Üçüncü bölüm

66 4 4
                                    

Hikaye hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim? :d

Üçüncü bölüm

Dünyada gerçekten böyle bir tesadüf olabilir mi?

Kendimi bunun aksine ikna etmeye çalıştım muhtemelen çok fazla düşünüyordum. Hiçbir yolu yoktu. Tecavüz Davası delillerini dinlemeyi yeni bitirmiştim ve gerçekten suçluyu kendim görmüş olabilir miydim?

Bu tür olaylar piyangoyu kazanmaktan daha düşük olasılıklıydı!

Şarap kadehini elimde tutuyordum ama yine de doğru dürüst içemedim. Şapkalı adam çok şüpheliydi!

Fenerbahçe şapkası, eğik kafa, kasvetli ifade ve o şüpheli duygu. Kesinlikle içgüdülerim bu adamda bir sorun olduğunu söylüyordu.

Mavi kafalı şu çocuğun dedikleri hakkında düşündüm. Tecavüz Davası kurbanlarının hepsi şüpheli alışkanlıkları olan kadınlardı.

Sadece bu da değil, suçlunun ifadesi de garipti ve şapkalı adam yüzünü yakasıyla kapatıyordu. Düşündüğüm kişi olabilir miydi?

Bu düşünceye vardığımda, yerimde daha fazla oturamadım. Yanılmış olsa bile, yine de bir göz atması gerektiğini düşündüm. Şarap kadehini bıraktım ve hızla şapkalı adamın kaçtığı yöne gittim.

Bar çıkışı, girişe benzer sade, küçük demir bir kapıydı. Hemen dışarıya fırladım ve dar, karanlık bir sokağa çıktım.

Saat çoktan bir olmuştu ve sokak ölüm sessizliğine bürünmüştü, iki tarafa da baktım. Sokak ışığını kullanarak sağımda yanımdan kaçan birinin gölgesini çabucak gördüm.

"Hı?" Bir an için durakladım, şimdi durum daha da şüpheliydi. Hızla o yöne koştum.

Hem kovalamak hem de kovalanmak benim önceki uzmanlık alanımdı. O adam sadece hızlı değildi, aynı zamanda peşinden ses de gelmiyordu.

Gölge başka küçük ve karanlık ara sokakta kaybolmuştu. Ara sokak kesinlikle doğrudan otoparka doğru gidiyordu. Gideceği tek yön otoparktı.

Yeşil bir çöp kutusunun yanından geçerken aniden yerde birini gördüm. Az önce şu beni reddeden garip kadın ile ayrılan zengin adamdı.Şu anda yüz üstü yatıyordu ve vücudu tamamen soğuktu.

"Vay canına!" Adam durdun bir şekilde yerde yatarken, adamın az önce bir şok tabancasıyla yere serildiğinden yüzde yüz emindi!

Adam zaten şok bayıldıysa, peki ya o zaman o kadına ne oldu?

Başımı eğdim ve karanlığa baktım. Hiçbir şey göremiyordum ama ileride bir köşeden gelen ayak seslerini duydum.

Aman tanrım

Gerçekten birisi vurulmuş muydu?

Bedenimi biraz gergin hissetmekten alıkoyamadım. Tekrar yana baktım ve uygun bir şekilde aldığı kısa bir çubuğu fark ettim.Birdenbire barda şapkalı adamı yerde bir şeylerle uğraşırken gördüm.Daha yakından bakınca, kadının zaten yere devrilmiş olduğunu ve şapkalı adamın onun kıyafetlerini aceleylr çıkardığını görüyordum!

Az önce olanlar her şeyi açıklıyordu. Polisin yakalamaya çalıştığı pislik Tecavüzcü şu anda tam karşısındaydı!İç güdülerimde haklıydım.

"Hey ufaklık!" Sırıtarak adamın olduğu yere doğru bağırdım. "Bugün benimle burada karşılaştığına göre kendinıi şanssız saymalısın! Kadınların düşmanını ortadan kaldırmanın zamanı gelmiş anlaşılan!" İnsanları dövmek benim zevk aldığım uzmanlık alanıydı. Hızlı bir adımda ilerledim ve şapkalı adam tepki veremeden sopayı kafasımın arkasına çarptı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kimsin sen? [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin