Bab 2: Dia

20 2 0
                                    

Setelah sampai di kantin sekolah,tapak kaki aku terhenti apabila melihat seorang wanita sedang berjalan di hadapan aku.orang nya cantik,bermata coklat,berkulit putih gebu dan berbadan kurus."wahh siapakah bidadari itu?adakah aku bermimpi??"aku berkata sambil kepalaku mengekori makhluk yang menyerupai bidadari itu?"kau dah  kenapa?gila?"suara Liza dengan tiba tiba menyentak aku yang sedang angau."taklarh."aku pun menjawab sambil tersenyum malu.Liza pun melihat aku dengan rasa hairan.

  "Kau Dah kenapa tadi?" Liza menanya aku ketika aku hendak menyuap sesudu mee goreng yang lazat dan menyelerakan."ish kau ni,time aku nak isi  perut dinosaur ni larh kau nak  tanya soalan.jangan sampai aku makan kau..baru tau."aku membalas dlam keadaan yang lapar."aku Tanya je kan"kata liza.aku pun membalas soalan dia tadi"aku oke jak,tapi kalau aku Tanya something,kau boleh tolongkah??"
"Apa??" Liza pun menjawab dengan Nada ingin membantu.
"Sapa perempuan tu?" Aku menjawab sambil menunjuk ke arah seorang wanita yang sedang makan bersama rakan rakannya.."Owh itu.nama dia humairah dia tu Dari kelas 4 delima."kata liza."Owh..nasib baik dia satu tahun lebih muda Dari aku.hehehe"aku berkata dlam hati.

Hilang GF Tak Sesakit Hilang KawanWhere stories live. Discover now