😴VII.Kapitola😴

254 6 0
                                    

Emma

Naštvaně jsem bouchla Christianovími dveřmi a odešla k sobě do pokoje, kde jsem se zamkla a zalezla do postele. Jak mi to Nicol mohla udělat? Moc dobře věděla, že Chris pro mě znamená opravdu hodně. Tohle ani jednomu jen tak neodpustim.

Nicol

Tak tohle jsem posrala na plný čáře. Jak jsem to jen mohla udělat?. Jak jsem si mohla myslet, že se to Emm nedozví?. Hned co Emm odešla, Chris pokračoval ve své práci. Bez emocí jsem z něho slezla oblékla se a šla pryč z jeho pokoje. Nevěděla jsem co mám dělat, jestli mám jit za Emm nebo jí nechat být. Usoudila jsem že by to teď nemělo cenu a tak jsem šla do obývacího pokoje, kde jsem si ustlala na pohovce. Nemohla jsem usnout, jelikož jsem nad tím pořád přemýšlela. Nakonec se mi povedlo usnout někdy v půl sedmý ráno.

Christian

Když Emma odešla, pokračoval jsem ve svojí nedokončené práci. Už jsem skoro byl, ale najednou se Nicol z ničeho nic zvedla, slezla ze mě oblékla se a odešla z mého pokoje. Bezva, zase jsem si musel pomoct sám. Po dokončení jsem si zalezl pod deku a během chvilky usl.

Emma

Pořád dokola přemýšlím nad tím, co se právě stalo. Nicol je moje nejlepší kámoška už od plenek. A nevím jestli jí to někdy prominu, protože to co udělala je neomluvitelné.

Seděla jsem na posteli až do svítání a asi okolo 8 ráno jsem dostala nehorázný hlad. Šla jsem tedy do kuchyně pro něco k jídlu. Když jsem sešla schody uslyšela jsem z obývacího pokoje někoho brečet. Pootevřela jsem dveře a tam byla Nicol, která ležela na gauči a brečela.
Chtěla jsem jít ihned za ní, ale uvědomila jsem si že jí ešte nechám ať si spituje svědomí. Odebrala jsem se do kuchyně, kde jsem začala chystat snídani. Rozhodla jsem se že udělám snídani také Nicol. Chvíli jsem přemýšlela co bych udělala a pak mě napadlo, že udělám waffle. Pustila jsem se do toho a udělala k tomu dvě kávy a domácí šlehačku. Asi za půl hodiny jsem to všechno měla hotové. Nandala jsem všechny věci na tác a pomalu se odebrala do obývacího pokoje. Potichu jsem otevřela a Nicol pořád brečela.

"Nicol spíš?„ Ne nespala jsem celou noc." Pojď se nasnídat. řekla jsem.

Sedla jsem si vedle ní a silně jsem jí objala.

"Vím že si to neudělala naschvál, Christian je prostě sexy a žádná mu neodolá. Takže na to zapomenem a budem dělat jako by se nic nestalo dobře??

"Fakt? Děkuju moc. Strašně mě to mrzí jsem prostě naivní kráva. Co si myslela že se to nedozvíš.

~O den později~

Bylo brzy ráno a ja celou noc nespala, jelikož mi bylo nehorázně blbě. Šla jsem tedy dolu do kuchyňě udělat snídani, jak pro mě a Nicol, tak pro rodiče. Christianovi snídani dělat nebudu, když mi může ojíždět kamarádku, může si udělat i snídani.

Když jsem připravila palačinky se zmrzlinou tak jsem šla připravit stůl a uvařit Kafe.

Uslyšela jsem kroky vedoucí od schodů, tak jsem se otočila a uviděla jak schazí dolů Chriss. Otočila jsem se zpět a ignorovala jsem ho.

”Čus ségra„. Ignorovala jsem to.
”Ty se nebavíš„? Stále jsem Ignorovala, dokud mi nezačal šahat na zadek, v tu chvíli jsem se otočila a natáhla mu facku. ”Tohle bylo naposled, je ti to jasný? Eště jednou se mě dotkneš na jakékoliv časti mého těla, tak si piš že to nepřežiješ„. řekla jsem dost naštvaně.

Christian

Po jejím výstupu v kuchyňi jsem se radši zvedl a odešel nahoru do koupelny, kde jsem si vlezl do sprchy a nechal na sebe téct ledovou vodu a přemýšlel jsem nad tím co jí zase hráblo, i když jsem věděl co jí žere. Žere ji to že jsem píchal její kámošku a ne jí. Po asi půl hodině jsem vylezl z té sprchy a vyšel jsem jen zabalený v ručníku do pokoje.

Nicol

Uslyšela jsem ze zdola křik, který patřil zřejmě Emm. Potichu jsem šla ke schodům, kde jsem si vyslechla celý jejich rozhovor. Odešla jsem zpět do pokoje, kde jsem si sedla na postel a rozhodla se že dnes odletím domů. Když jsem si zabalila přišla Emma.

”Co to k sakru děláš? zeptala se Emma.

”Dneska odlítám domů, volala mi mamka že potřebuje abych rychle přiletěla. řekla jsem první co mě napadlo.

”Ale proč!?

”eehm..... Děda je na tom špatně. Vím že to byla kravina se vymlouvat na zdraví svého dědi, ale co mi zbývalo?

No tak dobře, to je duležitější. řeknu mamce aby tě odvezli na letiště. odpověděla mi Emm.

Emma

Když Nicol odjela, zalezla jsem k televizi do obývaku a pustila si 2$ocky. Bože jak já ten seriál miluju.

Zničeho nic se v obývaku oběvil Chriss, který se posadil vedle mě a koukal do země.

”Co chceš? zeptala jsem se
”Omluvit se ti za všechno. řekl
”Vím že jsem to posral a proto bych ti chtěl dát tohle.
”Co to je?? zeptala jsem se při pohledu na krabičku.
Je to nahrdelník co jsem dostal od mojí mamky, která mi řekla že ho mam dát holce, do který budu zamilovaný.

Co to právě řekl? Zamilovaný?? Do mě??

Jestli chcete pokračovaní, tak napište do komentu jestli se vám to líbí.

😇My STEP brothers😈Kde žijí příběhy. Začni objevovat