Mă simt mai bine acum că am vorbit cu psihologul. Însă am vaga impresie că o să-mi revin și fără ajutorul lui. Acum suntem într-o sală destul de mare și în față se află o masă lungă cu șapte scaune. Jacob ne-a pus în primul rând să fie sigur că nu facem vreun rahat. Ca atunci când a spart peretele din camera mea și din curiozitate am băgat capul pe gaura aia. S-au chinuit jumătate de oră să mi-l scoată. Sau atunci când am vrut să aflăm mai multe despre cineva. A încercat Tess să intre prin gura de aerisire în casa lor și a rămas cu picioarele afară. Cât m-am panicat atunci. Într-un final am reușit să o împing cu totul înăuntru. Zici că a fost misiune contra timp. Câte spume a făcut Jacob, bine că nu ne-a prins nimeni, altfel asta ar fi fost considerată intrare prin efracție. Păi când una dintre noi are o idee proastă, cealaltă ori o aprobă ori o face și mai proastă. Nu e cale de întors!
Au intrat pe mica scenă și toată lumea a scos ori telefonul, ori camera de filmat făcându-le zeci de poze. Chiar și prin machiajul lor profesional se vede că sunt obosiți. Și acest lucru nu mă bucură deloc. Noi suntem lutima țară unde au avut concert din turul lor în jurul lumii și asta, teoretic, e ultima lor zi în care vor interacționa cu fanii. Însă din cauza noastră, a mea și a lui Tess, vor mai sta încă două zile aici. Jacob mi-a dat mesaj ca după fanmeeting să ne facem bagajele. Mi-ar fi plăcut să am mai mult timp să pot să-mi iau rămas bun de la toți cum trebuie.
Jin iar a început cu glumele lui nesărate la care doar Jimin râde. Râsul lui Jin e atât de contagios. Pur și simplu te face să zâmbești. Iar Jimin.. chiar e frumos. Dacă am ocazia, o să-i dau una. Pentru faptul că mereu se ia de greutatea lui sau de performanțele lui pe scenă. Ești perfect așa cum ești, puiule! Namjoon se joacă cu un pluș de la un fan căruia i-a rupt codița. Mi-e teamă că dacă mă atinge și pe mine sigur îmi va rupe ceva. JK și V fac inimioare și trimit pupicuri fanilor. Hobi cântă un refren dintr-o melodie și Yoongi se uită spre mine..? Îmi dau o palmă mintal să mă trezesc din visare. Mă uit stânga, dreapta și în spate să văd dacă mai e cineva. Și cum mă așteptam, mai sunt destule fete, deci probabil că se uită în general la noi.
Fără să-mi dau seama sunt trasă de Tess către mica scenă unde se află cei șapte prințișori. Și.. a început bineînțeles cu Namjoon.
- Dacă te mai prind o singură dată că te tunzi ca în "Danger" sau "Fire" vin când dormi la tine în cameră, te rad în cap și te fac curcubeu! îl amenință cu degetul. Rămâne cu o față de prost câteva secunde. Nu știu dacă este speriat sau mai are puțin și bufnește în râs la comentariul lui Tess.
- Am să transmit mai departe, a răspuns zâmbind și gropița lui și-a făcut apariția.
I-am salutat pe toți. Le-am făcut morală, dar și complimente. Acum sunt în fața regelui Savage.
- Yah! Tu ești Min Yoongi?!
- Da.
Și în secunda următoare se trezește cu degetul meu mijlociu în fața sa.
- Asta e pentru tot ce mi-ai făcut de-a lungul anilor de când sunt A.R.M.Y. Dar îți și mulțumesc în același timp. Ne-am calmat amândoi și mi-a trântit cel mai dulce zâmbet pe care l-am văzut în toată existența mea.
- Ești bine? întrebarea lui m-a șocat puțin. Adică i-am arătat degetul mijlociu și el mă întreabă dacă sunt bine. Cum ar trebui să reacționez la asta? Doar am afirmat și am rămas fără cuvinte. Oricum nu prea vorbesc eu în general, dar aveam un discurs pregătit pentru el.
- Nu uita să mănânci. Jacob ne-a povestit câte ceva despre voi.
- Ah.. Acel nemernic....
CITEȘTI
Combinații periculoase
FanfictionKara și Tess sunt cele mai bune prietene. Ele vor avea parte de vacanța vieții lor atunci când și-o vor petrece cu cei din BTS. Dar nu vor fi singure. Kara are un trecut ce nu o lasă să trăiască prezentul, iar Tess este mereu acolo să o oprească câ...