Un japokito, i un professor de mates

32 2 1
                                    

(Apuestes histories son inventadas, en Jan en la vida real no es un pervertir, es Bona persona)
Aquest dia va començar com cualcevol altre dia, la pluja queia, el Coches passaven , un nen caminava per la pluja amb una capucha negra tapant li els ulls, tot bastant normal (:D)
Quant el Jan va arribar a classe, el professor de mates va dir. -oh vaia el tira comida-. El Jan rebufa i se'n va al seu lloc, després de 10 - 15 minuts arriva el Joel.
El Jan segurament estava pensant -Vale a arribat l'assesi per la secuela-.
L'Alex preparant se per jugar al critical ops, es dona conta que en Jan sa quedat dormit en la classe. L'Alex no volia ni imaginar se en lo que el Jan estaria somniant, així que li tira un tros de paper a la seva orella.
El Jan es desperta i es troba al Profe de mates davant seu mirant-lo amb una cara que sembla la de un treballador que sa masturbat massa. -BENS TARD I ET DORMS A CLASSE-. El jan el mira tapant-se les orelles i dient -però el David fa això tot els dies i tu no li dius res-.
-PERQUÈ EL DAVID JA SO SAP TOT-. Respon el professor de mates.
El Joel intentava amb tota la seva voluntat no partir-se de risa, l'Elkin el mirava com si fos king kong,
Quant el Profe de mates va tornar a la pissarra, el jan va comprovar de que no sangrava per les orelles, per sort, estava bé
(-w-)
El jan i el professor de mates no es queien bé, potser perquè el jan era un pervertit que juga amb l'iPad a on li vagui convenient, i el Profe era un Sargent militar que tenia el poder de petar orelles amb un sol crit, de puta mare dic jo (:D)
Cada dia era lo mateix, el Profe de mates -SENYORES- El jan -PESAO- tots els nens, riense com si fos rick & morty.

Quant s'acabaven les classes de mates, per el jan era com si s'acaves el fi del món.

El japokito pervertidoWhere stories live. Discover now