Eyvah! Aşık oldum.

83 2 2
                                    

Yine isteksiz bir şekilde okula hazırlanan Feyza,Yine Yeliz'in ''çabuk olsana şapşal.'' mesajlarıyla daha hızlı olmaya çalışıyordu.Feyza..Evet o hikayemizin baş kahamanı.Capcanlı içi sevgi dolu bir kız.Ihım.Yeliz ise onun can dostu.''Benim sırlarımı dinleyip de ayakta durabilen canım arkadaşım!'' diye över Feyza Yeliz'i hep.

Şükrü amcanın apartmanlarının önnde çaldığı korna sesi ile iyice eli ayağına dolaştı Feyza'nın.Belki uykuyu geri çevirebilseydi ve belki daha erken yatsaydı eli yüzü kayık bir biçimde gitmezdim diye düşündü içinden.Bez ayakkabılarının bağcıklarını bağayamadan hemen kenarına sıkıştırıp okul servisine koştu.Şükrü Amcaya günaydın mesajlarını verip Yeliz'in yanında aldı yerini.

Yeliz her zaman güzel görünürdü.Beline kadar uzanan sarı saçları vardı.Sağlıklı ve dolgun saçlar bütün kadınların hayaliydi.Feyza ise kumraldı.Yeliz'in aksine aşırı düz olan saçları vardı onun.Onları gelişi güzel bir kuyruk yapar okula giderdi.Bu iki arkadaş fiziksel yönden ne kadar da farklı olsa da birbirlerini tamamlıyorlardı.

Şimdi bu hikayede ''Aşk Yok Mu?'' diye sorduğunuzu tahmin edebiliyorum.Çünkü genellikle hikayeleri kusursuz kılan o 'aşk' dene şey oluyor.Madem durum bu olduğundan ben de bu hikayeye bir 'Aşk' katmaya karar verdim.Feyza aşık olursa ne olur? Romantik komedi mi ,yoksa aksiyon hikayesi mi olur bu bilmiyorum.Bunu okuyup göreceğiz bakalım.

Eyvah! Aşık oldum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin