- Dylan iskolába vagyunk!

- Igazad van, most nem kapsz semmit! – mondta Dylan.

Azt hiszem, ezt még ki kell derítenem, majd órán elveszem tőle.

- Fiúk én mentem, a teremben találkozunk. –kacsintottam mind kettőre.

Besétáltam a suliba és mentem a szekrényemhez kivenni a mai felszerelésemet ami max egy füzetből áll.

Belépve a terembe a sisakomat leteszem a padomra és várom a becsöngetést. Ami ebben a percben szólalt meg. Dylan levágta megát mellém. A tanár is megérkezett már csak azt várom, hogy ne figyeljen, és megnézhessem, mi van a dzsekije belső zsebében. Talán egy kis svájci bicska. Tőle mást ki sem néznék.

Nem figyel itt az én időm! Szépen hírtelen mozdulatok nélkül nyúlok be a kabátja alá. És fogok rá egy.. egy pisztolyra? Most már kíváncsi vagyok még jobban.

Ám itt követtem el életem legnagyobb hibáját szarul fogtam meg és véletlen neki ment a bőrének a pisztoly, amire rögtön felkapta a fejét. De én le voltam sokkolva. Ugyan olyan pisztolya volt, mint nekem! Ő dühösen feltette a kezét és kérte meg a tanárt, hogy had kísérjen ki, mert rosszul érzem magam. Láthatatlanul vissza tette a pisztolyát fogta meg a csuklom és húzott ki.

- Mi a francot csinálsz? – kérdezte felháborodottan, és dühtől forrongva.

overWhere stories live. Discover now