Chapter 6

107 3 2
                                    

Hello gals, OK chapter ni kita nak ubah sikit,kita nak buat sekolah tu sekolah swasta but just pengawas perlu berpakaian lengkap pada hari ahad? I know that weird but ni novel aku bukan novel kau kan😐. Haha sebenarnya silap buat yang hakimi  tu berpakaian lengkap,😂 well sekolah swasta pakaian bebas,anak orang kaya lek  ah. Lek ah berapa perkataan aku membebel 😋

------------------------>~<

" Apa masalah budak tu eh! Tetiba  main sentuh2  orang!"  Sya membebel seorang diri sambil berjalan ke arah Cafe, alah bukan ada orang pon, lorong ni memang sunyi dengan khabar angin ada roh sesat nak sesatkan anak Adam hawa. Pelik😓 lah, tahulah sesat tapi xpayahlah  nak ajak  orang sesat sekali, sesat sorang sorang xleh  ke,menyusahkan jerk😩.

"Benci betullah dengan mamat  t-" belum sempat sya  menghabiskan ayat bebelannya  ,sya dilanggar oleh seorang jejaka idaman hentam menawan romantik bak  hang😛. Haha.

"Maaf kan saya ,saya xsengaja,saya ni suka berlari jadi saya berlari lah dekat lorong ni sebab saya rasa selamat tak de  orang sebab orang xsuka lintas dekat lorong ni sebab konon kononnya ada hantu yang sesat nak menyesatkan anak cucu Adam hawa,jadi saya berlari lah dengan pantas sekali kerana saya lapar,maklum lah bujang single pula tu xde  gf xde  isteri ,mak ayah pula xde  dekat rumah,eh selalunya mak yang masak bukan ayah saya hahaha. Dia mana reti masak,masak air retilah. Ni pun saya ingat saya nak gi  Cafe minum kopi coklat smile dengan kek smile smile fun . Nama pelik kan,tahu sebab apa?Sebab tu resipi ciptaan makcik Cafe tu punya,kebetulan makcik Cafe tu pelik,so nama menu pon pelik haha kelakar kan, dengan khabar makcik tu mengandung, dia tu janda anak 10,ni saya cakap banyak2  ni bukan apa cuma nak tanya , awak okey? Cedera ke?"

Sya memandang lelaki tersebut dengan mulut yang ternganga, gilakan? Cakap panjang jela sebab nak tanya tu jerk? Mintak maut😂.

"Aku ok,kau nak tanya tu jerk?cakap punya panjang menjela,bukannya nak tolong aku bangun tapi membebel,apa kata kau lawan bebel dengan mak aku tengok sapa menang sebab dua2  same jerk  aku tengok😑"

"Haha maaflah,saya saja jerk nak tengok kesabaran awak tare  maneeee"ujar lelaki tersebut seraya membantu sya bangun.

"Haish,apalah . Ok nama kau Syasya,apa nama kau? Nak gi Cafe kan,jom aku nak gi gak"

"Ouh  ok-ok"

" nama kau Ouh ok ok ya,hi Ouh ok ok😐"

"Haha nama saya azrul😊. Tahun ni spm"

"Ok jom sambung borak lu"

"K☺☺☺☺"

"Hmmm  muka boleh tahan,sopan je saya awak,rasanya budak nerd  kot sebab cermin mata dia mak  Aidilfitri😃. Besor"getus hati Sya.

"Nape panjang saya macam tu wak?"

" saja jerk" balas Sya.

"Eek. ...az...rul...Jangan. ..pandang....be...lakang"ujar Sya  dengan terketar ketar.

"Ke...kenapa"

Cinta Miss BlueWhere stories live. Discover now