Bradavické koleje 2

256 23 7
                                    

Havraspár

Havraspárští ctí vědomosti, učení a moudrost.

Lenka Láskorádová: Unikátní havraspárčanka, pravá přítelkyně a umělkyně.

Rowena z Havraspáru:  Jedna ze čtyř zakladatelek Bradavic. Měla kouzelný diadém, který jí její dcera ukradla.

Diadém Roweny z Havraspáru: Diadém uděluje moudrost. Pozdeji se stal viteálem.

Filius Kratiknot: Učitel kouzelných formulí.Ředitel havraspárské koleje.

Šedá Dáma: Záhadný a plachý duch havraspárské věže, který skrývá hluboké tajemství.

Učitelé z Havraspáru: Sibilla Trelawneyová a Zlatoslav Lockhart.

Havraspárská společenská místnost: Široká, vzdušná místnost s výhledem na hory, s knihovnami a klenutým stropem s malými hvězdami.


Mrzimor

Mrzimorští oceňují tvrdou práci, loajalitu, trpělivost a férovou hru.

Helga z Mrzimoru: Jedna ze čtyř zakladatelů Bradavic. Její portrét je vidět v společenské místnosti Mrzimoru, kde studentům ukazuje svůj zlatý pohár.

Newt Scarmander: Magizolog a autor knihy 'Fantastická zvířata a kde je najít' 

Mrzimorská společenská místnost: Blízko vchodu do kuchyně. Za sudy.

Pomona Prýtová: Ředitelka mrzimorské koleje. Učitelka bylinkářství. 

Cedric Diggory: oblíbený chytač mrzimoru a soutěžící v turnaji tří kouzelníků.


Achuuj, je tu další díl! Chci vám poděkovat za 200 přečtení! Moc to pro mě znamená...

Napište si do komentářů, o čem byste rádi další díl. A každý kulatý díl (10,20,30,...) vydám speciál! Takže se máte na co těšit a čaau

Viky_kripl

Zajímavosti Pro OPRAVDOVÉ Fanoušky Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat