Nomes serveixes per el yaoi

38 3 0
                                    

(Apuestes histories son inventadas, en Jan en la vida real no es un pervertir, es Bona persona)
Un dia a l'escola, el Jan li estava dient al Joel com la seva família es creu que es gay per l'Elkin.
El Joel tenia la cara vermella perquè s'estava aguantant la risa, el Jan li ensenya el Joel que a la funda del seu iPad fica Jan x Elkin. El Joel no podia soportar mes i comença a riure incontrolable-ment, El Jan explica que un membre de la seva família oh àvia escrit, el Joel li replica.- Jan, esque tu només serveixes per el yaoi-. El Joel continua rientse.
Després a física i química, el professor no permetia que el Jan i l'Elkin se sentin junts, el Jan es queixava de que no causaren problemes, però el professor no so creia i els va separar (un amor que els professors no van deixar que creixi hehehe) el Jan estava jugant, i li diu a l'Elkin per whatsap que L'enviat a una partida del fortnite (els videojocs  an salvat aquesta parella) després a plàstica, el Profe fa fora al Jan amb un parte i expulsió, perquè suposada-ment estava parlant, el Joel tenia la intenció de dibuixar a l'Elkin i el Jan en pla parella, però va fer-se el gandul i va dibuixar un monstre, el Joel tenia a un nen que es deia Elies al costat seu, que no li queia molt bé a l'Elkin ni al Jan, però per el Joel, li feia molta gracia veure-els discutin.

El japokito pervertidoWhere stories live. Discover now