Pobertův Plánek

200 27 5
                                    

Nikdo nikdy neprozkoumával  hrad a pozemky Bradavic tak důkladně a nezákonně, jako naše slavná čtveřice POBERTŮ.

James, Sirius a Peter nebyli nuceni prozkoumávat pozemky v noci, ale když zjistili, že je jejich přítel vlkodlak, chtěli mu co nejvíc zpříjemnit 'pobyt' ve vlkodlačím těle tak, že se stanou neregistrovanými Zvěromágy. 

Mapa se zdá být obyčejným kouskem pergamenu pokud ale pronesete: Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti. Mapa umožňuje sledovat každého člověka v prostorech Bradavic. Víte kdo to je a kde je. Přesně se to neví, ale říká se, že Pobertové o plánek přišli při přestupku nahlášeným Snapem. Filch jim ho sebral a pak ho sebrali až Fred a George Weasleyovi. Naštěstí o něj přišli až v posledním ročníku. Po škole se stali členy Fénixova řádu a plánek nepotřebovali.

Pobertův plánek byl však nesmírně užitečný pro mladé dvojčata Weasleyovy.  Příběh, jak přišli Fred a George k plánku je popsán v Harry Potter a Vězeň z Azkabanu. Bylo to znamení, že plánek dali právě Harrymu, dítěti tvůrců plánku. Mapa byla nakonec zcizena Harrymu Smrtijedem v převleku který ji uznal za vlastní objev.

Vím, že je toho pro dnešek málo... a omlouvám se...

Nebylo moc nápadů a ani se mi do toho po pravdě moc nechtělo...  To pondělí mě nějak zmohlo :D

Díky za veškeré komenty a hlasování 

Viky_kripl

Zajímavosti Pro OPRAVDOVÉ Fanoušky Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat