Autossa vilkutin vielä sille naiselle kunnes lähdimme liikkeelle.
"Taehyung mitä vittua toi nyt oli?!" Yoongi räyhäsi.
"Mitä? Mehän sovittiin et joku esittää sen poikaystävää!!" Taehyung huusi takaisin.
"Vittu vedit sen ny saatana vähä liian pitkälle!"
"No ite meet vaa randomisti halailee sitä!!"
"Ite viel väitit et teil ois muka joku treffiilta tänää jossain ravintolassa!" Yoongi huusi kuin viimeistä päivää.
"No mut nii meil on! Vittu et oot rasittava paska pää! Jumalauta meil oli suunnitelma ja sä vittu vaa niiku valitat ku suoritan sitä. Ootko vittu ees ikinä ollu suhteessa!? No oot mut selvästi paskassa sellasessa ku et ees tiiä miten suhteessa ollaa!"
"HAISTA PASKA VITUN PASKIAINEN!!" Yoongi huusi ja veti Taehyungia nyrkillä naamaan. Taehyungin nenä alkoi vuotaa verta ja ison auton sisällä heillä alkoi nyrkkitappelu taaimaisilla penkeillä.
"POJAT LOPETAKAAAA!!!!!!" Kiljuin niin kovaa että kurkuuni sattui.
Kaikki hiljentyi. Pojat lopettivat tappelun ja tuijotti minua.
"Miks te tappelette tosta? Noin pienestä asiasta? Onko sillä mitään väliä et miten toi tehtiin koska lähen kumminkin varmaan huomenna hotelleni?"
"Must tuntuu.. Et ne tappelee susta. Molemmat taitaa tykätä siitä et saa esittää sun poikaystävää" Namjoon naurahti.
Yoongi ja Taehyung antoivat hänelle murhaavan katseen.Olimme vieläkin autossa ja kaikki olivat omissa maailmoissaan.
Yhtäkkiä Taehyung hätkähti.
"Hei kuski! Me jäädään Narin kanssa tässä!" Hän huudahti.
Auto pysähtyi korealaisen ravintolan eteen.
"Tuu" Taehyung sanoi, ojensi kätensä ja hymyili.
Otin Taehyungia kädestä, ja hän auttoi minut autosta pois.Olimme ravintolassa, ja tilasimme molemmat nuudeleita lisukkeiden kanssa.
"Yks olut" Taehyung huikkasi tarjoilijalle.
"Ei kai tästä tuu samanlainen yö, ku sillon Yoongin kanssa..." sanoin.
"Mä en juo liikaa, lupaan"
Hymyilin ja tarjoilia toi Taehyungin oluen.
"Hei saisiks mäkin yhden oluen."
Tarjoilija nyökkäsi ja toi minulle sen.Söimme, joimme ja tutustuimme toisiimme.
"Sä sanoit tuolla autossa Yoongille aika ilkeesti.."
"Joo, mä tiiän, ja kadun sitä"
"Sovittehan sitten ku mennään takas teille?" Kysyin.
Taehyung nyökkäsi ja otti huikan kolmannesta oluestaan.Olimme juoneet ehkä enemmän kun olimme suunnitelleet.
En ollut niin kännissä, kun olin sinä yönä kun olin Yoongin kanssa. Mutta silti aika humaltunut. Vaikka Taehyung oli juonut monta olutta hän ei ollut mitenkään Mega kännissä, silti vähän.Taehyung soitti meille auton joka vei meidät heidän talolleen.
Astuimme sisälle ja huomasin kuinka Yoongi seisoi käytävällä kädet ristissä ja pyöräyttämässä silmiään. Otin Taehyungista tukea kun otin kenkiä pois sillä olin vielä kännissä.Lössähdimme yhdessä Taehyungin sängylle ja nukahdin heti hänen Kainaloonsa.
Nari on selvästi saanut alkoholisti maineen
(PS se oli vitsi, hän ei ole alkoholisti)
KAMU SEDANG MEMBACA
Yksi lippu Seouliin
Fiksi PenggemarNari lähtee unohtumattomalle matkalle vilkkaaseen Souliin. BTS keikalle hän alkujen aluksi sinne lähti mutta rankan känniyön aikana asioita sattui ja tapahtuu. Sisältää seksiä ja alkoholismia. Lukeminen omalla vastuulla.