Dimineața mă trezesc in patul meu,si nu stiu cum am ajuns in pat deoarece aseară eram in baie,când a venit acel băiat.
Dar nu îmi e deloc frica de el, pentru ca stiu ca e doar imaginația mea.
Încerc să nu mă mai gândesc la ce s-a întâmplat aseară,si sa ma duc la baie pentru a mă pregăti de liceu.
* * *
După șase ore de scoala sunt epuizată,am dat aproape la toate orele câte un test sau ne-a ascultat.
Am mai stat si singura pentru ca nu stiu din ce cauza Maria nu a venit la școală. Deobicei mă anunța cu o zi înainte când nu venea.
Acum merg direct la cafenea,și trec pe lângă parc unde sunt foarte mulți oameni,dar cine nu ar iesi când e foarte frumos afara și se apropie vacanța de vară,când nimeni nu mai are teme sau de învățat.
* * *
Ies din cafenea după ce mă anunța Alex,șeful meu,ca mi-am terminat tura.Mă opresc puțin lângă o bancă și decid să o sun pe Maria,care nici la munca nu a venit.
După trei beep-uri îmi răspunde
- Alo,îi aud glasul prietenei mele care pare fericită.
- Maria ce faci și de ce nu ai dat nici un semn de viață pana acum?o întreb și aud niste râsete de cealaltă parte a firului.
-Liniște-te Cali,nu am pățit nimic ,am fost la cumpărături cu Jack.
Care Jack?
-Jack?o întreb si strâmb din nas,bine ca nu e lângă mine nu îi place când fac asta.
-Cali,Jack e iubitul meu,și o sa ai ocazia să îl cunoști in ziua balului.
Iubit? Bal?
- Ce bal?
- Pe ce planetă trăiești?Balul de absolvire,pe bune?De cât timp iti tot spun de el,,îmi spune si mai mult ca sigur si-a dat ochii peste cap.
Are dreptate mi-a tot zis de el dar nu eram prea atenta
-Am uitat complet de el,spun și o aud pe Maria cum oftează
-Mâine iti iei liber de la lucru si după ore vin sa te iau sa mergem la mall,nu accept niciun refuz,pa.
Mi-a inchis.Ce urât.
* * *
Închid ușă apartamentului și ma duc in camera mea,recunosc sunt putin supărată că nu am cu cine sa merg la bal.
Si nu vreau să fiu în plus între Jack si Maria.
Mă întind în pat,îmi bag capul in pernă si oftez zgomotos.
Salteaua se lasa in jos,semn că cineva s-a așezat.
Îmi întorc capul sa vad cine e.
Pe patul meu stă băiatul de aseară din baie.
Cum a intrat?
- Buna destinul meu,imi spune si afișează zâmbetul ala de milioane.
-Cum ai intrat,îl întreb in timp ce mă ridic in fund.
- De ce esti supărată?
A schimbat subiectul,nu e corect.
- Iti spun daca îmi spui cum ai intrat in casa,îi zic și ridică o sprânceană.
Cred ca asta e un tic de-al lui.
- Am intrat odata cu tine,acum spune-mi de ce esti supărată.
De ce îl interesează?
- Nu sunt supărată doar ca nu stiu ce sa fac,e balul de absolvire si nu stiu daca să merg,îi spun în timp ce mă joc cu degetele.
- De ce sa nu mergi?mă întreba si eu îmi ridic privirea regret ca am facut asta,acum avem un contact vizual si pot să-i studiez mai bine fața si ochii. Ochii lui sunt roși ,iar fața are trăsături intr-adevar frumoase. E perfect.
- Ai putea să-mi răspunzi la intrebare in loc să te holbezi la mine?Mă întreba și zâmbește,iar eu simt cum incep sa ma roșesc.
- Da, scuze,nu vreau sa fiu in plus între prietena mea si iubitul ei,spun si incep din nou sa ma joc cu degetele.
- Păi nu te duci cu ei,imi spune si ridică din umeri.
-Nici nu mă gândesc să mă duc singură.
- Nu te duci singura,vin eu cu tine,spune si eu mă uit la el.
- Nu pot să merg cu imaginația mea la bal.
- Nu sunt imaginația ta.
-Și de ce te vad doar eu?îl întreb și el se așează mai bine pe pat.
-O să-ti raspund la toate intrebarile,daca accepți să mergem împreună la bal.
-Accept,spun și încerc să mă gândesc cum o să reacționeze tot liceul,când mă vor vedea de braț cu aerul.
CITEȘTI
Aruncă-mă-n haos
ParanormalSedah e întruchiparea răului. Nu, Sedah e diavolul în persoană. Sedah e prințul infernului, fiul celui de temut, fiul lui Lucifer Caliopi e fata timidă, cu puțini prieteni si o familie dificilă. Sedah vrea o nouă victimă, o nouă fată pe care sa...