Sense l'ipad

33 1 0
                                    

(Apuestes histories son inventadas, en Jan en la vida real no es un pervertir, es Bona persona)
Com ja sabeu tots, el Jan es un addicte a l'iPad, es la seva droga, sense ella, es una causa perduda, doncs just en el mes de maig, els professors li confisquen l'iPad, el Jan estava en el seu moment crític.
El Jan es pregunta, -ARA COM MIRARÉ PORNO!?-.
El Jan estava desesperat, necessitava ajuda. El Jan li pregunta a tot els seus amics la situació, i tots els seus amics es van riure fins que tenien la cara blava de falta d'oxigen.
A l'hora de mates, el Jan per primer cop en tota la seva vida, VA FER MATES (TAN TAN TAAAAAN).
però quan el Jan arrivaba a casa, s'anava al seu ordinador, i a divina que va fer (\_(՞ټ՞)_/)
El següent dia el Jan PER FI li van tornar l'iPad (encara que va ser 1 dia) però, se li va caure al terra, i es va trencar
.
.
.
.
.
.
.
(Imagineu el crit que va fotre, cada punt es la ravia que li va vindré)
El Jan cau a Terré derrotat.
No podía ver res ja, era el moment de acceptar la derrota, el jan, ja no tenia iPad.
Oh almenys fins que li van arreglar l'iPad, (lol)
I se li va tornar a trencar, (puta)
El jan li roba l'iPad al Elkin per veure les "seves coses" però l'Elkin ja portà un mes sence masturbar-se, i no volia que el Jan la cagesi.
El jan es va ser obligat a esperar un iPad nou

El japokito pervertidoWhere stories live. Discover now