Znów od i_believe_in_frerard
Pisiąt faktów i 10 zdjęć.
1. Kocham spać, ale przy okazji jestem nocnym markiem.
2. Najbardziej twórcza jestem w nocy.
3. Jestem wodnikiem...
4. ... I wierzę w horoskop. Zazwyczaj.
5. Mam 2 koty i w chuj je kocham.
6. Zaczęłam pisać frerardy na przełomie gimnazjum i liceum.
7. Jak byłam w gimnazjum gardziłam MCR.
8. W ogóle, gardziłam zespołami, które powstały po 1990 roku.
9. Zdałam maturę z matematyki za pierwszym podejściem, na prawie 70 procent.
10. Moim ulubionym pisarzem jest Neil Gaiman.
11. A pisarką Aleksandra Marinina.
12. Kocham Dostojewskiego, ale Zbrodnia i Kara jest chujowa.
13. Z jakiegoś powodu ludzie się mnie boją. A przynajmniej takie mam niekiedy wrażenie.
14. Lubię zimno.
15. I ciemno.
16. I śnieg.
17. Mam straszne opory przed zabijaniem owadów i jak musiałam dokonać eksterminacji mrówek to było mi wykurwiście smutno.
18. Nie umiem pisać na komputerze, jak mam i łacinkę i cyrylicę na klawiaturze.
19. Lubię napój aloesowy.
20. Nie lubię dzieci.
21. Do dziś nie wiedziałam, jak trudno wymyślić 50 faktów o samym sobie.
22. Nienawidzę liczb nieparzystych. Czuję się przez nie niekomfortowo. Lekko mówiąc.
23. Kocham kruki i renifery.
24. Bawią mnie żarty historyczne, szczególnie o ZSRR.
25. Noszę tylko spodnie.
26. Kocham Kapitana Amerykę.
27. Mój ulubiony film to "Jak wytresować smoka".
28. To moja ulubiona liczba.
29. Uczyłam się w życiu kilku języków, z czego połowy nie umiem nawet na A2.
30. Team Słowacki.
31. Przez ponad pół życia gardziłam Harrym Potterem.
32. Gdybym była Wikingiem, poświęciłbym życie na służbę Lokiemu.
33. W ogóle, strasznie mi szkoda Lokiego.
34. Mam zaplanowanych kilkanaście opowiadań, ale pewnie nawet nie skończę zaczętych.
35. Nakurwiam w candy crush.
36. Uwielbiam kryminały.
37. To trochę słabe, bo przy okazji jestem paranoikiem i potem boję się wyjść z domu.
38. Pierwszy koncert na jakim byłam, ale taki poważny, za który musiałam zapłacić pieniądze i byłam świadoma, że na niego idę, to Strachy na Lachy w pierwszej gimnazjum. Pamiętam nawet w jakim klubie grali. Ten klub już nawet nie istnieje. .-.
39. Najwięcej razy byłam na koncercie Hunter, miałam przyjemność zapoznać wszystkich panów z tego zespołu i nawet złapałam pałeczkę od perkusji. Żeby było śmiesznie: nigdy tak właściwie nie byłam wielką fanką Hunter, w domu raczej ich nie słuchałam.
40. Umiem grać na gitarze i trochę na pianinie.
41. Z jakiegoś powodu ludzie lubią mi się zwierzać i znam tajemnice osób, z którymi nawet nie jestem blisko.
42. Co nie znaczy, że kiedykolwiek byłam lubiana. Właściwie to do czasu studiów byłam wyrzutkiem.
43. Zaczęłam słuchać mcr przez frerardy.
44. Palę LM forwardy, których nigdzie nie ma. :(
45. Wolę wódkę niż piwo.
46. Moi sąsiedzi urządzili sobie imprezę na parkingu pod moim oknem, a ja muszę jej słuchać.
47. Strasznie mieszam języki i potrafię zacząć zdanie po polsku, skończyć po rosyjsku i wpleść w to jeszcze słowa z trzech innych języków.
48. Chciałabym mieć tak piękne brwi jak Frank.
49. Hoduję w domu cytrynkę.
50. Równocześnie kocham i nienawidzę wattpada i Instagrama.
YOU ARE READING
Budyń to świetny deser, ale nie sprawdza się jako sanki
אקראיRandomowy shit, strumienie świadomości, nominacje, przemyślenia. Innymi słowy, wszystko, czego nie da się wpisać w cokolwiek.