😯IX.Kapitola😯

228 5 0
                                    

Christian

Sešel jsem ty schody a přišel do kuchyně. A tam stál můj malý bráška.

Ch: Alexi? Ty už si se vrátil??

A: Chrisi? No vrátil jsem se sice o týden dřív, ale jsem tady.

Ch: Jak si se měl? Dlouho si se neozval. Koukal jsem na něj a a pak jsem se kouknul na Emm.
Alexi dovol abych ti představil naší sestru Emmu. Emmo tohle je Alex NÁŠ bráška.

E: Chrisi my už se známe.

Ch: Jak to? Zeptal jsem se zvědavě.

EVíš v noci, když Alex přijel tak tady dole něco rozbil a ja se bála kdo to ke tak jsem se šla podívat a tam byl Alex. Povídali jsme si asi 3 hodky. Máš fakt skvělýho bráchu.

Ch: Snad máme ne?

A: Tím pádem to co je mezi váma tak je Incest ne?

Co prosííím?? Řekli jsme oba na stejno.

ANo víte, když jsem ráno vstal tak jsem šel do kuchyně a řekl jsem si že ti udělám budíček, tak jsem pomalu otevřel dveře a to co jsem tam uviděl mě dostalo. Nebojte rodičům nic neřeknu.

Čuměl jsem na něj jak na zjevení. Takže on náš viděl jak na mě Emma provokativně hopsá?! Eště chvíli jsem tam stál jak tvrdý YY a po té jsem se odebral k sobě do koupelny, kde jsem si na sebe pustil ledovou vodu abych se probral.

Alex

Chris na mě koukal jak na debila a pak se sebral a odešel. Šel jsem za ním a hledal jsem ho po celým baráku. Až když jsem z koupelny uslyšel téct vodu. Potichu jsem tam vešel. Chris byl zrovna otočený ke mě zády a ja tak měl výhled na jeho sexy zadek. Ano jsem Bisexual a můj bratr mě kurevsky přitahuje. Otočil se čelem ke mě ale měl zavřený oči, protože měl asi šampon v očích a mě se umožnil pohled na jeho chloubu. Vím že je to nepřípustný, ale přitahuje mě už od mých dvanácti let. Radši jsem se odebral pryč z koupelny aby mě tam nezahlídl.

Christian

Byl jsem ve sprše a uslyšel jsem jak někdo otvírá dveře od koupelny. Myslel jsem že je to Emma a tak jsem se otočil se skoro zavřenýma očima a když jsem tam uviděl Alexe. Zarazil jsem se, koukal mi přímo na moje péro. Vůbec jsem nechapal proč. Začal jsem si utírat oči abych mu dal náznak že otvírám oči. Když jsem je otevřel už tu nebyl. Vypnul jsem sprchu vyšel ven a stal pred zrcadlem a pořád jsem přemýšlel co tady Alex dělal. Něco mě napadlo. Šel jsem k Alexovi do pokoje uplně nahej. Zaklepal jsem a čekal jsem až se ozve dále. Když se tak stalo vešel jsem dovnitř. Alex byl otočený zády. „Bráško??” řekl jsem.  Ano co potřebuješ? Odpověděl Alex. Pujčíš mi čisté boxerky? Ja nemůžu žadné najít. řekl jsem mu. Otočil se čelem kemě a jeho pohled padnul tam kam předtím. Uplně ztuhnul. J..joo. Tt..tamhle vv
Šup..plíku. řekl mi koktavě. Díky bráško šel jsem k šuplíku a schválně jsem se ohnul a zkrz zrcadlo jsem viděl jak mi Alex kouká na zadek. A také jsem viděl jak se mu zvedá jeho kamarád. Vzal jsem si trenky a bez jakéhokoliv slova jsem odešel. To bylo divný.

Alex

To si dělá prdel?? On se mi tady produciruje nahý a ja mám být v pohodě, to řekněte mému kámošovi ten se neposlušně začal zvedat. Ihned jsem si musel sednout a zakrýt to polštářem. Když odešel moje erekce stále neustupovala. Tak jsem si musel zase pomoct sám. Děkuju ti mooc bratříčku. 

Ležel jsem na posteli a koula jsem se na televizi. Nic moc zajimavéhi tam nedaváli, ale ja ji stejne moc nevnimal, protože jsem pořád přemýšlel nad tím Chrisem. Myslím že něco tuší, že mě v tý koupelně nejakým způsobem zahlídnul. Nad tím přemýšlením jsem usnul.

Christian

No tak to je gól, ja vzrušuju svýho bráchu. Nikdy bych si nemyslel že je gay nebo bisexual, takže rozumím tomu tak že přitahuju jak Alexe tak Emmu? No to jsem to dopracoval. Ano Emma přitahuje i mě, ale Alex? Ano je to pěkný kluk, ale je to můj brácha.

Bylo asi sedm večer a ja se rozhodl jít do klubu si vyvětrat hlavu a srovnat se stím že mě chce můj brácha.
Šel jsem pěšky, jelikož jsem věděl že u jednoho panáku to nezustane. Dorazil jsem ke klubu a potkal jsem tam Thomáse s Lindou. Thomas je muj kamoš už od školky, ale Lindu nemám rád už na základce jsme se neměli v lásce. Pozdravil jsem se snima a šel dovnitř. Linda se někam vypařila a tak Thomáš šel za mnou na bar. Povídali jsme si a hazeli do sebe jednoho panáka za druhým.

Bylo asi pul 3 rano a ja byl uplně na šrot, ani nevim že jsem si vzal věci z klubu a šel jsem domu. Přišel jsem k baráku a potichu otevřel dveře a zase je za sebou zavřel a zamknul i když to mi trvalo asi 5 minut. Šel jsem po schodech na horu a mířil jsem si to do pokoje. Prochazel jsem kolem Alexovich a Emminých dveří. Mají je totiž na proti sobě. Tak oba dva mě chtějí. Teď mě něco napadlo. Trošku si užijem ..................
.........................................................

Tak další díl je tu snad se bude líbit. Mooc vám děkuji za to že to vůbec čtete a dolů mi napiště co jak by jste chtěli aby to skončilo aby byl  Chriss s Emmou nebo Alexem

😇My STEP brothers😈Kde žijí příběhy. Začni objevovat