Güney : Ee ne güzel kardeşim. Zaten nişanlısınız. Tarih alın işte. :)Serkan : Tamam da ya o evlenmek istemezse ? Onun hayalleri var. Ne bileyim daha yurtdışında moda sergilerine felan gidecek, yeni tasarımlar yapacak. Evlenmek istemeyebilir.
Güney gülümser.
Güney : Saçmalama. :) Git konuş Cemreyle. Bence kesin kabul eder. :)
Hem artık amca olmak istiyorum.Serkan : Evlenmemiz bir mucize olur diyorum sen çocuk yapın diyorsun..
Güney : Kızım.. Benim için süpriz olmuştu.. Songül bana evdeyken söylemişti. Ne kadar sevinmiştim. :')
Beraber büyütmeye sö - söz vermiştik o gün.Güney ağlamaya başlar..
Serkan : Kardeşim, özür dilerim. Keşke seni çağırmasaydım. Aliyi çağırsaydım.
Güney gözyaşlarını siler.
Güney : Saçmalama lan ! Senin birinci dereceden kardeşin benim. :)
Serkan : Kıskanma lan. :)
Güney ve Serkan gülerler.
♡♡♡
Simge Güneylerin evine gelir. Güneyin dün geceye dair her şeyi unuttuğuna inanarak kapıyı çalar. Kapıyı Selin Hanım açar.
Selin : Hoşgeldin. :)
Simge : Hoşbuldum Selin hanım. :)
Demek ki her şey yolundaydı.
Selin : Gel. Bugün çok işin var. Dernek için bir sürü yemek yapacaksın.
Simge : Peki. :)
Simge içeri girer.
♡♡♡
Akşama doğru yaklaşan saat ile Songül ve Berk Songülün kalacağı eve gelir. Songül eve girdiğinde şok olur. Tüm camlar demir parmaklıklarla kapatılmıştır.
Songül : Oha ! Bildiğin esir hayatının devamı bu !
Berk : Maalesef. Neyse sen üzerini değiştir. Ben de sana yiyecek bir şeyler hazırlayayım.
Songül : Tamam.
Songül üzerini değiştirip aşağı iner. Berk sofrayı hazırlamıştı.
Songül : Oha ne ara hazırladın ?
Berk : Şimdi.
Birlikte sofraya oturdular.
Berk : Songül sormayayım diyorum ama merak ediyorum. Sen neden esir tutuldun ? Yani X'e ne yaptın ?
Songül çatalı bırakır.
Songül : O şerefsiz benim kardeşime tecavüz etmeye kalktı ! Sonra kardeşim onu balkondan aşağıya itti ! Biz de öldü zannettik. Sonra onu bahçeye gömdük. Ama ölmemiş. Bir gün kızlarla kaza yaptık. Ben yoğun bakımdayken doktorlara para karşılığında bana uyku ilacı verdirtmiş. Sonra kaçırdı işte. İntikam olsun diye 5 yıldır esir tutuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONGÜN || MUTLU SONSUZ ❤
Fiksi PenggemarKIRGIN ÇIÇEKLERİN FİNALİNDEN SONRA DEVAM NİTELİĞİNDE BİR KİTAP 😍