La auzul vocii sale mi-a dat seama instantaneu cine e in spatele meu.
Oh nu, nu,nu, nu el, de ce doamne ma pedepsesti asa rău? De ce?imi aud constiinta tipand in capul meu.
-Și tu esti? il aud pe Dylan foarte aspru apropiindu-se de mine.
-Eu? Tocmai m-ai intrebat cine sunt eu? Eu sunt iubitul ei deci e a mea! Inteles puştiule? simt cum Sedah isi pune mainile dupa talia mea. îl simt nervos, deci daca nu se lasa cu bataie in seara asta o sa notez in calendar.
-Nu ma lua pe mine cu "puştiule".Cum ar sta ea cu unul ca tine? Tu nu te uiți la tine?Se vede de la o poștă că ești drogat,spune Dylan și văd cum oamenii se întorc spre noi
-Ajunge! spun ţipând, eu nu va inteleg, de ce naiba va certati? Chiar trebuie sa faceţi asa? Nu sunt un obiect, nu sunt a nimănui. Înțeles puştilor? spun astea si il privesc mai mult in ochii pe Sedah, inteleg ca e gelos dar eu nu sunt un obiect sunt un om, am sentimente nu pot fi împărțită. Ma ridic de pe scaun,imi iau geanta si ma intrept sper uşă in timp ce-l aud pe Sedah cum striga dupa mine dar aleg sa nu-l bag in seamă.
Iau taxiul si ajung acasă, ciudat geamul si usa erau deschise, oare Sedah a venit aici? Intru in casa, imi arunc geanta pe undeva prin sufragerie si merg la mine in cameră.
Mă pun în pat și ațipesc.* * *
Mă trezesc putin speriată,când aud soneria de la ușă. Visam așa frumosMă dau jos din pat și mă uit pe vizor sa vad cine e.
Nu e nimeni.
Deschid ușă și în fața ei e o cutie împachetată frumos. Cred ca asta e amprenta lui Sedah,înafară de el si Maria nimeni nu știe unde stau. Ma duc in cameră și ma pun pe pat, deschid usor capacul pentru a vedea ce se afla înăuntru si observ ca este o carte. O carte pe care mi-o doream de mult timp, cum de a stiut? Adica de ce ma mai mir el stie totul despre mine, langa carte vad si un bilet.
Draga Cali, iarta-ma ca am fost necioplit si ca a trebuit sa te supar si sa te fac sa pleci. Eu te plac chiar am ajuns sa te plac si cred ca am fi un cuplu frumos, sper sa te mai gandesti la propunerea cu balul. Cu drag Dylan.
Rămân socata la vederea numelui lui. Oh doamne, nu e Sedah.E Dylan. Cum o sa ascund toate astea de Sedah, daca afla sigur o sa-l rănească sau mai rău sa il omoare.
-Pe cine sa omor draga mea?il aud pe Sedah spunând in timp ce intra pe geamul deschis. Raman şocată, nu am cuvinte, oare sa-i spun?În ce naiba m-am bagat..
-Ăă pe nimeni,spun și ascund biletul la spate.- Ce e acolo,spune si arata spre cutie.
- Asta?E o carte pe care mi-am comandat-o.
-Aha. Cali aș vrea să vorbim despre ce s-a întâmplat la..
Nu îl las sa termine si i-o iau inainte.
- Nu trebuie sa te simți prost,erai doar putin nervos,spun si îi zâmbesc.
- Nu asta voiam să iti spun. Nu ma simt deloc prost,tipul ala merita un pumn în gură. Voiam să iti spun ca îți interzic sa te mai vezi cu el.
Ce face?
-Imi interzici?Da cine esti tu,mama?Nu poti să-mi interzici nimic,am si eu o viața,spun și mă răstesc la el.
- Eu te-am avertizat,scumpo,spune si iese din cameră.
A plecat tocmai când voiam să-i mai spun ceva.
Se pare ca la bal ma voi duce cu Dylan.
CITEȘTI
Aruncă-mă-n haos
ParanormalSedah e întruchiparea răului. Nu, Sedah e diavolul în persoană. Sedah e prințul infernului, fiul celui de temut, fiul lui Lucifer Caliopi e fata timidă, cu puțini prieteni si o familie dificilă. Sedah vrea o nouă victimă, o nouă fată pe care sa...