Ottakaa huomioon se että Nari oli vielä kännissä
Muut söivät ruokapöydällä, itse istuin sohvalla tuijottaen televisiota känninen nukkuva Yoongi vierelläni. Koko Yoongi ällötti minua nyt.
Jin nousi pöydästä ja sanoi
"Mä meen nyt nukkumaan".
"Kello on vasta kymmenen, eikä meil oo menoi huomen?" Yoongi mutisi.
"Enkö saa mennä ajoissa nukkumaan?" Jin sanoi ja alkoi pistää lautasiaan tiskikoneeseen.Vähitellen kaikki meni huoneisiinsa nukkumaan. Vierelleni jäi edelleen se sama känninen Yoongi. Katsoimme yhdessä televisiota.
Yoongi kääntyi katsomaan minua. Katsoin hämmästyneenä takaisin. Poika nojautui eteenpäin ja suuteli minua. Nyt se ei tuntunut niin väärältä. Miksi? En tiedä. Aloimme suudella. Jotenkin ällötti Yoongin aiempi käytös ja ällöttävä alkoholilta haiseminen. En osannut vastustella itseäni yhtään ja annoin Yoongin riisua paitani. Hän riisui omansa ja näin hänen ihanan vartalonsa.
Entä jos Yoongi ei osaa lopettaa jos minua sattuu? Jos hän on liian kännissä?Pysäytin Yoongin hetkeksi.
"Yoongi, ootko sä varma?"
"No JoO, eN ooSaanu PitKÄÄ aiKaa"
Hyi vittu Yoongi. Nyt se poika sai minut totaalisesti vihaamaan häntä.
Vetäydyin kauemmaksi ja pistin peiton päälleni.Yoongi silti kurottautui luokseni.
No fuck it mennää sit.
Riisuin Yoongin paidan. Hän otti housunsa pois. Suutelimme paljon. Tämä kaikki tuntui niin helvetin väärältä, mutta hyvältä. Kun Yoongi vihdoin teki sen, se tuntui hyvältä.
Jotenkin tuntui että muut kuulivat meidät.Heräsin aamulla siihen kun Taehyung teki muille aamupalaa. Olin onneksi muistanut ennen nukahtamista laittaa vaatteet päälle, toisin kuin Yoongi. Nukuimme hänen kanssaan saman peitoin alla. Yoongi nousi istumaan ja meni pieneen paniikkiin ja katsoi ympärilleen.
"mitä eilen tapahtu??"
Sitten hän huomasi minut.
"V-voi.. Vittu.. Anteeks oikeesti ihan sikana.." Poika selitteli.
Nousin hänen viereensä.
"Oikeesti anteeks, olin nii kännissä..-" Yoongi selitti kunnes pysäytin hänet.
"Ei ei, olin täs mukana iha yhtälailla ku sinä" naurahdin.
"Eli.. Eli en pakottanut sua..?"
"Et"Taehyung nauroi.
"Ei jumalauta Yoongi-" poika räkätti kuin viimeistä päivää.
"- Sä panet täällä muijia ku me ollaa himassa?? Ei jumaleisson" hän jatkoi nauramista.
"MÄ OLIN KÄNNISSÄ!!"
Nauroin myös hiukan, koska olihan se aika hauskaa.Anteeks kaikki alle 13v :DD
YOU ARE READING
Yksi lippu Seouliin
FanfictionNari lähtee unohtumattomalle matkalle vilkkaaseen Souliin. BTS keikalle hän alkujen aluksi sinne lähti mutta rankan känniyön aikana asioita sattui ja tapahtuu. Sisältää seksiä ja alkoholismia. Lukeminen omalla vastuulla.