Vstala som do upršaného rána.
Super. Jedeň deň slnko a druhý deň prší. Ale tak je to v Londýne často. Mala by som si zvyknúť.
Zoberiem si papuče a zajdem dole na terasu aj s cigaretami. Áno som blázon. Ale tak na terase najmenej prší. A ja svoju rutinu nikdy neruším ani za cenu zmoknutia ako kura.
Výjdem von na terasu kde pokojne prší a zapálim si cigaretu. Sadnem si na jedno z kresiel. Keď dofajčím ohorok zahodím a vojdem do kuchyne kde si pripravím kávu. S kávou sa presúvam do obývačky.
Zbehnem si po macbook do izby a usadím sa na gauči.
Dám si sluchádka do uší a zapnem počkať naskočila mi nové upozornenie. O môj bože to už dnes.
Kliknem na upozornenie.
O nie O môj bože na bicykli!!!
Čože?!?! Vedela som že má víjsť nová pesnička ale že nie dnes. Keď sa mi objaví video a začne sa prehravať video ja nekrotrolovateľne zvýsknem dám si okamžite ruku na ústa. Je to tak vždy to tak je.
Dúfam že nedostanem krik.
Je to videoklip k novej pesničke od The Vamps Hair too long.
,, Čo sa deje?"pribehne Brad aj s Connorom a za nimi Tristan spolu s Jamesom. Ja mám slzy v očiach a úsmev na perách.
Hodím sa Bradovi okolo krku a omotám nohy okolo pása. Viem že by som to nemala robiť no v tej chvíli mi to bolo jedno bola som rozrušená.
,,Ďakujem,ďakujem,ďakujem...."mlel sa Bradovi do krku.
Keď som s neho zoskocila tak som silno objala Connora a potom Jamesa a nakoniec Trisa. Keď som ich doobjímala ľahla na gauč a začala sa smiať a všetko možné.
,, Ja nemôžem.. Proste ... To nie je reálne... Zabite ma niekto... Ja to neprežijem .... Prisahám ... Ja to neprežijem.... Čo mi to robíte?"spýtam sa ako posledné. Chalani na mňa nechápavo pozerajú.
,, Ty máš nejaký zachvat alebo si niečo pila?"spýta sa Tristan.
,, Ja nie som v poriadku. Ja to neprežijem. Tá pesnička je totálne úžasná O môj Bože!"posledné slová zakričím.
,, Jáj tak takto chalani ona je z nás totálne hotová ."povie Brad.
Strelím po ňom pohľadom.
,, Áno máš pravdu vidíš ako sa na nás pozerá ako na anjelov."povie Connor .
,, Hahahaha."poviem a oni sa zasmejú.
,, Alebo si videla videoklip a toto je tvoj záchvat ten typický pre fanúšičky."povie Brad.
,, No hej uznávam. Ospravadlňujem sa že som Vás zobudila."poviem a nahodím smutný kukuč.😟😢
,, Tvoje ospravedlnenie sa prijíma."povie Tristan. Ja sa naňho usmejem.
,, Ja som vedel že je z nás hotová."povie Brad. ,, Áno a hlavne z teba Bradley."poviem a postípem ho za líca a zasmejem sa keď a zamračí.
,, No dobre neviem ako vy no ja idem pozrieť nejaký film kedže už nezaspím."povie James.
,, Ja si tiež rada pozriem nejaký."poviem. ,, A večer zajdeme do klubu?"spýta sa Brad.,, Jasné chcem ísť"poviem a pozriem sa na Brada. ,, Ok tak o 8 pôjdeme." Povie a ide do kuchyne.
James si sadne vedľa mňa a zapne telku.
Vyberieme si film a Tris s Connorom sa k nám pridajú.
Ja zbehnem do kuchyne po nejaké pitie a čipsy.
....
Som oblečená . Zapozerám sa do zrkadla.Nie je to príliš je to môj vkus sexi, príťažlivé a čierne. Aspoň top no ale vždy som takto rada chodila do klubu alebo na párty. Áno schytala som facku či krik no to ma nezastavilo ani keď matka povedala že sa obliekam ako štetka.
Vymetiem z hlavy tieto myšlienky . Zídem dole schodmi až do chodby kde ma čakajú chalani.
,, Tak môžme ísť."poviem a zoberiem si mini kabelku.
,, Páni vyzeráš dobre."povie Connor.
,, Hej nezabudni že máš priateľku."povie Brad zasmejem sa. ,, No dobre vy dvaja ukľudnite sa. Poďte."povie James . Otvorí dvee a všetci smerujeme k autu. Nasadnem do auta a vedľa mňa si hneď sadne Brad.
Keď sme dorazili ku klubu tak sme všetci vystúpili a vošli dnu. Je to nejaký extra klub v Londýne. Všetci sme si zamierili k baru. ,, Čo si dáte slečna?"spýta sa barman.
,, Ja Vás poprosím jedného Jacka."poviem a on prikývne.
Chalani si taktiež objednajú a ochvíľu je predo mnou poharik ktorý vypijem na ex.
,, Nejako si sa rozbehla."povie Tristan.
Ja sa len nevinne usmejem a naznačím barmanovi aby priniesol ďalší.
Keď mám v sebe asi 5 pohárikov Jacka sa rozhodnem si ísť zatancovať.
Začnem tancovať medzi davom tancujúcich ľudí.
O niekoľko minút neskôr sa na mojich bokoch ocitnú niečie ruky. Otočím sa aby som dotyčnému videla do tváre. Brad tancuje do rytmu a ja začne spolu s ním . Dám si ruku okolo jeho krku a on mne na boky . Po polhodine tancovania sa s Bradom vyberieme späť k baru.
Chalani niekde zmizli pravdepodobne zo svojimi priateľkami. Mali prísť trošku neskôr no nestretli sme sa.
Keď sme vypili celú fľašku Jacka tak som sa rozhodla to zabaliť. Bolo okolo desiatej.
,, Poď si ešte trošku zatancovať."povie Brad a ťahá za ruku na parket.
,, Dobre."poviem a idem s ním znova na parket.
Začne hrať Everyday od Ariany Grande.
Zrazu sa Bradove ruky z mojich bokov presunú na zadok. Ja posuniem z krku svoje ruky na jeho hruď.
Po ďalšej hodine tancovania sme tackavo vyšli von z klubu. Tam na nás čakalo auto do ktorého sme nasadli. ,, Si strašne sexi." zapradie mi opito do ucha Brad. ,, Aj ty si strašne sexi."poviem a pozriem sa do jeho čokoládových oči. Uvidím ako sa mu zeničky rozšírili po mojich slovách. Začne ma hladne a vášnivo bozkávať a ja spolupracujem. Zrazu auto zastaví. Brad sa odtiahne a na mojich perách namiesto tepla zacítim chlad. Zoberie ma za ruku a vyjdeme z auta. Vojdeme do domu kde si to mierime rovno do jeho izby. Zatvori dvere. Otočí sa tak aby mi pozeral rovno do očí. V jeho očiach vidieť vzrušenie a nedočkavosť. Opäť sa začneme vášnivo bozkávať a ja mu začnem pomaly rozopínať košeľu. Posúvame sa dozadu až kým moje nohy sa nedotknú okraja postele. Padnem na posteľ a Brad zo mňa dá dole lodičky spolu zo sukňou. Ja roztiahnem nohy a Brad a tam usalaší.
Dá mi dole top a ja mu rozopnem opasok a zapínanie na nohaviciach ktoré si dá sam dole. Stiahne zo mňa nohavičky a rozopne mi podprsenku ktorú ja odhodím.
Hlasno vzdychnem keď ma pobozká do medzierky medzi prsiami. Malé bozky na mojich prsiach na mne zanechavajú zimomriavky . Pomaly sa presúva dole k podbrušku.
Zastonám keď sa jeho pery dotknú môjho lona . O môj bože. Keď si predstavím že tie pery jemné pery mal predchvíľou na mojich perách tak som vzrušená ešte viac. Pomalé mučivé bozky v mojom lone neprestávajú a ja vzdychám. Na niekoľko minút prestanem dýchať keď v mojom lone cítim niečo vlhké a teplé. ,, Brad." zastonám keď začne svojim jazykom robiť zázraky. No prekvapí ma keď sa z môjho lona teplo vytratí.
Otvorím oči. Brad si nasadzuje kondóm. Na sucho prehltnem keď uvidím jeho pýchu.
Nahne sa na do mňa a pomaly do mňa vnikne . Ja sa prehnem v chrbtici keď sa Brad vo mne začne pohybovať. Prírazy su čo raz silnejšie a ja neprestávam vzdychať. K svojmu telu som ho pritlačila najviac ako sa dalo a objala jeho zadok prekrýžením na lýtkach.
Naše vzdychy sme snažili tlmiť našimi perami. Pomaly sa svojimi perami približoval k mojej sánke na ktorej zanechával malé bozky. Vrátil sa k mojim perám a začal prirážať tvrdšie a rýchlejšie.
Ja som sa nemohla dočkať mojho vytuženého vrcholu.
Mravčenie v končatinách a neprekonateľná túžba nás spájala. Zbožňovala som ten pocit keď to malo prísť. Brad mi zastonal do krku a ja som vedela že už dosiahol svoj vrchol. No neprestával prirážať. Prehla som sa v chrbtici a zastonala keď som pocítila ohňostroj potešenia ktorý som očakávala.
Vydýchla som všetok z pľúc.
Brad sa prevalil vedľa mňa a ja som zostala nehybne ležať.
,, To bol najlepší sex čo som kedy mal."povie opito Brad pochvíľke ticha.
,, Aj ja ."poviem.
,, Dobrú noc."poviem a otočím sa k nem a prikryjem sa perinou. ,, Brú."povie Brad a vlezie ku mne pod perinu. Dá ruku na môj bok.
Pomaly zatvorím oči a od únavy zaspím.Ahojte!!!
Dnes je to príliš horúca časť😈 . Kto vedel že to takto dopadne?
Ja som rada že som to stihla pblikovať pretože toho má teraz veľa. Dúfam že sa Vám časť páčila.
Vaša @thevamppslover
أنت تقرأ
Bad girl and Good singer(Dokončené)
أدب الهواةSom Camila moja mama mi hovorí že namiesto priezviska Richardsonová som sa mala volať problémová. Žijem v New Yorku. Áno som problémová . Fajčím občas zajdem s kamarátmi do baru . Tak toto je od 16 rokov. Teraz mám 18 a môžem si robiť čo chcem . Od...