Ben hyjin. Şimdi size biraz kötü geçen hikaye mi anlatıcam. Ama gerçekten çok eğlenceli. Bi de bunu kendim yaşıyomuş gibi anlatcam çünkü bu şekilde anlatmak çok sıkıcı.
Ben 17 yaşındayken benim aşık olduğum bir komşumuz vardı. İsmi de Yoongi. O benimle yaşıttı. Gerçekten çok seviyorum.
Bir gün annem ve babam kavga ediyordu. Ben de sıkıldım. Ve bara gitmeye karar verdim. Hemen yola çıktım. Bara giderken Yoongi yle karşılaştım. Ben onu çok seviyorum. Ama sanırım hislerimiz karşılıklı değil. Neyse yanına gittim. Yoongi ye yaklaşıp "nereye, nasılsın, hadi gel birlikte gidelim". Dedim. O da " Senin baban bara gitmeye izin verüyomu ki" Dedi. Gülmeye başladım. Evet izin vermitodu ama şu an çok ta umurlarında değildim. " Beni pek umursamıyolar şu anda, saç baş birbirlerine girişmiş l erdir. " Şimdi birlikte gülüyoduk. Bu kadar güzel gülen bir insan görmemiştim daha şimdiye kadar. Neyse birlikte bara gittik. İkimizde bir iki üç derken fazla kaçırmıştık. Fena rahatlamıştım. Bir anda ben Yoongiye "Hadi evine gidelim, hem eğleniriz" dedim. O da bana bakmaya başladı. " Hayır, sen küçük bir kızsın, ayrıca sadece arkadaşız benden böyle bir şey isteme. "
Çok sinirim bozuldu. O sinirle dışarı çıktım. Yanıma Jinyoung gelmişti. O da bana aşık dı. Ne kadar nefret etsem bile ondan. Nağıcaksın peşimi bırakmıyodu.
Birden aklıma çok şeytani bir fikir geldi. Hemen Jinyoung un yanına gidip" Şey bu geceyi birlikte geçirelim mi, hem eylenceli olur" Dedim. Şaşkınlılla bana bakmaya başladı. Sonra nefretle dudağına yapıştım. Oda karşılık verdi.
Elimden tuttu bende yanında yürümeye başladım. Evine girdiğimde beni kucağına alıp odasına götürdü. Çok korkuyodum çünkü bu benim ilk ım olucaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga İle Hayal Et
FanficYoongi seni çok seviyorum. Küçükken iken sana yaptıklarım için özür dilerim, nolur beni bırakma