4. DIO
Nedjeljno jutro,umorna sam i pomalo mamurna. Sinoc se dogodilo toliko toga,da se cak ni ne sjecam sto sve. Taylor se naljutio na mene zbog Justina. Onda sam se svadala s Justinom u sred nicega,kada sam zeljela sjesti u auto nekog tipa zaprijetio mu je,a prije svega toga zeljeo me poljubiti. Sto mu je bilo pobogu? Misli su mi totalno pobrkane.
Obavila sam svu potrebnu higijenu,obukla crnu 'adidas' trenerku i bijelu nesto siru majicu. Sisla sam dolje,tamo je u kuhinji bila Ellie.
„Hej,sto radis?“Naslonila sam se na kuhinju odmah do nje.
„Pravim rucak. Jesi se naspavala?“Kao i uvijek nasmijana.
„Ma jesam“
„Imas nekakve planove za danas?“
„Nemam zasto?“Skupljam svoje tanke obrve i stavljam komadic mesa u usta.
„Ako bi htjela ici samnom u tvrtku,imamo vaznu reviju za tjedan dana i moramo sve pripremiti i smpremiti,pa sam mislila...“
„Ici cu Ellie“Ubacujem joj se u rijec i smjesim se.
„Hvala Selena“
„Nemoras mi zahvaljivati,trebas mi takvo nesto narediti“
„Znas da to ne mogu“Nasmijala se,a i ja s njom a zatim sam otisla u dnevni kako bih gledala svoju omiljenu TV seriju 'Tree Hill'. Jela sam svoj omiljeni rebrasti slani cips i uzivala. U gledanju me je prekinula poruka koja se oglasila na mome mobitelu.
Messenger Justin Bieber: *Jesi se odljutila? :D*
Preokrenula sam ocima ne zeleci odgovoriti,ali sam ipak odgovorila. *Nisi bio uredu,stvarno*
*Selena popio sam malo vise,pobogu. Sto je tu lose?*Dobijam odgovori i imam osjecaj da je ljut. No,sada je trijezan,pa i moze biti ljut.
*Ma zaboravi*Neda mi se raspravljati,on mi nije nista i neda mi se zamarati takvim glupostima. Zakljucavam mobitel i nastavljam gledati TV i grickasti cips.
Stize mi jos jedna poruka i ne zelim ju procitati,ali opet otkljucavam mobitel i citam poruku *Zelim raspraviti o ovome. Mozemo li se naci?* Prevrcem ocima i razmisljam kako se ne ljutim samo nek prestane biti dosadan. Sto si on umislja tko je da se moze nalaziti samnom? Ah...na neki nacin mi je i prijatelj. Moram ga tako nazvati,pa tako nekako receno spasio me je od onog manijaka sinoc kod kojeg bi usla u auto.
*Ne mogu danas imam neke obaveze*Odgovaram.
Nakon pet sekundi dobijam odgovor *Onda sutra nakon skole * Samo sam okrenula ocima po tko zna koji put i bacila mobitel na kauc.
Kada smo rucale otisle smo u tvrtku . Ja ovako u trenerci,a Ellie se profinjeno obukla kao sto se uvijek i oblaci.
Tamo su svi bili u zurbi,ja sam s Ellie usla u prostoriju gdje se vjezba hod po maloj pisti. Tamo su bile sve manekene (desetak njih),dizajner,tajnica,pomocnica,sminkerice,stilistica i jos par bitnih ljudi koji su bili potrebni za pripremu manekenki i revije. Sve sminkerice su dobile jednu manekenu (njih 4),stilistica jednu,dizajner jednu,tajnica jednu,Ellie i njena pomocnica 3.
„Selena mozes ti uzeti Barbaru?“
„Naravno Ellie“Nasmjesila sam joj se,kad je izasla,a zatim sam se nasmjesila i Barbari koja je ostala stajati ispred mene bez imalo osmjeha i dobre volje. „Gdje cemo nas dvije raditi?“
„Bas i ja moram dobiti neku amaterku“Preokrece ocima,sto mene jako zivcira. Nije da se bas ugodno osjecam kad netko broji ispred mene. Jednom mi se cinila ljubazno. Izgleda da sam se prevarila.
YOU ARE READING
Past
FanfictionPrica u koju cete se zaljubiti. Osnovana na tajnama i lazima dvoje ljudi,koje ih stalno vracaju u proslost. To ih dovodi do boli,patnje i tuge. Hoce li se zaljubiti? Hoce li pobjediti svo zlo koje ih sprjecava u tome? Ili ce se ipak rastati zuavijek...