Padėkokim panelei @SlaptaRasytoja už norą pažinti gabuxą xxxx
Soo. Prašei 15 faktų. Pažiūrėkim, ar nenusivilsi gabuxu :DD
1. Mano šeimynėlę sudaro penki žmonės, vienas šuo, papūga ir šešios septintosios žuvelių. Turiu dvi jaunesnes seseris (ir taip, jau matau, kaip užjaučiat mano tėtį xd). Viena jaunesnė už mane beveik šešiais metais, kita - šešiolika su trupučiu (ir taip, pagrinde dėl jos aš užsiėmus all the time xd).
2. Nesidomėjau muzika iki dvylikos metų, tada įvyko kažkoks lūžis, ir ji tapo mano gyvenimu. Klausau visiškai visko - AC/DC, Queen, Deff Leppard, Marilyn Manson, One Direction, 5 Seconds Of Summer, The Vamps, Pink, Bastille, Maroon 5, Eminem, David Guetta, Imagine Dragons, Sauliaus Mykolaičio, The Beatles, The Weeknd ir dar daug pavienių dainų. Jei reikėtų įvardyti mėgstamiausią atlikėją, kurio galėčiau klausytis vėl ir vėl - tai būtų Ed Sheeran.
3. Dievinu fantastiką, galbūt dėl to, kad tai puikus būdas pabėgt nuo nuobodaus savo gyvenimo. Būtent todėl didžioji dalis mano kūrinių yra fantastika arba bent jau su fantastikos detalėmis.
4. Esu Supernatural, Teen Wolf ir AHS fanė. Nors, jei pasiūlytumėt gerų serialų ir aš juos PERŽIŪRĖČIAU (kada nors :DD), greičiausiai tapčiau ir jų fane :D. Dar apie serialus - mano nuomone, amerikiečiai kuria geriausius fantastinius serialus, bet rusai yra nepralenkiami humoristiniuose (yeah, žiūriu, "Unverą", "Naša Raša" ir net "Rezidentus"). Dar, jeigu labai nėra ką veikt žiemą, kai šalta, galima pažiūrėt meksikiečių serialus. Tada supranti, kad galėtum būti visai neblogas scenaristas.
5. Pasišventusi skaitymui. Seniau, per gimtadienius, man visi dovanodavo knygas, bet, laikui bėgant, nustojo. Spėju todėl, kad bijo padovanot tą pačią (turėjau po du "Bado Žaidynių" ir "Rebekos iš Sanibruk fermos" egzempliorius :D). Šiuo metu nebeskaitau kaip beprotė, bet vis dar judu. Dabar esu pasinešus ant John Green (neskaičiau "Aliaskos Beieškant", apsimoka pirkt?) ir Beveik suaugę serijos knygų.
6. Esu šypsenėlė, tą gali paliudyti žmogeliukai, turintys mane facebook'e (visos nuotraukos su smile'u. Visos). Klasiokams ir mokiniams iš paralelinių klasių atrodau kaip amžina optimistė ir dar pusėtina moksliukė, nes visada šypsaus, į kiekvieną repliką galiu atsakyt juoku, ir kažkaip nieko nesimokydama gaunu bent jau teigiamą. Ta šypsena ne visada būna tikra, bet, jei rimtai, tai vienintelė veido mimika, su kuria atrodau normaliai :DD
7. Turiu šiokių tokių baimių. Tai vorai, nes jų kojos man šiurpios (gal dėlto man taip patinka Ronis), varlės, nes jos visada atsiranda staiga ir aš jų išsigąstu dėl to, aukštis - šita baimė atsirado nesenai, vis dar nesuprantu, dėl ko. Gal prie baimių dar galima priskirti šiokį tokį bendravimo sutrikimą. Man sunkiai sekasi sutarti su naujais žmonėm, sunkiai sekasi susidraugauti. Kalbu arba labai mažai ir tyliai, arba labai daug ir greitai. Taip pat stengiuosi nelįsti pažįstamiem į akis, nes jaučiuosi taip, tarsi juos erzinčiau.
8. Tikriausiai mane būtų galima pavadinti tomboy. Nuo vaikystės draugavau tik su berniukais, todėl norėjau būti kuo panašesnė į juos: laipiojau po medžius, laksčiau paskui, važinėjau dviračiu po kaimynų kiemus, gydžiaus nubrozdinimus ant nubrozdinimų, žaidžiau su degtukais, fejerverkais ir net surūkiau pirmą (ir vienintelę!) gyvenime cigaretę (Dieve, ji buvo kokius 25 metus rūkančio dėdės..). Ir dabar sukneles galiu apsivilkt gal kokius 5 kartus per metus, labiau draugauju su marškinėliais, marškiniais ir džinsais.
9. Esu beviltiškai įsimylėjus šunis, praktiškai visas veisles. Dažnai sakau, kad jie atstos man ir vyrą, ir vaikus. Mama sako, kad pasenus būsiu išprotėjus senutė su penkiolika dobermanų ir pas mane net sesės bijos užeit. Man tinka.
10. Dabar jau, ko gero, penki metai, kai gyvenu prie miško (pušyno, jei tiksliau). Ta vieta yra ant šito albumo viršelio, ant mano facebook'o cover'io ir dar matosi pro mano buto langą. Visai nesenai supratau, kokia nuostabi ten vieta (iki tobulybės trūksta tik to, kad uodai nesikandžiotų. Nu gal ir to, kad degradavę paaugliai negertų pavėsinėj). Norit užsukt? Pasivaikštom xd
11. Nors rugpjūtį man sueis septyniolika, esu neužaugęs vaikas. Žiūriu filmukus, turiu pliušinių žaislų ir kartais elgiuosi kaip vaikas. Svajoju kaip vaikas. Prie kažko prisirišu it vaikas. Ir užsispiriu irgi kaip vaikas. Žodžiu, mažvaikė aš :D
12. Esu dviveidė. Ir nesiginu. Tiesiog atsirenku, kaip su kokiais žmonėmis bendrauti. Esu sarkastiška ir esu maloni. Maloni dažniausiai būnu su tais žmonėm, su kuriais bendrauju tik kartais ir su kuriais tragiškai bijau susipykti. O tie, kurie mato mano sarkastišką pusę, tie jau žino mane visokią.
13. Man patinka skaičius trylika, žalia spalva, ledai ir avietės. Dar patinka lietus su griaustiniu ir žaibais, patinka saulė, jūra ir ruda oda. Patinka benzino, nenudžiuvusių aliejinių dažų ir spirito kvapas. Žodžiu, išties sunku rast, kas man nepatinka :D
14. Rašyt pradėjau gal devynių, kai nugvelbdavau iš tetos kompiuterį. Pats pirmasis kūrinys buvo kažkokia pasaka apie kiškį, na, dabar tai atrodo it didžiausia pasauly nesąmonė :D Paskui buvau viską užmiršusi, ir atsiminiau tik pradėjusi rašyt "Nesuvaldomo Pykčio" priešistorę, o vėliau ėmiau rašyt fanfiction'us (niekam nesakykit, bet, tiesą sakant, tik tada ir susidomėjau 1D :DD).
15. Esu siaubingai neoriginali, nesigalvoju gerų comeback'ų, turiu žiauriai netaisyklingą, kuršėnietišką kalbą, nesugyvenamą charakterį, įspūdingą nesugebėjimą bendrauti, kreivą šypseną ir tik keletą draugų. Ai, dar mano sąskaitoj yra vienuolika klasių ir nulis nuovokos, ką daryti, baigus mokyklą.
So. Mano 15 knygos ilgumo faktų. Dar vienas didelis faktas - myliu, tikrai myliu kiekvieną, kuris skaito mano kūrinius, kuris parašo komentarą, pavotina ar dar kažkaip parodo palaikymą. Taip pat labai, labai myliu visus, kurie man parašo, kurie parodo iniciatyvą bendrauti ir tampa draugais.
Gerai. Tikriausiai niekas iki čia neperskaitė. Labanakt, saulelės xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Optimistiškas Pesimizmas x
RastgeleNE ISTORIJA. Tai yra vieta pažinti mane. Ne tik jums, bet ir man. Čia gali būti įvairių mano marazmų, svaičiojimų, kvailų idėjų, gilių nakties minčių, bet, viską susumavus, čia yra optimistiškai pesimistiškas mano gyvenimas.