Mira cap en devant

56 2 0
                                    

(Apuestes histories son inventadas, en Jan en la vida real no es un pervertir, es Bona persona)
Hi habia una vegada un noi que es deia Jan, en Jan era un pallasso del cole, molts profes li tenien mania, perquè sempre juga a classe i sempre li mira el cul a les noies, tenia un amic que es deia Elkin que juga amb ell a classe.

Un dia el Jan estava fent educació física i tenia que corre tres voltes per el camp, en Jan tenia un amics vigilant lo,
En Joel (jo), l'Alex i clarament l'Elkin, en Jan s'estava preparant per córrer fins que veu una xicota que es diu Sheila (que segurament m'odiara si llegeix a quiet conte, però a mi m'importa una merda) que portava pantalons curts i una camiseta que semblava un sostenidor. En Jan encontres d'escoltar al Profe li mira el cul a la Sheila.
El Joel, l'Alex i l'Elkin li diem.- eh japokito para de mirar-li el cul joder-.
Els tres es riuen i el Jan para de mirar-li el cul, però després de cinc minuts li torna a mirar el puto cul.
Els tres li tornen a dir que pari de mirar, així que el cabro li mira les tetes.
El Joel s'estava morint de la gracia.
L'Elkin el mirava com si fos el pallasso del circ, i l'Àlex li diu.- JAPOKITO PERVERTIT!-. El Jan para de mirar-li les tetes a la Sheila, però quant el professor ens comença a fer corre, el fill de puta es queda enrera per mirar-li el cul a la Sheila
Els tres que estaven sentats mirant-lo corre li criden que avanci, després de dos voltes en Jan avança (crec que ja va tindré prou de mirar-li el cul a la Sheila)
El Joel li diu a l'Elkin i l'Alex.- crec que el Jan es masturba pensant en la Sheila-. Els tres es riuen.

Quan el Jan i els altres nens/nenes acaben de fe les voltes, els de mes nens fan les voltes excepte el Joel perquè "li fa malt la Cadera" (si reconeixo que soc una mica cabro)

Però el Profe li fa fe les voltes igual ment, però se'n el nen que es fa totes les voltes caminant. Després d'una partida de matats, l'escola s'acaba i els els nens i nenes ens nem a casa. I el Jan segurament a masturbar-se

El japokito pervertidoWhere stories live. Discover now