"Aku mula bosan melihat papan putih yang tergantung di hadapanku.papan putih Itu lama kelamaan menjadi kabur di pandangan mataku.". Dengan Tiba tiba,kepalaku terasa sakit. Aku hairan dan melihat sekeliling. rupa rupanya, cikgu salleh yang melempar pemadam papan putih keatas kepalaku dengan tepat. cikgu salleh merupakan antara cikgu yang paling aku tidak gemari kerana ada saja perkara yang beliau marahkan.setelah masa cikgu salleh tamat, aku pun melihat rakan rakan aku berbual tentang sesuatu sambil bergelak tawa.
" tidur tu mesti sedap sampai kepala yang sakit pun tak dihiraukan"liza menyindir aku di hadapan rakan rakan aku.Pipi aku dengan tiba tiba terasa panas disebabkan kata kata Itu."kenapa muka kau merah farid??kau malukah??"kata mail,sahabat sekelas aku."mana ada"aku pun membalas dengan nada yang kasar."jadi kenapa kau marah kalau benda tu tak betul"mail pun membalas kata kata aku Itu.Aku pun diam kerana tiada Apa yang ingin aku ucapkan.
Masa pun berlalu sehingga bunyi loceng berbunyi.aku pun keluar Dari kelas untuk menuju ke kantin sekolah.dalam perjalananku menuju ke sana,dengan tiba tiba suatu suara yang lemah lembut menyapa aku.aku pun memandang ke belakang kerana suara tersebut."Farid,amacam tidur..best tak?"rupa rupanya suara Itu ialah liza.sebenarnya Liza ni kawan baik aku sehinggakan aku menganggap dia macam kakak aku.sebab itulah dia berasa tidak segan jika dia ingin mengejek aku."owhh.kau rupanya!ingatkan langsuir Dari mana yang menyapa aku.Nasib baik jantung tak tercabut"aku pun membalas kata kata liza Itu."hah kau ingat lawaklah,kau dah gila kah??muka aku yang macam Kim soo hyun ni kau nampak macam tu.kau nak kena penampar??"Liza pun bersuara dengan Nada yang selamba."arhhh..janganlarh marah,aku main main jak pun"Liza pun senyum sambil mengetawakan aku disebabkan hal yang berlaku di kelas tadi.
YOU ARE READING
Hilang GF Tak Sesakit Hilang Kawan
RomanceCinta bukan sebab suka !!tapi sebab sesuatu yang dinamakan *****