4.

2.2K 70 0
                                    

Po včerajšej úžasnej večeri s chalanmi som bola strašne unavená tak som si šla ľahnúť.
Keď som a zobudila dosť ma bolela hlava. Zašla som na balkón kde som si šla zafajčiť.
Vošla som do izby pozrela a na seba do zrkadla. Mala som na sebe krátke pyžamo. Bolo to vidno. Moje jazvy na stehnách.
Áno keď môj otec umrel tak som sa uspokojovala rezmi na stehnách a rukách. Páčilo a mi ako tiekla. Prestala som s tým keď som začala chodiť z Harrym. Pichne ma pri srdci.
Dosť!

Učešem si vlasy a zídem dole.
Je tam iba Brad. ,, Dobré ráno."poviem a prejdem okolo neho . Kusnem si do spodnej pery. Brad sedi bez tricka v teplakoch a pije kávu z mobilom v ruke. ,, Aj tebe dobré."povie . Jeho ranný chrapľák sa mi páči. No dosť. Otvorím chladničku. Vyberiem jogurt a sadnem si za stôl oproti Bradovi. ,, Už vieš čo dnes podnikneš?"spýta sa a stretnu sa nam pohľady. ,, Ešte neviem budem si hľadať nejakú prácu.
Alebo zájdem niekde na obed."poviem. ,, Alebo ťa zoberieme s chalanmi na prehliadku mesta. " povie a zdvihne obočie. ,, Ok nie je to zlý nápad." poviem a odpijem si z kávy. Zoberiem telefón a odblokujem ho. Mam zmeškané hovory od Harryho a krsnej. Moja krsna žije v Taliansku. No je vážne chorá tak by sa o mňa starať nemohla.
Dám hrnček do dresu.
Idem do obývačky kde si sadnem na gauč.
Vytocim krsnej číslo a dúfam že zdvihne.
,, Ahoj"pozdravím krsnu po Taliansky.
,, Ako sa máš?"spýta sa ma.
Ja sa zamračím.
,, Je to v pohode. Už sa cítim lepšie."poviem.
,, Som rada.  Je mi ľútio čo sa stalo.Ako vidím ta Taliančina ti tak ľahko nevyfucala z hlavy."povie a ja sa zasmejem. ,, Aj mne je to ľúto. Krsna veď vieš že keď chcem ta si pamätám všetko."poviem a zasmejem sa.
,, Ako sa máš ty?"spýtam sa aby sme sa presunuli na ňu.
,, Dobre . Už je to lepšie ."povie .
,, Som rada. Dúfam že za tebou ešte niekedy zájdem."poviem a trochu zosmutniem.
,, Určite. Si môj poklad."povie a ja sa usmejem.
,, Dobre ja musím končiť. Ale určite ti budem často volať. Dobre."poviem a zasmejem sa.
,, Dobre tak sa maj. Ciao"pozdraví.
,, Ciao"odzdravím a zložím. Chodili sme za krsnou keď ešte ocko žil no potom už nie dúfam, že ju pôjdem ešte niekedy navštíviť.
Keď sa otočím zľaknem sa . Chalani tam stoja a pozeraju sa na mňa ako na svätý obrázok.
Chytím si hrudník. ,, Chalani vy ma chcete zabiť? Skoro som dostala infarkt."poviem.
,, Čo je?"spýtam sa ich.
,, Po akom jazyku si to prave hovorila?"spýta sa Tristan.
Začnem sa smiať. ,, Po taliansky. Prečo?"spýtam sa tentoraz ja.
,, Iba tak prišiel som do kuchyne a počujem hovoriť svoju spolubyvajúcu po inom jazyku. Vôbec mi to neprišlo divné."povie a ja sa zasmejem.
,, A odkiaľ si sa to naučila?"spýta a Connor.
Nedá sa nevšímnúť jeho tehličky. Prečo mi to robia ani jeden z nich nemá tričko. Som baba a viete aky je to pocit keď pred vami stoja 4 mladý chalani bez trička + jeden z nich je môj crush? ,, Mám tam krsnú. Je vážne chorá takže nemôže sa o mňa starať. Ale voláme si a tak.
Keď ešte otec žil tak sme za ňou chodili no teraz nie."poviem.
,, Aha."povie . ,, Ja idem hore . Keby niečo zaklopte.
Vídem hore schodmi.
A zamknem sa do izby.
Bradov pohľad
Zda sa mi sympatická mladá baba . Keď šla hore schodmi mohol som vidieť jej pekný zadok. ,, Brad. Si v poho?"spýta sa James. ,, Hej prečo?"spýtam sa. ,, Iba tak že kukáš Camile na zadok."povie Tristan a ja mu dám po hlave. ,, Ste sprostý viete o tom?"poviem a idem do kuchyne. Idú za mnou.
,, Všimli ste si tie jazvy na stehnách?"spýta sa tichšie Connor. Prikývnem.
Musela to mať ťažké.
Camilin pohľad
Zoberiem si uteráky a idem do kúpelne. Zamknem sa . Napúšťam si vaňu. Zapnem si hudbu. Hra mi Scared to be lonely Dua Lipa & Martin Garix

Vyzlečiem sa a vleziem do vane. A je to tu . Zas rozmýšľam nad týmto všetkým čo sa bude diať teraz? Keď som tu v Londýne. Nájdem si prácu a začnem podnikať. Bývať s chalanmi zatiaľ je bez problémov. Sú milý ,zvedavý, nezažila som toľko pozornosti. Asi iba od ocka.
Brad? Čo s ním ?  Neviem určite nemá o mňa záujem. Ja sa hneď do vzťahu nehrniem.
Umyjem sa a vídem z vane. Vlasy aj telo zabalím do uterákov a zoberiem mobil a pyžamo. Ako tupá som si nezobrala veci na prezlečenie.
Prebehnem do izby a zatvorím dvere.
Prezlečiem sa

Keď som oblečená sadnem si na posteľ a otvorím macbook

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Keď som oblečená sadnem si na posteľ a otvorím macbook.
Zapnem Netflix. Nakoniec si pustím Riverdale.

Zrazu niekto zaklope na dvere.
,, Ďalej."poviem a zastavím časť. ,, Pripravená?"spýta sa Brad .
,, Jasné môžme ísť." poviem a postavím sa vypnem Netflix a zoberiem mobil.Zídem dole kde už čakajú chalani.
,, Tak kam ma zoberiete?"spýtam sa.
,, No pôjdeme na Londýnske oko potom do našej obľúbenej reštaurácie na obed. Ďalej ti prezradíme po ceste."povie James. ,, Dobre."poviem.
Začne mi vibrovať mobil.
Pozriem sa kto volá.
Harry. Zruším to.
Chalani sa rozprávajú. Zase mi začne vibrovať. Naštvem sa a zdvihnem to. ,, Čo chceš?"spytam sa Harryho bez toho aby som mu pozdravila.
,, Prosím ťa urobil som chybu."
,, Kurva daj mi pokoj , som v Londýne už je neskoro. Už to nezachrániš. Je koniec. Nemal si šukať zo Seliou. Ja nemôžem za to že si závislý na sexe."poviem a zložím. Telefón hodím. Zatvorím oči.
,, Kurva."zašepkám. Je tu ticho.
Slza mi stečie po líci. ,, Prečo musí všetko skaziť?"poviem a chytím sa za hlavu.
Otvorím oči. Pozerá sa na mňa všetkých 8 očí. Vydýchnem všetok vzduch z pľúc.
,, V pohode?"spýta sa Connor.
Tristan mu dá po hlave ja sa zasmejem aj keď mi slza steká po líci. ,, Hej." Poviem a mierne sa usmejem. Zodvihnem telefón. Nie je poškodený.
,, Bude lepšie uvidíš."povie Brad a dá ruku okolo mojich pliec. Dám si hlavu na jeho rameno.
Ahojky!!!
Z

ase píšem túto časť neskoro.
Je 23:32 . Som nepoučiteľná.
Inak dneska som začala pozerať Riverdale takže som ho sem dala. Je to bomba odporúčam. Dúfam že sa Vám časť páčila.

Vaša TheVamppsLover

Bad girl and Good singer(Dokončené) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant