Chapter 5

110 3 0
                                    

Hi you all,sorry lah chapter 4 nama Hakimi tu tersilap jadi haikal😂 xsengaja. Ok kita boleh tukar nama dia jadi Mohd Haikal Hakimi Binti  Tan'Sri Haikal Hakim😆. Heheheheheheh  Maaf3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Keadaan Haikal*

"Hmmmm,asal minah  tu macam xcair  tengok aku,😞 hensem  hensem, cool cool. Ah  apa2lah😤. Janji dia mangsa seterusnya hehehe😈. Sya bersedialah menjadi mangsa ku " kata Haikal dalam hati.(dia ni playboy babi🐽). Haikal memandang wajah Sya,Haikal tersenyum sinis. "Sya" lembut suaranya memanggil Sya.

"Apa kau nak!😠 pasal kau lah aku kene  berdiri dekat luar ni!"

"Relax lah sayang,berdiri je kan. Bukan Syang je yang berdiri,abang pon berdiri ni tengok badan Sya"(hahahahaha  unsur negatif harap maklum)

"Apa sayang2!,aku bukan gf  kau ex  kau isteri kau"

"Yah,that right,and you my future gf,my future wife sayang"

"🐷 punya malaun"ujar Sya dengan kasar. Haikal tersenyum sinis,perlahan lahan tangannya memegang jari jemari runcing sya, "Maaf sayang,boleh tak kalau kita tak bergaduh dah pasal pagi tadi tu,kita lupakan hal tu yah  , sekarang ni saya rasa saya dah fail,tahu fail apa? Fall love "bisik Haikal di cuping telinga Sya.

Terbuntang mata Sya,dia menolak badan Haikal dengan kasar "hey! Don't touch me!" Ujar Sya lalu berjalan ke kantin.

"Hahahaha  ok,kita tengok nanti,aku akan pastikan kau jatuh ke tangan aku Sya"

Cinta Miss BlueWhere stories live. Discover now