"Smua dh sedia kan? Jom msuk!" Ameer bersuara. Mereka berlima melangkah msuk ke skolah yg terbiar itu dngan berani.
"Ok, kita pecah dua grup, Faris.. Kau ngan aq, Ameer,Zul, Iskandar.. Korang 1 grup. Aq ngan Faris akn pegi kt asrama lelaki, korang bertiga dkat bngunan yg ada klas bljar.. Kalau ada yg tk kna, roger kitorang. Ingat! Kalau rse tk sedap hati ke apa, call kitorang.. Tk pon kluar dri skola ni klau tk dpat call. Faham?"Aiman bersuara selaku ketua antara mereka berlima. "Faham!"Ameer, Zul, Iskandar jwab serentak. Setelah habis menerima arahan, mereka bergerak ke tempat msing2.Aiman dan Faris msuk ke asrama lelaki, dan tujuan diorang utk ke bilik 12,bilik itu dipercayai paling keras antara smua bilik, dan org2 ghost haunted sblom ni pon akn pergi ke bilik 12 dahulu, bilik 12 itu dipercayai ada rmai pelajar lelaki bwak masuk perempuan, dan kebanyakkan perempuan yg msuk ke bilik itu tidak akan keluar lgi, lebih dipercayai mereka mati di dlm bilik 12 itu dngan kejam dan seksa sekali.
PERINGATAN:ghost haunted yg sblom ni msuk ke bilik 12 mmg akn kluar hidup2,tpi nyawa mereka tidak pnjang, dan dipercayai makhluk2 halus yg pnuh dngan dendam itu akn mmbunuh mereka, adakah Aiman dan Faris akan slamat? Teruskan mmbaca..
Aiman dan Faris telah smpai di depan bilik 12,dan hnya bertemankan torchlight.. Mereka mmbuka pintu perlahan2 dan msuk ke dlm, besi2 pda pintu nya sudah berkarat, so lgi menambahkan perasaan seram sejuk di dalam diri Aiman dan Faris..Msuk shja di dalam bilik 12 itu, mereka melihat sekeliling bilik itu, berselarak, katil 2 tingkat (katil bujang) sudah nyawa2 ikan, tk lma lgi patah la besi tu, bilik yg agak luas, ada yg ckap ni bilik ketua pengawas di skola ni, tk tau la.. Sbb bilik dia cntik.. Dkat dinding penuh dngan kesan pita pelekat, org yg guna bilik ni mesti suka tmpal bnda.. Tk ade tingkap, ada 1 meja blajar, agaknye tu meja bljar.. Sbb ada kayu2 pastu ada papan...meja tu dh patah dh.. Hancur dh pon, tpi kalau org yg peka.. Dia dpan kenal yg tu meja..
Ditengah2 bilik tu, ada papan ouija.. Kepada siapa yg tk tau, tu papan utk pnggil 'bnda'.. Alaaa.. Yg ada lilin sekeliling tu, pastu ltak tngan atas 1 bnda, bce skit mantera, pastu korang tnye dia, nnti dia jwab.. Ok2 back to the story, mereka berdua seolah2 seperti dirasuk, mereka bergerak ke tempat dimana terletaknya papan ouija itu, dan duduk disitu.. Lalu tngan dn mulut mereka seperti bergerak sndiri, Aiman membaca mantera utk mnyeru mereka, lalu mereka berdua meletak tngan atas 1 bnda, dn mereka trus bermain dngan 'bnda' itu.. (Mereka mcm kena pukau la..) tiba2 pintu terbuka luas, angin entah dtg dri mna, kuat la jgak.. Mereka yg dipukau itu hnya teruskan bermain tnpa menghiraukan angin itu..
(Maybe smpai sini dulu kot.. Idea kering.. Sori kalau lmbat update.. Busy skola..) 😙
YOU ARE READING
TOLONG! [COMPLETE]
Paranormal-COMPLETE STORY- Menanti Mati Sebelum Musnah Nama ~ Kau Dah Seksa Adik Aku! Jangan Pikir Aku Akan Lepaskan Korang~ Voted and Share, Thanks!