Pri čítaní pre lepšiu atmošku si zapnite pesničku (ak chcete)
Zobudila som za skurvenou bolesťou hlavy. ,, Kurva"povedala som potom čo mi do tváre zasvietili ranné lúče. Okamžite som sa posadila kedže som zistila že som nahá a nie v svojej izbe. Ešte vätší strach ma zmohol keď som videla človeka ktorý sa pretočil smerom ku mne.
,, Bože" povedal Brad keď otvoril oči . Privynula som si paplón viac k telu kedže podprsenka bola hodená až niekde do Ameriky.
Keď sa nám stretli oči videla som ako sa mu rozšírili zreničky ako keby si pamätal každý detail našej spoločnej noci. Ja si pamätám len to že sme prišli domov a zamkol nás v izbe viac ani ň.
,, Nikto sa to nedozvie."poviem a natiahnem sa po nohavičky ktoré si natiahnem.
,, Čo chceš mi povedať že sa ti to nepáčilo?"povie a cítim ako sa blíži.
Jednou rukou si zakrývam moje prsia a druhou beriem podprsenku ktorú si následne oblečiem.
Cítim jeho dych na krku.
Dá svoje ruky na moje podbruško a pobozká ma na rameno. Cítim jeho zbesilé bitie srdca. Moje taktiež začne byť ako zbesilé keď sa jeho prsty zajdu za lem mojich nohavičiek.
Otvorím oči. Od tiahnem sa teplo z môjho podbruška sa vytratí. ,, Proste nikomu to nehovor čo sa tu stalo."poviem zoberiem lodičky a veci s kabelkou a v spodnom prádle odídem z izby.
Vojdem do svojej izby kde hodim veci na zem a zamknem sa. Ja som taká krava.
Potrebujem si zapáliť. Dám si na seba teplý župan a zoberiem cigarety. Vojdem na balkón a zapálim cigaretu.
Potiahnem a moje telo sa uvoľní.
Keď dofajčím odhodím ohorok a vojdem späť do izby.
Sadnem si na posteľ zapnem hudbu. Prepne sa mi pesnička Kiss me. V sluchátkach začnú znieť prvé tóny a ja zatvorím oči.
Aký mám zas problém? Na toto som čakala 3 roky. Čo sa to so mnou deje? Možno si tie problémy vyrábam sama. Alebo si nechcem priznať že ma niekto ako Brad chce? Alebo sa nechcem hneď vrhnúť do vzťahu? Najradšej by som šla za ním a objala ho pobozkala ale potom čo som urobila by to nechápal.
Potrebujem sa ukľudniť slzy stekajúce po mojej tvári si utriem. Som komplikovaný človek . Zajdem si ešte raz zapáliť no keď na balkóne zapálim cigaretu roztrasenou rukou okolo môjho pása sa ovinú dva teplé ruky a ja vyfúknem s úľavou dym s úst.
,, Prepáč."poviem a otočím sa k Bradovi.
,, Ja viem že si si toho prežila veľa zlého a budem chápať ak ma nechceš alebo..." chystal sa ešte niečo povedať ale prerušila som ho. ,, To už v živote nehovor. Bradley.
Si môj crush. Áno je to tak.
Vždy to tak bolo. Aj cez všetky zlé veci čo sa diali tvoj úsmev či nová fotka na instagrame po 2 mesiacoch mi urobila obrovskú radosť. Bola to moja záchrana aspoň na niekoľko minút uniknúť z reality. Nová pesnička video všetko proste všetko mi urobilo radosť. Pred všetkými som sa tvárila kameňne ale doma v mojej malej podkrovnej izbe som presedela hodiny sledovaním fotiek a fanpage kde babi vypisovali blbosti typu ja umieram alebo fotka bez trička asi som tehotná proste to bolo všetko divné. Bola to moja prvotná reakcia nechcela som už viac bolesti. Vieš aké ťažké žiť zo svojimi idolmi v jednom dome. Každá baba by to chcela. Proste som komplikovaný človek mením názory každú minútu. "pozriem sa do jeho čokoladových očí. ,, Sú to blbosti ale povedala som ti to. Viem že nie každá baba ti povie. Ahoj si môj crush a si neskutočne sexi. " poslednej vete sa začervenám a Brad sa zasmeje. Potiahnem si z cigarety ktorú mi Brad zoberie a zahasí. ,, Vieš no väčšinou mi len povedia že ma milujú ale je to v pohode. A budem chápať ak sa nebudeš chcieť hneď vrhnúť do vzťahu. " povie a dá mi bozk na čelo.
Mojim telom prebehnú zimomriavky.
,, Potrebujem čas."poviem a pozriem sa na jeho hruď.
,, Chápem to . " povie a ja sa pozriem späť do jeho čokoladových očí.
Dám mu malilinký bozk a odtiahnem sa. Otvorím dvere od balkóna a vojdem do izby.
Brad ide za mnou ale potom sa vyparí z mojej izby.
Ja si vydýchnem. Potrebujem aspoň niekoľko dní na premyslenie. Zoberiem si nejaké oblečenie na doma a idem do kúpeľne. Vojdem do kúpelne. Zapnem si nejakú hudbu a napúšťam vaňu. Z tváre odstránim zvyšok makeu-pu a nanesiem na tvár masku. Vleziem do vane a zatvorím oči . Vnímam hudbu a hlas . Tento hlas dôverne poznám je to Bradley a úžasná pesnička Sad song.
Po niekoľko minutách si dám dole masku a umyjem sa.
Vídem z vane . Osuším sa uterákom a prezlečiem sa.Vysušim si vlasy. Výjdem z kúpelne a zídem dole no na posledných schodoch sa šmyknem očakávam tvrdý pád na zadok no niekto ma zachytí.
,, Nabudúce si dávaj pozor."povie Connor a pomôže mi vstať.
,, Ďakujem."poviem a zídem po posledných schodoch do kuchyne. Okamžite si to mierim ku kávovaru. Správim si kávu a spolu s kávou si sadnem za stôl. Zapnem telefón a pozerám si správy.
Stále to isté až keď uvidím poslednú tak ma strasie je od Harryho.Harry
Ahoj moji rodičia sa rozhodli že ma preložia na vysokú do Londýna aby ma mali bližšie dúfam že sa niekedy stretneme bábikaZabehne mi káva a telefón položim na stôl. Začem kašlať a ruky si dám na hrudník.
Zrazu sa objaví pohár z vodou napijem sa a uvoľní sa mi.
,, On príde sem."poviem potom čo dokašlem.
,, Kto?"spýta sa Brad.
,, On príde sem."poviem z ignorovaním Bradovej otázke.
,, Ale kto Camila?"spýta sa ešte raz a ja mu ukážem esemesku .
,, Môj ex Harry."poviem a v očiach mi preblesnú jeho smaragdy.
Vždy si každý problém vyriešil sexom. Ešte nie je ani obed a ja mám toľko problémov v jeden deň že neviem ktorý mám začať riešiť.Ahojte!!! Hlásim sa po dlheeeeeeej dobe z novou časťou. Mám toho veľa kedže 2 mesiace a škola končí. Poznáte ten pocit keď od vás rodiča chcú jedničky od vrchu po spodok aj keď to nie je možné. Je to môj prípad no ale späť k pribehu. Čo si myslíte že sa stane príchodom Harryho???
Ja som zvedáva zatiaľ sa majte.
YOU ARE READING
Bad girl and Good singer(Dokončené)
FanfictionSom Camila moja mama mi hovorí že namiesto priezviska Richardsonová som sa mala volať problémová. Žijem v New Yorku. Áno som problémová . Fajčím občas zajdem s kamarátmi do baru . Tak toto je od 16 rokov. Teraz mám 18 a môžem si robiť čo chcem . Od...