1. Prezentările

43 8 0
                                    

Erica Verrucci

Lasă-mă să văd în tine copilul care nu am fost, pentru că joaca de-a adultul, a devenit o muncă complicată.

Mult dorita odihnă va trebui să mai aștepte. În seara aceasta am întâlnire cu morții. De ce cu ei? Pentru că doar ei mă mai ascultă. Cei din jurul meu au uitat cum e să aberezi. Cum e să spui adevăruri fără să-ți dai seama. Cum e să te rupi de realitate și să te unești cu bucata lipsă la miezul nopții. În concluzie, cum e să fii tu însăți într-o lume de nebuni. Da. Nu sunt eu cea nebună că stau de vorbă cu cei plecați, ci ei, pentru că dau cu piciorul la tot. Eu în schimb, am ales să merg până la capăt indiferent de cât de greu va fi sau mi se va părea acest drum la un moment dat. Este alegerea mea. Nu ar trebui să fiu arătată cu degetul pentru că nu mă ascund într-un colț atunci când plâng, ci îmi las lacrimile fierbinți la vedere, chiar în mijlocul trecătorilor falși.

Trăiesc într-un oraș fals pentru simplul fapt că oamenii nu au învățat încă să fie ei și atât. Fără vreo mască care să le acopere chipul plin de defecte-perfecte. Fără să copiezi ,,pe cel ce îți este prieten", nu ești câtuși de puțin interesant. Greșit. Limitarea nu e calea. Din cauza limitaților nu mai există zi fără să-ți bați joc de unul și te altul. Fără să-l bârfești pe cel de lângă tine. Am uitat cum e să fim unici, prietenoși sau măcar cu bun simț. De cele mai multe ori ne asemănăm cu cel de lângă noi și puțin ne pasă. Acum, cele două răutăți enumerate mai sus, sunt cu mult mai importante decât rănile pe care le provocăm celorlalți. Cu mult mai importante decât propria persoană. A răni, a distruge tot ce mai e frumos, par a fi lucruri care ne caracterizează de la un timp.

De ce cu morții? Pentru că ei mă ascultă.

Carolina Benthey

Gata, s-a terminat. Viața poate continua. Ridică-te de unde ai căzut, că nu contează ce vor spune ceilalți.

Mereu poți să vezi în tine ceea ce nu ai văzut în alții. Poți să descoperi singur lumea. Cum? E simplu. Să vă explic. Prin ochii celorlalți, deoarece, atunci când unul face o greșeală, tu singur poți să o observi, însă vei avea bun simț și nu îl vei arăta cu degetul cum fac majoritatea.

Am ajuns să stau și să privesc la mulțimea de oameni care se cred perfecți, dar de fapt nu sunt. Încearcă să îți spui ție cuvintele pe care ai vrea să le auzi de la cei din jurul tău. Repetă-ți mereu acele cuvinte care te fac să te simți specială si deosebită. Ca de exemplu: ,,Sunt o persoană frumoasă, deoarece așa mă văd eu, nu mă interesează părerile celorlalți, pe ele le las pe locul doi, părerea mea este cea mai importantă." ,,Sunt o persoană inteligentă pentru că știu să rezolv și cele mai complicate probleme din viață." ,,Sunt o persoană specială pentru că pot să îl înțeleg atât pe cel superior mie, cât și pe cel inferior."

De ce stau singură pe o plajă în miez de noapte? Deoarece valurile mării îmi aduc aminte de multitudinea de fețe pe care le au oamenii. Eu știam că oamenii au doar o față si doar pe aceea poți să o înțelegi, dar cu timpul am învățat să le văd pe toate și să le diferențiez .

De ce stau singură pe o plajă în miez de noapte? Deoarece valurile mării mă ascultă fără să mă judece cum o fac alții și pentru că pot să mă gândesc la tot ce mi s-a întâmplat. În concluzie, îmi place să stau singură și să mă gândesc că poate într-o zi va fi mai bine.

Demetrius Verbeek

Am renunțat la tot. Sunt aici doar ca să joc.

De ce stau întins pe șosea la miezul nopții? Răspunsul e unul cât se poate de simplu. Nu mă încumet să mă calce vreo mașină. Nu. Nicidecum. Trecutul a spus că trebuie să schimbe foaia și să înceapă să mă traumatizeze din nou. Și, iată-mă aici. Distrus, căzut la pământ din cauza amalgamului de amintiri succesive. O avalanșă devastatoare dacă mă întrebați pe mine. Ce am ajuns din această cauză? Cu siguranță nu vreun alcoolic. Nu-s genul. Mai degrabă un suflet rănit care stă în așteptare, care a pierdut lupta cu proprii demoni. I-a cam lăsat să îl manipuleze. Mulți își vor pune întrebarea aceasta: De ce? Simplu. De fraier ce e, a fost și va fi. De aceea. Nu sunt în stare să uit și să merg mai departe. Un defect pe care îl am încă de la naștere.

De ce stau întins pe șosea la miezul nopții? Răspunsul e unul cât se poate de simplu. Nu vreau să dau ochii cu lumea.

Lidya Woodley

Adesea, perfecțiunea reiese din lucruri mici.

Viața. Un simplu cuvânt, atâtea probleme. Mereu te întrebi: ,,Cum vei fi?" ,,Ce vei face?" ,,Cum va fi?" Atâtea întrebări, prea puține răspunsuri.

Lumea. Un singur cuvânt care exprimă foarte multă răutate. Ea este atât de rea, are mult prea multe măști false. Dacă oamenii falși ar muri, cred că doar unu sau doi oameni ar mai rămâne pe planetă. Poți să o descoperi și singur dacă vrei, să afli toate măștile pe care le poartă cei ce se cred cei mai tari. Cu toate acestea, lasă-i în pace. Nu te băga. Nu îți bate capul cu toți proștii. Nu se merită.

De ce stau singură la doisprezece noaptea pe un acoperiș de bloc părăsit? Pentru că aici pot plânge fără să mă vadă nimeni, să țip din toți plămânii. În fiecare om poți găsi ceva bun, chiar dacă întunericul este infinit mai mare decât bunătatea. Fă tot posibilul. Treci mereu peste obstacolele pe care destinul ți le-a pus, le pune și ți le va pune în față. Astfel vei reuși. Trăiești ca să te bucuri de lumea care te înconjoară, nu trăiești ca să fii trist sau dezamăgit. Chiar dacă vei fi mai mereu așa, fă un efort. Încearcă să nu le arăți celorlalți. Mereu va exista cineva care îți va da o mână de ajutor. Dar dacă nu va fi? Bună întrebarea. Atunci vei încerca să te ridici singur și să te uiți doar în față. Lasă trecutul în urmă și bazează-te doar pe prezent si viitor.

Leonardo Verbeek

Viața nu ți-o controlează alții, tu ești singurul tău păpușar.

De ce stau singur într-un leagăn la trei dimineața? Pentru că pot. Orice ar spun ceilalți, nu asculta. Tu crede doar ce îți spune inima. Nu te lăsa și vei câștiga voință, este cea mai mare putere pe care un om o poate avea, așa că nu-i asculta pe ceilalți. Dacă o faci, doar vei încerca să fii ca restul. Te vei minți singur. Trebuie să înțelegi că fiecare om e diferit și că asta ne face speciali în felul nostru. Nu mai purta o mască. Arată-ți adevărata față, iar cine te va accepta așa cum ești, aceia sunt adevărații tăi prieteni care îți vor fii alături la bine si la greu pentru toată viața.

De ce stau singur într-un leagăn la trei dimineața? Foarte simplu. Nu vreau să văd lumea și să aud de nimeni și pe nimeni, vreau să fiu doar eu și cu gândurile mele.

Capitol realizat de Adrianabalan01 și de nori1098.

Diamantul PieiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum