😱V.Kapitola😱

296 6 0
                                    

Christian

Ráno mě vzbudil hnusnej zvuk budíku, který ale nepatřil mě. Probral jsem se a rozhlédl jsem se po pokoji.
Šlo to nejspíš od Emmi. Vstal jsem a vydal jsem se k ní do pokoje. Bez zaklepaní jsem tam vrthnul a uviděl polonahou Emmu na posteli jak si krásně dříme. Přešel jsem k oknu a roztahl žaluzije. Paprsky slunce proudili přímo na Emmin obličej.

"Vstavej„ zařval jsem. Emma se rychlosti blesku probudila a byla totálně zmatená. "Co se děje? zeptala se. "Zvonil ti budík asi půl hodiny a pak už mě to nehorázně sralo tak jsem jsem přišel ho vypnout. "Doprdele Nicol. vyhrkla najednou. "Jaká Nicol?
zeptal jsem se. " Moje kámoška dneska má přiletět. Kolik je hodin? "Půl desátý, proč? Dohajzlu za dvacet minut má přiletět. Potřebuju se nějak dostat na letiště. "Tak se oblíkni a za 10 minut sraz u auta odvezu tě tam. řekl jsem jí. "Fakt? To seš moc hodnej.

Emma

Šla jsem ke skříni a začala se převlíkat. Vzala jsem si čisté spodní prádlo mini kraťásky a tílko. Až když jsem si dávala čisté kalhotky uvědomila jsem si že tu je Christian. Otočila jsem se na něj a hodila na nej pohled, jako jestli nechce odejít. Jen zakroutil hlavou a řekl, "Stejně už jsem tě viděl, takže to jsemnou nic neudělá. "Neudělá?? řekla jsem a podívala na jeho velkou bouli v boxerkách. Začala jsem se smát a on se jen zamračil a odešel. Oblékla jsem se a rychle se namalovala. Šla jsem dolu do kuchyně, kde jsem si vzala jablko a šla ven ke garáži, kde už čekal Chris.

Po cestě na letiště bylo v autě nehorázne ticho, tak jsem se odhodlala zapnout radio. Chris se jen usmál a dál se věnoval řízení.
Eště 5 minut cesty a ja se nemůžu dočkat až tu pizdu obejmu. Jakmile jsme zaparkovali na letišti, hned jsem vyletěla z auta směr letiště. Rozhlídla jsem se po okolí, ale nikde jsem ji neviděla. Až nakonec jsem spatřila tu mojí pizdu u odbavovaní, tak jsem se k ní rozběhla a skočila jsem jí do náručí. "Ahoooooooj zlato. řekla jsem
"No mazdááár kočko. řekla ona. Eště chvíli jsme se obímali a pak jsme šli k autu.

Christian

Když jsme dorazili na letiště, tak Emma eště dřív než jsem stačil zastavit vylejzala z auta. To mu jsem se mohl jen zasmát, když jsem tedy konečně zaparkoval, tak Emma už byla v čudu, tak jsem si řekl že počkám v autě. Čekal jsem tak dlouho, že jsem u poslouchaní písniček usnul.
Vzbudil jsem se, když Emma třískla s dveřmi od kufru. Emma si sedla do předu a za mě si sedla krásná vysoká bruneta.

"Ahoj, ja jsem Christian. řekl jsem a podal jsem jí ruku. "Já jsem Nicol odpověděla. Ja mu ale říkam Chris. Vložila se do toho Emma.

Nastartoval jsem auto a vzal to směrem do Centra. "Proč jedem do centra?, zeptala se Emm. Protože mám hlad, a dostal jsem chuť na Kfc. "Tak to si dáme taky, řekla Emm. No problém. řekl jsem. Přijeli jsme k Centru a zajeli jsme autem do garáže. Vylezli jsme z auta a nasměrovali to do Centra.

"Ještě se tu moc nevyznám. řekla jsem. "To nevadí povedu vás😉. odpověděl Chris. "To bys byl hodnej. Kam vlastně půjdem na to jídlo? zeptala jsem se. "Nevím třeba do Kfc?
odpověděla mi Nicol. "Dobrej nápad.

Šli jsme tedy do vrchní části centra, kde byli převážně všechny fastfoody.
U Kfc byla nehorázná fronta, ale ja měla na to takovou chuť že jsem si prostě stoupla do fronty a řekla jsem že se nehnu.

Christian

Když jsme přišli ke Kfc, tak tam bylo to čeho jsem se bál. Byla tam fronta až bůh ví kam. Emma šla a stoupla si do fronty a řekla že se odtamtuď nehne.
Něco mě napadlo, měl by tu pracovat kámoš, ale nevím jestli tu dneska je. Čapnul jsem Nicol za ruku a šel blíž k pultu u kfc. Yes Daniel tam byl. Když mě zahlédl tak šel ke mě, a zeptal se co si dáme. Obědnali jsme si a pro Emmu jsme taky vzali. Za 5 minut nam přinesl dva plný táci jídla. Šli jsme si sednout a Emma furt čekala vr frontě. 😂. Už mi jí bylo líto tak jsem na ní zavolal, když se otočila a uviděla to jídlo, tak se na nás koukla takovím vražedným pohledem a šla si k nám sednout. Když jsme se najedli odnesli jsme táci a šli jsme do garáží k autu, kde jsme nasedli do auta a jeli jsme domů.

Další kapča je tu.

😇My STEP brothers😈Kde žijí příběhy. Začni objevovat