Hoseok taisi kuulla kaiken ja juoksi olohuoneeseen.
"Ei vittu Yoongi" hän nauroi.
Jiminkin tuli juoksevan Hoseokin perässä.
"Muistitko käyttää kortsuu?" Jimin vinkkasi silmää ja naurahti.
"Oikeesti vittu lopettakaa! Mä olin kännissä, ymmärtäkää!!" Yoongi oli raivoissaan.
"Hei kaikki rauhottukaa!" koitin ujolla äänelläni huutaa, muttei kukaan huomioinut minua vaan jatkoi selittämistä.
"Vittu..." Yoongi nousi ylös ja laittoi shortsit jalkaa. Hän nosti lasisesta kaapista tequila pullon ja otti hörpyn.
"Yoongi et sä tänää voi ryyppää.." Namjoon sanoi.
"Iha sama.." Yoongi vastasi ja hörppäsi lisää.
"Tiiätkö mitä mieltä manageri tosta on? Ja siitä et tuot tänne jotain vitun huoria panettavaks?!" Namjoon jatkoi.
"MITÄ VITTUA?!" Huusin.
"Mä en oo mikää vitun huora! Yoongi pyys mut syömää ja en voinut ittelleni eilen mitää ku olin kännissä!!" kaikki hiljentyi kun huusin.
"Okei anteeks, en ois saanut sanoo noin.. Mut Yoongi ymmärräksä et tämmönen touhu ei vetele?"Yoongi, krapulaisena joi tequilaa suoraan pullosta. Kävi sääliksi.
Yoongi kaatui sohvalle pää syliini.
Aloin silitellä tämän hiuksia. Poika ei reagoinut sillä tequila taisi alkaa jo potkimaan tyhjässä vatsassa.Katsoin televisiota noin neljään asti päivällä. Muut olivat tanssi harkoissa paitsi Yoongi, joka oli nukahtanut kännissä syliini. Poika kumminkinkin heräsi yhdessä vaiheessa.
Hän nousi istumaan ja katsoi ympärilleen.
"Missä muut on?"
"Tanssi harkoissa"
"Voi Juma.. Miks ne ei herättänyt mua?" Yoongi sanoi ärsyyntyneenä.
"Sä oot kännissä Yoongi.."
"En ooo!" poika huudahti ja nousi ylös. Horjuillen hän käveli keittiöön.
"Okei ehkä oon vähän.." hän naurahti.
"Kauan aattelit olla täällä?" Yoongi jatkoi.
"Mul ei oo edelleenkään mitään hajua missä mä oon.. kiitokset sulle"
"No sori.. Olin kännissä, ok? Anna anteeks" Poika huokaili.
Pyöräytin silmiäni enkä vastannut.
"Mut.. Olit aika kuuma.." Yoongi katsoi minua viekkaasti ja käveli minua kohti.
Hän istui alas sohvalle ja nojautui minuun päin koskettaen reittäni. Kallistuin taaksepäin ja estin Yoongia laittamalla käteni hänen rintakehälleen ja työntämällä sitä hellästi pois päin.
"Yoongi sä oot kännissä.."
Poika nojautui entistä kovemmin minua kohti.
"Yoongi, lopeta" sanoin kohteliaasti.
Hän vain jatkoi.
"Yoongi sanoin lopeta!" Aloin hermostua.
Nousin ylös sohvalta. Yoongi otti ranteestani kiinni.
"Sä et oo lähös minnekkään..."
BINABASA MO ANG
Yksi lippu Seouliin
FanfictionNari lähtee unohtumattomalle matkalle vilkkaaseen Souliin. BTS keikalle hän alkujen aluksi sinne lähti mutta rankan känniyön aikana asioita sattui ja tapahtuu. Sisältää seksiä ja alkoholismia. Lukeminen omalla vastuulla.