🌹21🌹

38 12 2
                                    

Kitap alıntıları :

Sayfalardaki kelimeler yağmur damlaları gibidir, zihinlerimizi düşüncelerle dolduracak, kalplerimize duyguların gökkuşağını hissettirecek şekilde seçilirler.

°
"Daha çok anlat” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.” “Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?” “Gider gibi yaparız."

Jose Mauro de Vasconcelos - Şeker Portakalı  

°

"Konuşmam yetmiyormuş gibi düşünmeye de başladım. En kötüsü buydu. Çoğu insanlar gibi düşünmeden konuşsaydım kimse bir şey demeyecekti ama ben düşündüğümü söylemeye kalktım."

Yusuf Atılgan - Aylak Adam

°

"Hayatım bir film olsaydı, izlerken ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım."

Murat Menteş - Ruhi Mücerret  

°

"Başka insanların yüzüne bakabilmek için ilk önce kendi yüzüme bakabilmeliyim. Çoğunluğa bağlı olmayan tek şey insanın vicdanıdır."

Harper Lee - Bülbülü Öldürmek

°

Satranç hayat gibidir.Her parçanın kendi işlevi vardır.Bazıları zayıftır, bazıları ise güçlü.Bazıları oyunun başında işe yarar, bazıları sonunda.Ama kazanmak için hepsini kullanmak zorundasın.Aynen hayatta olduğu gibi satrançta da skor tutulmaz.On parçanı kaybedip yine de kazanabilirsin oyunu.
Adam Fawer - Olasılıksız  

°

Zira aslında kimse kimseye yardım edemez; insan kendine yardım etme gücünü kendi içinde bulmalıdır.

Irvin D. Yalom - Nietzsche Ağladığında  

°

"Bazen bana öyle geliyor ki,birlikte yaşamak yerine,ölmek üzere mutlu mesut yan yana uzanacağız.Fakat ne olacaksa senin yanında olacak.

" Franz Kafka - Milenaya Mektuplar  

°

“Sevgi ve arzu iki farklı şeydir; sevilen her şey arzu edilmez ve arzu edilen her şey de sevilmez.”

Miguel de Cervantes -Don Kişot

°

“Öyle bir koku yaratabilecekti ki, insani olmakla kalmayıp insanüstü bir şey olacaktı, bir melek kokusu, öyle dile destana sığmaz güzellikte, o kadar canlı bir koku ki, koklayan büyülenip onu, Grenouille’i, bu kokuyu taşıyanı bütün yüreğiyle sevmeden edemeyecekti.”

Patrick Süskind - Koku

°
“Dünyada bana sevgi kadar anlaşılmaz gelen hiçbir şey yoktur; ne insan, ne Şeytan ne de başka bir şey; çünkü sevgi her şeyden daha çok işler ruha. Yüreği böylesine kaplayan, böylesine bağlayan hiçbir şey yoktur. Bu nedenle, onu yöneten silahlar olmayınca, ruh, derin bir uçuruma atılırcasına sevgiye atılır.”

---

Güzel kitaplar önerin ⚘⚘

Yarım Kalmış HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin