Senem-Su'yun üvey annesi
Güler/Erdem- Nazlı'nın anne ve babası
Oktay-Eylem'in babası.
Leyla/Görkem-Bahar'ın anne ve babası.
Gülümser-Yavuz'un annesi.
Murat-Zeynep-Fethi'nin anne ve babası.
Osman-Ateş'in babası.
Ömer:Feyzullah'ın babası.
SU:
Alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. Saatte baktığımda daha sabahın 8'indeydik. Bu lanet saati kim sabah 8'e kurmuştu ki?!Sinirle alarmı yere attım.
S:Aptal alet!
diye söylendim. Yataktan kalktığımda odamın pırıl pırıl olduğunu fark ettim. Ama gece yattığımda her yer her yerdeydi. Bunu yapan kişi aklıma gelince hafiften sırıttım. Kapıyı biri tıklattı ve içeri girdi.Giren bana küçüklüğümden beri bakan Nuran Teyzeydi. Ama ben ona Nunu ya da Nuriş diyordum.
S:Günaydın Nunu.
Nunu:Günaydın, küçük hanım.
S:Senem Hanımlar neredeler?
Senem Hanım benim ölen babamın karısıydı. Annem öldükten sonra babam 2. Evliliğe adım atmıştı. Kendisiyle iyi anlaştığımı söyleyebilirdim, üzerimdeki baskısı olmasa daha iyi anlaşabilirdim.
Nunu:Erken çıktı. Şirkette önemli bir toplantı varmış. Seni de bekliyor.
S:Beni mi? Niye?
Nunu:Onu söylemedi. Ama giyceklerin sandalyenin arkasında asılı. Acele etsen iyi olur Küçük Hanım. Toplantı saat 10'da!
S:Ama haksızlık! Bugün benim doğum günüm! Doğum günümü şirkette geçirmek istemiyorum!
Nunu:Senem Hanımın emri!
S:Uff!
diye sızlandım ama Nunu'nun bakışları ile sızlanmayı kestim. Senem Hanım sandalyenin arkasına iğrenç bir kıyafet koymuş.S:Ben bunu giymem Nunu!
Nunu:Ahh Su ah! Saat 10'da şirkette ol yeter bana.
S:O iş bende Nunu.
dedim ve hızlıca kendi kombinlerimden birini geçirdim. Nunu beni görünce kısa çaplı bir şok geçirdi ama hemen atlattı.
Nunu:Senem Hanım yine çok kızıcak.
S:Boşver Senem Hanımı Nunu! Hem o dua etsin şirkete gidiyorum. Gitmeyedebilirdim.
Nunu:Senden çok çekicekleri var.
S:Neyse ben kaçtım Nunu.
diyip yanağından öptüm.
Nunu:Bekle. Arabayı hazırlatıyım mı?
S:Gerek yok. Oğuz alcak beni.
Nunu:Senem Hanım, Oğuz tayfasıyla görüşmeni onaylamıyor.
S:Senem Hanım hiç bir şeyi onaylamıyor.
diyip kaykayımı da alıp kapıdan çıktım. Oğuz her zaman ki gibi kapıda arabasıyla beni bekliyordu.
Su'yun kaykay deseni:NAZLI:
Annemin sesiyle uyandım.
Güler:Nazlıı!
N:Hıı?
Güler:Kalk artık!
N:Ne oldu ya? Kargalar mı evi bastı?
Güler:Çok komik(!) Şirkete toplantıya gidiyoruz. Giyin gel aşağıya.
N:Şirketten bana ne?!
Güler:Nazlı kalk!
N:Ya ben gitmek istemiyorum!
Güler:Ama gidiyoruz. Hem yalnız olmıcaksın!
N:Ya benim planlarım var bugün-
Güler:-Her gün kızlarla alışverişe gidiyorsun zaten. Bugün gitmeyiver.
N:Ama olmaz ki!
Güler:Nazlı! Kıyafetlerin dolapta asılı.
N:Tamam.
dedim yenildiğimi kabul ederek. Yataktan kalktım. Dolabımı karıştırdım.
N:Burda bir sürü kıyafet var. Hangisi?
diye sordum Anneme. Annem dolabımı karıştırdı ve kıyafetleri çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR ŞİRKETİ
FanfictionBir şirket, 8 ortak ve sırlar... Beklenmeyen bir olay sonucunda şirkete ortak olan büyükler yerlerini çocuklarına bırakmayı düşünürler ve bu kararı gençlerden birinin 18 yaşına bastığı anda açıklarlar. 8 genç ise bu durumdan hiç hoşnut olmazlar...! ...