+Harry+
Suutelimme Louisin kanssa aika kiihkeästi sohvalla, kunnes kuulimme viereltämme köhäisyn.
Irrottaudumme nopeasti toisistamme, ja muutumme punasemmiksi kuin paloautot punaisimmillaan. Käännän pääni kohti vieressä olemaamme kohti, ja punastun mikäli se on vielä mahdollista.
Vieressämme on Anne. Tuijotamme Annea kiusallisena ja nolostuneina. "Minua nolottaa niin paljon, ja pelkään että Anne haluaa heittää minut ulos tästä talosta tämän seurauksena" ajattelen. Yht'äkkiä Anne alkaa hymyilemään, kuin olisi juuri voittanut lotossa. "MINÄ TIESIN, MINÄ TIESIN!" hän vain alkaa kiljumaan iloisesti.
Louis ja minä katsomme toisiimme ja käännämme katseen takaisin Annea kohti, joka melkein pomppii paikallaan innosta. Katsomme häntä Louisin kanssa kysyvästi. Hän ilmeisesti tajuaa katseemme ja alkaa selittämään: "Muistatko Louis silloin kun sanoin sinun tulevan tykkäämään vieraastamme?" Anne aloittaa. Louis nyökkää hitaasti ja Anne jatkaa "ajattelin teistä kehittyvän jotain muuta kuin kavereita" lauseen lopuksi hän vielä vinkkaa silmäänsä.
"Tiesitkö että olen homo?" kysyy Louis ensimmäiseksi. "En ollut aivan varma, mutta uskoin että olet. Sinulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää, olet fanittanut Britney Spearsia ja kuolaat varmaan jokaisen vastaan tulevan hyvännäköisen pojan perään." Anne vastaa."Ai" toteaa Louis punastuen. "No minä nyt jätän teidät tänne jatkamaan juttujanne" Anne sanoo ja taas vinkkaa silmää.
"No ainakin äitisi hyväksyi meidät" totean ja Louis nyökyttelee. "Täytyy sanoa, että Annen suunnitelma oli kyllä hyvä, sillä sain sinut" sanon Louisille ja kiipeän tuo päälle suutelemaan suoraan suulle.
-
Olemme nukkumassa sängyssä, tai no olen nukkumassa Louisin kainalossa hänen sängyssä. Mutta mitäpä tuosta. Louisin pää lepää rinnallani. En voi muuta kuin vain kuunnella tuon ihanan tasaista hengitystä.
"Olenko minä mielestäsi ilmiselvä homo?" kysyy Louis. Kysymys tuli minulle aivan puun takaa ja jouduin kytkemään aivoni päälle, jotta voisin alkaa miettimään ensimmäistä tapaamiskertaa Louisin kanssa. Mieleeni tulee vain kuvia siitä, kun Louis tuli vain pyyhe lanteillaan ensimmäistä kertaa näyttäytymään minulle. Sitten mieleeni tulee keskustelujanne ja tutustumisianne. Ja vihdoin tajuan vastata "en minä luullut sinua homoksi, kun ekan kerran näin sinut. Silloin en ajatellut mitään muuta kuin sinun ihania kiinteitä vatsalihaksiasi." Minulla kestää hetki tajuta se mitä juuri sanoin, ja kun tajuan, punastun. "Kiva että tykkäät" toteaa Louis virnuillen.
Kuuntelen Louisin tasaantuvaa hengitystä kun hän hitaasti valuu unilaaksoon. Katson hetken aikaa Louisin kauniita kasvoja kunnes nukahdan.
-
Aamulla herään kuudelta, vaikka herätys soisi vasta seitsemältä. Makoilen hetken aikaa sängyssä ja päätän lopulta nousta. Menen vessaan ja hoidan tarpeeni. Kävelen takaisin huoneeseemme ja päätän vaihtaa vaatteeni.
Kävelen kaapimme eteen ja yritän etsiä sopivat vaatteet. Päätän laittaa mustan hupparin, mustat farkut ja kirsikkana asuni päälle sininen pipon. En yleensä käytä värikkäitä pipoja mutta nyt voisin laittaa sen päälleni. (Taaskin kerran kuva Harryn vaateista on ylhäällä.)
Päätän kerrankin vaihtaa vaatteet samassa huoneessa kun Louis, sillä hänhän nukkuu ei siitä haitta voisi olla. Vaihdan ensimmäiseksi farkkuni ja sitten vaihdan t-paitani huppariin. Juuri kun olen laittamassa hupparia päälle, pysähdyn tuijottamaan käteni arpia. Syviä arpia molemmissa käsivarrissani. Onneksi täällä on mennyt Louisin kanssa niin hyvin, ettei vanhat viillot ole saanut uutta seuraa.
"Harry" kuuluu varovainen ääni takaani. Mumisen kysyvästi vastauksen. "Harry kulta tule tänne" hän sanoo astetta huolestuneemmalla äänellä ja taputtaa paikkaa vieressään. Kävelen varovasti hänen viereen ja Louis tuijottaa silmiini. Sitten hän päättää ottaa kädestäni kiinni ja pussata sitä hellästi. Sen jälkeen hän kääntyy minua päin ja halaa lujaa.
•••
Ens luvussa tulee sit enemmän Harryn menneisyydestä ja arvista.
Words 530