Druhý den
Probudila jsem se brzo ráno a nemohla jsem už usnout. Tak jsem šla dolů, kde seděl nějaký kluk. Když si mě všiml tak si mě celou prohlédl a pak řekl "Ahoj ja jsem Christián„ "Já jsem Emma a ráda tě poznavám„.
Christián
Přišel jsem domů asi okolo šestý ráno a vsichni eště spali. Sednul jsem si do kuchyně a projížděl mobil, když v tom jsem uslyšel vrznout schody. Otočil jsem se a spatřil jsem tam Emmu, jak už se mi pozdějc představila. Prohlédnul jsem si jí od hlavy až k patě a vduchu jsem si říkal škoda, že je to moje sestra, i když nevlastní. Chvíli jsme si tam povídali a pak jsme si šli oba lehnout, samozdřejmě každý k sobě do pokoje.
Ráno, když jsem se vzbudil, teda spíš už odpoledne, jsem šel do koupelny. Chtěl jsem se vysprchovat, ale nešla mi voda, proto jsem šel do pracovny za otcem. "Tati? Nejde mi pustit voda v koupelně„. "Zavolám instalatéra„ řekl mi. " Zatím si dojdi do koupelny k Emmě.„ Dobře a vydal jsem se tam. Přišel jsem k Emminim dveřím a zaťukal. Nikdo se neozýval tak jsem otevřel dveře a nikdo tam nebyl. Zamířil jsem si to do koupelny. Po otevření koupelnových dveří jsem se zarazil. Emma se totiž sprchovala. Tuhle šanci jak jí vidět nahou jsem nemohl prošvihnout, tak jsem se svlékl do naha a vlez kní do sprchy.
Emma
Vzbudila jsem se odpoledne a pořád jsem myslela na to ráno a na ten rozhovor s Chrisem. Po dlouhém přemýšlění a ležení na posteli jsem se rozhodla jít do sprchy. Šla jsem do koupelny, kde jsem se svlékla a vlezla do sprchového koutu. Jak jsem se tak sprchovala, tak jsem zničeho nic ucítila něčí ruce na svých bocích. Rychlostí blesku jsem se otočila a spatřila nahého Chrise, kterého jsem si prohlédla od zhora dolů a on udělal totéž.
"Co tady děláš?„ zeptala jsem se ho.
Coby? Sprchuju se.„ odpověděl mi. " A to nemáš vlatní koupelnu?? Mám, ale nefunguje mi voda tak mě otec poslal sem. Hmmm. „odpověděla jsem mu.
" Jsi nádherná.„ řekl mi. Děkuju, ale to nemění situaci že mi musíš lést do sprchy, když tu jsem ja. Nic neříkal a pomalu se ke mě přibližoval. "Co to děláš?? zeptala jsem se ho. Chci tě políbit. A než jsem stačila cokoliv říct, už mě líbal a ja spolupracovala. Vzal mě do náručí a odnášel z koupelny a i z mého pokoje pryč do svého, kde mě položil na postel a lehl si na demě. "To nemůžeme.„ řekla jsem mu. Pššst. odpověděl. Přetočila jsem ho na záda a sedla jsem si na něj obkročmo. Cítila jsem jak mu tvrdne, jelikož jsme byli oba nazí. Trošku jsem ho podraždila zadkem a párkrát jsem se otřela o jeho rozkrok tím svým. Když už bylo vidět že se blíží k vrcholu, přestala jsem stoupla si a odešla do svého pokoje, kde jsem se zamkla.Christián
Začali jsme se líbat a tak jsem nás přenesl ke mě do pokoje, kde jsme si užili předehru, ale co následovalo pak mě docela zaskočilo. Když jsem se blížil k vyvrcholení, tak přestala, slezla ze mě a odešla. Byl jsem nehorázně nasranej a můj penis pořad stál v pozoru. Nezbývalo mi nic jiného než si to udělat rukou.
Emma
Přišla jsem do pokoje a po zamčení dveří jsem přešla ke skříni, kde jsem si vzala tílko minikraťásky. Když jsem se oblékla, tak jsem se rozhodla, že bych mohla prozkoumat okolí atd.
Vzala jsem si mobil peněženku a sluchátka. Seběhla jsem schody a namířila do obýváku, abych to oznámila mámě a mohla vyrazit. Máma mi to dovolila, tak už mi jen zbývalo obout si boty. Když jsem tak učinila tak jsem vyšla z domu.Ahoj, další kapitola je tu. Líbí se vám tento příběh? Doufám že jo.
Chete další kapitolu?
ČTEŠ
😇My STEP brothers😈
FanficEmma je 17 letá dívka která žije od svých dvou let pouze s matkou. Je trochu rozdivočelá a miluje večírky na kterých si může nezávazně užít. Christian je 19 letý kluk který bydlí pouze z otcem a má bratra. Rád chodí do posilky a je vyhlášený děvkař...