3. Let's party

107 9 0
                                    

3. DIO

„Sta ima?“Justin mu se obraca i rukuje se s njim.

„Tulum u subutu u San Francu“Lik je podigao jednu obrvu i zatim pogledao u mene. „Taylor“Pruzio mi je ruku.

„Selena“Zbunjeno govorim i ne razumijem zasto jos uvijek tu stojim,ali ne zelim sada ispasti glupa,pa stoga ostajem. 

„I ti dodi“Namignuo mi je,potapsao Justina po ramenu i otisao.

Podigla sam svoju jednu obrvu ocekujuci neko objasnjenje za ono sto mi jerekao.

„Taylor“Nasmijao se i pokazao u smjeru u kojem je otisao. „Dobar tip,prije dvije godine zavrsio srednju“

„I dobri ste si?“

„A zasto ne?“Opet se onako neshvatljivo smije.

„Pa stariji je“Opet podizem svoju tanku obrvu.

„Ovdje se svi druze...Selena“Zabio mi se u  facu i otisao. Ja sam uzdahnula i otisla takodjer unutra,na sat. Ostavio me je zbunjenu. Sada vise ne mislim da je los tip,nego mislim da je totalni cudak. Sljedeci sat mi je bila 'Tjelesna kultura' koja ima vise smjerova,ja sam odabrala ples. (izborni predmet-koji obavezno moramo imati) Ipak je to nesto sto potajno volim. Usli smo u dvoranu kada smo se presvukli ovdje imaju samo dvije cure i puno vise deckiju. Ove dvije mi nisu neko drustvo jer stalno nesto sapcu.

„Dobar dan,vidim da imamo novu studenticu...Selena dobro dosla“Zgodni profesor je pokazao rukom na menem,tako izazivajuci crvenilo na mome licu,nadam se ne tako primjetno.

„Hvala“Rekla sam i nasmjesila se.

U trenutku kada pocinjem pozorno pratiti profesorove,osjetila sam cvrsti stisak na svojoj nadlaktici. Okrenula sam se i ugledala njega. Pa zar i tu? Ne znam zasto tog decka toliko zelim izbjegavati,ali draze mi je ne biti u njegovoj blizini.

„Opet ti“Podize svoju obrvu,smjeska se,staje pored mene i prekrizuje ruke na prsima,pozorno prateci profesora. Ja sam na to samo zakolutala ocima i ponovn ogledala profesora.

„Sada probajete ponoviti ove korake koje sam vam pokazao“Proferor se okrece prema nama.

Hm?Mislim da bi ovo mogla. Kada je profesor odbrojao '5,6 i' poceli smo svi pokusavati korake. Stali smo.

„Bravo Selena“Justin mi je sapnuo i opet se onako cudacki nasmijao.

„Odlicno Selena“Profesor je zapljeskao. „Najbolje si ovo napravila“Sto? Ovi si citaju misli ili sta? Prisao mi je. „Samo moras ovako stati“Namjestio mi bokove u polozaj „za onaj treci korak“ A meni je na trenutak bilo totalno neugodno.  Ponovila sam to dok su svi imali svoje oci na meni. „Odlicno pleses“Profesor me je nekako...da ne ispadnem umisljena,gledao me je s nekim divljenjem. „Divim ti se. Plesala si prije?“ Zar stvarno netko ovdje cita misli? Haha. Zamahnula sam glavom,a onda se oglasilo zvono.

Jos samo jedan sat. Izasla sam iz dvorane i zaputila se prema skoli. I tocno ispred mene na bedemu je sjedjeo Justin. Nasmijala sam se sama sebi,sto mi njegova prisutnost tako smeta. „Jesam ti rekao da si bila odlicna“Prvercem ocima i idalje hodam,dok on hoda uz mene i uvlaci dim cigarete,koju nakon ispuhivanja dima baca.

„Zapalit ces skolu“Prokomentirala sam i gledala za cigarom.

„Pa nije da bi mi bilo bas zao“Nasmijao se,a zatim i ja. Dobro,uspjeo me je nasmijati,ali i dalje ga ne volim u svojoj blizini. Zasto mi je toliki problem biti s njim u drustvu? Mozda je prezgodan,hm. O boze! Stvarno sam ovo rekla. Pobogu Selena,ti mrzis muskarce oni su ti unistili zivot...osim Marka. Kojega sam jedva prihvatila.

PastWhere stories live. Discover now