Sveikučiaiii, aš dar gyva. Klaidžiodama internete radau tokį Disnėjaus personažų tag'ą, ir jis išties man pasirodė įdomus, o, kadangi neabejoju, kad tarp mano sekėjų yra žmogeliukų, kurie mėgsta Disnėjų (cough, Sūrelis, cough), manau, kad galbūt rasiu žmogų, kuriam taip patiktų pasvarstyt apie savo mėgiamas knygas (ar filmus, istorijas, whatever yall want).
Taigi. Let's start the art.
1. Undinėlė - personažas, kuris yra tarsi iš vandens ištraukta žuvis.
Čia aš būčiau labai už Ameriką iš "Atrankos". I mean, ji, paprasta mergaičiukė iš žemesnės kastos, turinti mylimą vaikiną, gyvenanti nors ir neypatingai, tačiau vis dėlto laimingai, įmetama į mergaičių peštynes dėl vaikino. Realiai iš jos atimama visa, kas pažįstama, ir liepiama daryti tai, ko ji nenori ir nemoka - suvilioti princą (o, prisiminkim, myli ji visai ką kita), išmokti etiketo ir panašių dalykų, kalbėti tiesioginiame eteryje prieš visą šalį... Na, tikrai nemanau, kad gerai jausčiausi jos situacijoje. Gerai, kad ji sugebėjo viską palenkti savo pusėn, žinomaaa.
2. Pelenė - veikėjas, patyręs didžiulę transformaciją.
Mano nuomone, Ogis iš "Stebuklo" tikrai patyrė didelę transformaciją. Knygos pradžioje jis buvo visiškas bailiukas, mokykla jam atrodė didžių didžiausias siaubas, jis negalėjo nė pagalvoti, kad jam teks rodytis šitiekai savo amžiaus žmonių. O jau knygos pabaigoje matome jį kaip visų draugą, ganėtinai pasitikintį savimi berniuką, kuris sugebėjo draugėn suvesti net tuos žmones, kurie atrodė pernelyg skirtingi. Graži knyga, tikrai verta perskaityt, jei neskaitėt.
3. Snieguolė - knyga/filmas/etc, kurioje(-iame) yra išskirtinis veikėjų rinkinys.
Haris Poteris. Aš tikrai labai labai myliu šias knygas ir be jokios sąžinės graužaties sakau, kad čia tiesiog negalėčiau rašyt ko nors kito - veikėjų serijoje yra labai daug ir jie visi turi savų ydų ir savų stiprybių. Nuo drąsaus altruisto Hario iki gudraus, bet bailio Smirdžiaus, nuo kandaus Ronio iki svajoklės, bet draugystę labiau už viską pasaulyje vertinančios Lunos. Tikriausiai nerasčiau veikėjo, kurio charakteris mane nuvylė. (Čia tikriausiai reikėjo perspėt, kad nuomonė gana subjektyvi xdd)
YOU ARE READING
Optimistiškas Pesimizmas x
RandomNE ISTORIJA. Tai yra vieta pažinti mane. Ne tik jums, bet ir man. Čia gali būti įvairių mano marazmų, svaičiojimų, kvailų idėjų, gilių nakties minčių, bet, viską susumavus, čia yra optimistiškai pesimistiškas mano gyvenimas.