Можливо, для когось таки залишається таємницею, чому так сильно кохав Тарас Вишеньку, чому цю дівчину любили й інші. Що тягнуло людей до тієї чорнявої юної леді. Невже справа в красі? Звісно, що ні. У кожного серед знайомих, швидше за все, знайдеться хтось дуже вродливий, хто не надто ладить з людьми. То в чому ж секрет? У характері? Можливо. Але що саме може привабити у характері? Якою рисою характеру повинна володіти людина, щоб бути приємною у будь-якому оточенні? Багато хто зараз вважає, що потрібно бути впевненим у собі. Але ж, знову-таки, не тут приховується секрет.
По-перше, є чітка межа між впевненим у собі й надто самовпевненим. Коли людина знає, чого хоче від життя – це дуже добре, до такої будуть тягнутись інші, таку людину можна назвати лідером, адже зазвичай вона знаходить вихід навіть з найнепередбачуваніших ситуацій. А коли людина надто самовпевнена і нікого не помічає навколо себе, не враховує і не поважає думку оточуючих, то погодьтесь – компаньйонами таких людей будуть лишень слабохарактерні особи, які бояться висловити власну думку, або ж зазвичай її взагалі не мають. Якщо закрити очі й подумати кілька хвилин, то кожен читач згадає, що має таких знайомих. Таке вже наше життя.
А, по-друге, згадайте Вишеньку, згадайте те, як вона йшла складати останній екзамен. Ні, цю людину навряд чи можна назвати впевненою в собі.
То що ж таки було тим магнітом, що притягував багатьох? Чому зазвичай знайомі цієї дівчини були готові залишити свої справи в будь-який момент, якщо потрібно терміново допомогти Вишеньці?
Власне кажучи, про це задумувалась як і сама героїня, так і її друзі. Одного разу вони просто дійшли до висновку, що вся справа в простоті і щирості. А Софія взагалі вивела власну теорію про те, що всіх людей на планеті можна умовно поділити на три групи: щирі, фальшиві й загублені. І про них варто поговорити детальніше.
Мабуть, почнемо зі щирих, адже тут все всім зрозуміло. Такі люди говорять і роблять зазвичай те, що думають (ну, в міру вихованості і дозволених рамок), вони задоволені тим, ким вони є і якими їх бачать інші. Такі люди передбачувані у стосунках (дружніх, робочих, любовних). Якщо вони полюбили когось або щось, то залишаються вірними своєму вибору на дуже довгий час, саме тому, мабуть, вони не є імпульсивними, і чи не кожен їх вчинок і вибір можна назвати добре обдуманим. Вони готові допомогти людям, якщо ті на них розраховують. Щирі і відкриті люди не підводять, а завжди роблять те, що від них чекають. Тут не потрібно плутати, що щирими людьми легко маніпулювати і користуватись. Ні, бо зазвичай такі люди стараються оточити себе схожими людьми, які теж не користуються жорстокими методами. Якщо ж образити когось щирого, то вона пробачить вас, але навряд чи ще раз довіриться вам. Та підтримка й те тепло, що йде зсередини – ось що приваблює і притягує.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вишенька
AventuraТарас і Вишенька закохані один в одного ще із шкільних часів. Та стається трагедія і вже на початку книги читач опиняється на похоронах головної героїні. Раптова та дивна смерть збиває з життєвої колії коханого Вишеньки, а також їхньої спільної под...