Ötödik aranyalma🍏 (VÉGE)

635 59 8
                                    

- Hívattál bátyám. Mit szeretnél? – hangjában megbújt a gúny és a megvetés, de kivételesen Hoseok nem vett róla tudomást, csak testvéreire nézett dühösen.

- Adjátok fel, a fiú az enyém lesz! - nézett dühösen Hoseok két vetélytársára.

- Még mit nem! - fordult hevesen Jin testvéréhez.

- Ne háborogj Poszeidón! – intette csendre testvérét Yoongi egy legyintéssel. – Már hogy lenne a tiéd Zeusz? Az asszonyodat össze-vissza csalod, a nyuszi fiú nem ezt érdemelné! Mégis hány ember kell még neked, lépten-nyomon gyereket csinálsz mindenkinek!

- Semmi közöd ahhoz, hogy mit csinálok a négy fal közt! – háborodott fel Hoseok teljesen.

- Az a gond, hogy nem ott csinálod... - fintorgott Yoongi, mire Hoseok megragadta a gallérjánál fogva. Majdnem behúzott neki egy jobb horgost, de az ajtó hatalmas hanggal csapódott ki amire mind a hárman felfigyeltek.

- Miért nem a fiú dönti el? – lépett be az ajtón Aphrodité* kecsesen, én a három veszekedő isten elé lépett. – Amit ti csináltok, önbíráskodás, adjatok a szerelmeteknek ennyi tiszteletet! –emelte fel a hangját Hongbin. Ez a téma nagyon érzékenyen érintette meg. Már nem bírta tovább nézni ennek a három szerencsétlennek a civódását, muszáj volt már beleszólnia. – Ez nem szerelem, amit ti csináltok!

- Nyugodj le Aphrodité. – csitítgatta Jin. – Testvéreim, igaza van, mégiscsak ő a szerelem istene!

- Igen, egyszer az életben igazat adok a halszagúnak, jogos amit Aphrodité mond. Zeusz, hadd döntse el a fiú, hogy kit akar! Tisztességesen és becsületesen!

- .... Legyen! – mérgelődött Zeusz. – Egyetlen feltétellel! Nem láthat meg titeket, nem érintkezhettek vele, három név közül kell választania egy héten belül! Hermész! Hol a Tartaroszban van ilyenkor! Hermész!

- Ne üvöltözz már! – jött ki az egyik szobából álmosan a keresett hírnök. – Akkora ez az épület, hogy víz hangzol! Mit szeretnél? - Jaehwan elnyomott egy ásítást.

- Meg kell írnod egy levelet!

Jungkook az anyjának segített színesebbé tenni a kertet gyönyörű virágokkal – aminek a felét ő vette butaságból, de legalább szépen mutatott a kertben.

- Anya ne terheld túl magad. – aggodalmaskodott Jungkook.

- Butaságot beszélsz fiam, nem halok bele a virágültetésbe. – nevetett az anyja.

Életerős nő volt, és ezt becsülte benne Jungkook a legjobban. Vidáman, dudorászva ültették a gyönyörű virágokat, addig, ameddig egy látszatra fiatal fiú be nem lépett a kapun.

- Csókolom, levelet hoztam a fiúnak! – harsogta Jaehwan, majd a levelet a fiú kezébe adta.

Isteni viszály; YoonKook /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang