Potom šoku som zostala sedieť ako prikovaná k stoličke. Pozerala som pred seba a nechcela som uveriť tomu čo mu napísal. ,, To sa musí kurva objaviť všade kde som?!?! Tonemože ten svoj skurvený zadok nechať v New Yorku?!?!"povedala som nahnevane a dala si hlavu do dlaní. ,, Neboj nevie kde bývaš takže sa k tebe nedostane. A mi ťa pred ním ochránime."povedal.
,, No to nie je také jednoduché vieš ja som vždy ľahko odpustila po každej hádke sme skončili v posteli a on si chcel všetko vyriešiť sexom. Chápeš bola som taká krava. Zaslepená krava. Ježiši Kriste ja fakt nemám právo aspoň na trocha kľudu. "Povedala som a zapla mobil. Vytočila som Larine číslo. ,, Ahoj. Prosím. Nevieš kedy odchádza Harold do Londýna?"spýtala som sa jej. ,, Ahoj už odišiel dnes ráno na letisko. Bol sa s ním Kevin rozlúčiť."povedala a ja som zakňučala. ,, A do riti ten idiot sa mi potrebuje trepať v kuse do života."povedala som nervózne.
,, Je mi to ľúto Cam."povedala
,, Ja ti ďakujem. Zatiaľ Ahoj."povedala som a zložila.
,, Kurva mňa raz jebne pri-sa-hám!"povedala som a podišla k ľadničke.
Zobrala si jogurt a sadla si za stôl. Až potom co som dojedla jogurt som zistila že ma pozoruje 8 očí.
Pozrela som sa na nich chalani na mňa pozerali ako na svätý obrázok.
,, Ex sa dogotúľa do Londýna za rodičmi."jednoducho som povedala a vyhodila kelímok od jogurtu. ,, Super. Takže môžme ho zbiť?"spýtal sa ma Connor. Ja som sa lišiacki usmiala ,, Áno a potom ho rozkrajame a hodíme pyraňám."povedala a ďabelský sa zasmiala. ,, To je divne."povedal Tris. ,, Aj ťa mám rada Tris."povedala som mu poštípala ho na lícach.
,, Takže ja si idem pozrieť serial neviem ako vy?"povedala som a mierila si to do obývačky. Hodila sa na gauč a zapla telku.
,, Hmmmmmm čo ták áno moja láska. Teen Wolf."hovorila som si sama pre seba. ,, Takže tvoja láska."povedal Brad a prisadol si ku mne. ,, Hej toto je najlepší seriál. Ak si toto nevidel tak si urobil obrovskú chybu."povedala som a zapla 6 sériu.
,, Aha takže ja si to teraz pozriem s tebou a potom si pozriem ďalšie päť čo ty na to?"spýtal sa ma a ja som prikývla. Zapla som to .
Hneď ako sa tam objavil Stiles som zapišťala . Potom som si dala ruku na ústa a zasmiala sa.,, Som divna ja viem."povedala som. ,, Prečo si zapišťala?"spýta sa ma Brad.
,,Kto nepozeral alebo nevidel Teen Wolf tak úlohu Stilesa najlepšieho kamaráta Scotta hrá strašne pekný Dylan O'Brien. Môžte ho poznať aj z American Assasin. Takže je mega uplne super."povedala som lebo som si všimla ze si prisadol Tris. ,, Takže kto je Scott?"spytal sa Brad videla som ako sa zamračil keď som povedala strašne pekný. Really.
,, No dobre ideme na to."povedala som a začala.
......
Po polhodinovom vysvetľovaní kto je kto som sa rozhodla že nieco uvarím kedže sa schyľovalo k obedu.
,, Čo by ste si dali na obed?"spytala som sa ich a čakala na ich odpoveď.
,, Hmm neviem prekvap nás."povedal James a ja som sa pobrala do kuchyne.
DU LIEST GERADE
Bad girl and Good singer(Dokončené)
FanfictionSom Camila moja mama mi hovorí že namiesto priezviska Richardsonová som sa mala volať problémová. Žijem v New Yorku. Áno som problémová . Fajčím občas zajdem s kamarátmi do baru . Tak toto je od 16 rokov. Teraz mám 18 a môžem si robiť čo chcem . Od...