" Seni rahatsız etmeli zaten. Rahatsız olmak için her hakka sahipsin. Tıpkı benim sen ve Irene hakkında en ufak bir şey duyduğumda aklımı kaybedecek gibi olmam gibi. Senin olmamı istediğin için özür dileme. Farkında olsan da olmasan da bana söylediğin şey bu Taehyung. Her şeyi geride bırakıp yürüyüp gitmeyeceğim. Sen de gitmeyeceğini söyle."
Yol ayrımında olduklarının farkındalardı. Belki bu ilk yol ayrımlarıydı ama son olmayacağı kesindi.
" Haklısın. Ben de vazgeçmeyeceğim. Sadece... Bu kadar acı vermesini beklemiyordum. Ben cevaplardan hoşlanan bir adamım Jungkook ama seninle birlikteyken elimdekiler sadece daha fazla soru oluyor. Sen ne hissediyorsun? İlişkimizin senin için anlamı ne? Buna devam edersek ne olacak? Neden bütün hayatım boyunca ne olduğunu bilmediğim halde bir şeyi bekliyormuş gibi hissediyordum ve bunu seninle tanıştığımda fark edebildim?" Jungkook göğsünün genişlediğini, kalbinin parçalara ayrılarak Taehyung'a daha fazla yer açtığını hisseder gibi oldu.
////****////
Jungkook öne eğildi ve Taehyung'un dudaklarını kavradı. Tüm gün tadını unutmak istemediği için genç aşçıyı derin bir şekilde öpmüştü. Taehyung kollarını ona sararken o da ellerini kaydırıp genç adamın kalçalarını kavradı.
" Jungkook kapını açık bırakmış- Burada neler oluyor böyle?!"
Babası yere doğru bakıyordu. Bir eliyle sanki hala öpüşmeye devam ediyorlarmış da o da izlemek istemezmiş gibi yüzünü kapamıştı.
" Annen... Dara'ya vermeden önce bunu incelemeni istemişti. Ama şimdi görüyorum ki... Tanrım senin neyin var?"
Babası resim defterini ona vermeden döndü ve evden çıktı.
***************************************
" Lanet olsun! "
Jungkook Taehyung'u iterek babasının ardından kapıdan fırladı. Kalbi göğüs kafesinde sanki olabilecekmiş gibi daha da hızlı çarpmaya başlamıştı. Onların bu şekilde öğrenmelerini istemiyordu. " Baba bekle! " Babası arabasının yanında durup ona döndü. Kızgın gözleri hançerden bakışlar fırlatıyordu. Onların umursayacaklarını biliyordu ama bir süre sonra onu anlayacaklarını düşünmüştü. Ancak babasının yüzündeki ifade anlayıştan çok uzaktı.
" Hiçbir şeyi gerçekten ciddiye aldığın oldu mu? Yirmi iki yaşındasın! Bu tür saçmalıklara bulaşmak için fazla olgunsun Jungkook! Dara seni seviyor. O çok iyi bir kız ve onu lanet olası... Bir adamla mı aldatıyorsun? Ben seni böyle yetiştirmedim evlat. "
Babasının yüzündeki öfke eriyerek yerini hayal kırıklığına bıraktı ki bu çok daha kötüydü. " Dara'yı onunla aldatmıyorum baba. "
" Bana öyle gibi göründü. Bana o adamı öpmediğini söyleyemezsin! Dara'nın bununla ilgili bir problemi olmayacağını da söyleyemezsin! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crossroads - Taekook (Taehyung/Jungkook)
FanficTaehyung bir karar verdiğinde buna sonuna dek sadık kalan ve pes etmeyen biriyken Jungkook göbek adı kararsızlık olmuş, yaptığı hataları ört bas etmeye çalışırken daha da yüzüne gözüne bulaştıran biriydi. Sadece günü yaşamayı düşünen Jungkook ve duy...