Taehyung meraklanmıştı ama kibar bir şekilde genç kadına arabasına kadar eşlik etti. Vardıkları zaman Dara ona dönüp içten bir şekilde gülümsedi.
" Sana şunu söylemek istiyorum, benim hakkımda endişelenmene gerek yok. Jungkook ve ben... Bir hataydı. Birbirimizi kaybetmekten korkuyorduk. Kafamız karışıktı hepsi o kadar. Ben ona aşık değilim ve o da bana aşık değil."
" Ben... Ben değilim..." Endişe etmediğini söylemek isterdi ama gerçekte endişeliydi.
" İçeri girdiğin zaman yüzünün aldığı ifadeyi gördüm. Anlıyorum tamam mı? O gerçekten çok mutlu. Onu daha önce hiç bu kadar mutlu görmemiştim. İnan, hiçbir zaman bana, sana baktığı gibi bakmadı."
////****////
Taehyung kendi kendine konuşur gibi " Çok sıkı görünüyor. Nasıl oraya uyacağım ki?" dedi. Jungkook'un bir parçası EVET!, eninde sonunda beni becermek isteyecek diye sevinirken diğer parçası haklı olduğunu düşünerek endişelenmişti. Gerçekten oraya sığabilecek miydi, ya da bunu yapmasını istiyor muydu?
************************************
" İyi misin? "
Taeyung Jungkook'un yanına uzanmış boşluğa doğru bakıyordu. Genç adam onu o kadar iyi okuyordu ki... Aslında Jungkook'un aklında birçok şey olduğunu anlaması ve sormaktan çekinmemesi hoşuna gidiyordu. " İyiyim. Sadece az önce ne yaptığımı düşünüyordum. Sana bunu yapmaktan ne kadar hoşlandığımı..." Milyon yıl geçse bile asla böyle bir şey yapabileceğini düşünmemişti ama yapmıştı ve şimdi bunun anlamını çözmesi gerekiyordu. " Dürüst olmam gerekirse yutmayı planlamamıştım ama beni hazırlıksız yakaladın ve ben de gidişata uydum. " Jungkook gülerek ona sarıldı. Hala sert halde olduğunu hissetmiş olmalıydı.
" Beni de hazırlıksız yakaladı. Sanki büyülü düğme gibi bir şey. Şimdi ben de seni emmek istiyorum. " Yuvarlanarak üzerine geçti ve gözlerine baktı. " Ve bilgin olsun ben yutmayı planlıyorum. "
Veeee bununla birlikte erkekliği daha da sertleşti. " Temizim, Irene'le ayrıldıktan sonra test yaptırmıştım, sonuçlarım hala bende. "
" Ben de. Her üç ayda bir test yaptırırım ve son testimden sonra hiç kimseyle beraber olmadım. Şimdi rahatla. Tadının neye benzediğini merak ediyorum. Hoşlandığını bildiğim için toplarını bile yalayacağım. "
Kanı damarlarında alev almış gibi bütün vücudu ısınırken Taehyung zorlukla yutkundu. En son oral seks yapmasının üzerinden bir asır geçmiş gibi hissediyordu. Jungkook vücudundan aşağı kayıp yüzünü kasıklarına gömdüğünde inledi. Genç adam onun aksine hiçbir tereddüt yaşamadan onu ağzına almış, köküne kadar yutarak derin bir çekiş yapmıştı, gözleri zevkle yuvalarında döndü. " Oh Jungkook..."
" Adımı söylemeye devam et. Hoşuma gidiyor. Topların çoktan şişmiş, gelmek istiyorsun değil mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crossroads - Taekook (Taehyung/Jungkook)
FanficTaehyung bir karar verdiğinde buna sonuna dek sadık kalan ve pes etmeyen biriyken Jungkook göbek adı kararsızlık olmuş, yaptığı hataları ört bas etmeye çalışırken daha da yüzüne gözüne bulaştıran biriydi. Sadece günü yaşamayı düşünen Jungkook ve duy...