Japokito, i els seus enemics

42 3 0
                                    

(Apuestes histories son inventadas, en Jan en la vida real no es un pervertir, es Bona persona)
El Jan, sen el nen que es, clarament tindrà els seus enemics, un dels seus enemics, es el terrible, i ligon, GUILLERMO (el nom mes terrorífic del món) el guillermo i el jan sempre se estant barallant, un se'n un puto ligon, i l'altre sent el mes pervertit de la classe, (ara bé un dia que aquests dos van barallar-se) era a classe de física i química, el jan estava parlant, i el guillermo li diu que calli, el jan comença a dir-li que es calli ei que es un pesat que es vol lligar a l'Alejandra, (si soc honest, el guillermo i el Jan serien bona parella si Jo ja no feixi ship al Jan i l'Elkin) El jan acaba amb un parte. I el Guillermo segeix lligan.
L'Elkin intenta calma el Jan, ensenyant-li coses +18.
(L'Elkin ja va preparat XD)
(En el moment que estic escrivim aquest llibre el jan i el guillermo se estant barallant sobre qui escombra la classe, jejeje i jo m'estic partin de risa)
El guillermo i el Jan son com Spider-man i el duen de verde, a divina qui es qui. Però un dia, el guillermo descobreix l'Historial del Jan, sent el cabro que es, es va ficar a mirar-o, (un ligon pasa a pervertit, JA)
El Jan se'l trova i va cap a ell. -eh! Que fots!?- el guillermo corre cap a classe, després de sent descobert.
El Jan fa una pose militar i agafa el seu iPad. -mai no miris el porno dels altre- diu com si fos una cosa bona Cosa mirar porno en general (🖕🖕(➲ ᗜ ➲)🖕🖕)
Una altre enemiga del Jan es la mar (no, no em refereixo a tot el puto oceà) la Mar sempre es fica en les conversacions dels altre, així que cuant el jan esta parlant de la masturbació, imaginat la vergonya que deu sentir cuant la mar es fica, (es per morir-se de risa dic jo) el Jan i la Mar no es varallen tan sovint, però quant oh fan, no to pots perdre.
Un dia la mar estava parlant amb la Alejandra, i el Jan sent el Jan, es va apropan lentament al cul de la Alejandra, amb cada pas, mes saliva se li queia de la boca, (era com veure un cargol a la pubertat) al final el Jan s'ajupa per mirar li el cul, però la mar li dona una parada en els seus ous (Jajaja) I el Jan es cau a terra i diu. -a valgut la pena-.

El japokito pervertidoWhere stories live. Discover now