Mina ile barışma❤️

18 4 0
                                    

İnstagram :btsofforever

Bakkalcı amca "ama gerçekten çok yakışıyorsunuz" ben atarla "yha amca anlamıyor musun? Biz sevgili değil ve olmayacağız da" jungkook bir anda tosardı sonra da "Allah allah! Her kız bana aşık sen gelmiş bana ne diyorsun!" Ben "işte sorun orada her kız sana aşık evet biasım sensin ama olmaz ki böyle!" Sonra amca "yha çocuğum suyunu al çek git buradan" bende ayağa kalkıp hemen çantamdan cüzdanı çıkardım. Paramı çıkaracaktım ki jungkook "istersen paranı ben verebilirim." Bende domates gibi oldum yeniden ve jungkook'a "yok canım ben fakir miyimde veriyorsun paramı?" Jungkook "Tamam tamam kızma" en sonunda paramı çıkarabildim. Ama cüzdanın içinde ne para nede fatura var!! İçimden "Ufffff! Ne yapacağım ben şimdi?" Jungkook "ne oldu Y//N?"
Bende "uff, uf! Herşeye maydonoz olma!" Jungkook en sonunda "Tamam o zaman bende sana yardım etmeye çalışmıştım ama" ben "Allah! Allah! Senin yardımın benim ne işime yarayacak! Sen git hayranlarına!" Jungkook fısıldayarak "kıza iyilikte yaramıyor ki!" Bende "hadi çok konuşma!" Dedim. Sonra yine bakkalcı amca kızgın bir halde beni bekliyordu. Bende "tamam amca tamam ben en iyisi su almayayım." Adamda "yha kızım sen eşkiya mısın nesin? Yarım saatten beri vazırdıyorsun" bende "tamam o zaman ben çıkayım. Baybayy!" Giderken aklıma Mina geldi. Telefondan Mina'yı aradım. Küstüğümüz aklımdan çıkmış. Aradım ve Mina ile diyaloğumuz👇🏻

Mina: yha sen beni hangi yüzle ararsın Y//N!
Ben: Ne diyorsun sen kızım?
Mina: sen benim ne dediğimi çok iyi biliyorsun!😡😡
Ben: cidden bilmiyorum Mina!
Mina: he he! İnandım!
Ben: yha Mina ben gerçekten bilmiyorum!
Dediğim an aklıma geldi ben Mina ile küstüm!! Hemen kendimi affettirmeliyim
Ben: Mina bak benim yeni aklıma geldi! Ben çok üzgünüm! Cidden çok üzgünüm!!
Dedim ve Mina'nın kapısı açıldı. Çok korktum. O an ailesi ile yaşadığını unutmuşum!
Ben : Mina!Minaaa! İyi misinnnn!
Mina'dan ses soluk yok. Bugün nedense hep rezil oluyorum🙄😶 sonra Mina'dan ses gelmeye başladı. Babası benim yüzümden Mina'ya bağırıyordu işte duyduklarım!👇🏻
Baba: Mina! Bu kız nerede! Az önce ailesi aradı kaldım onlar konuşurkennn!
Mina: baba birazdan gelir bakkaldan atıştırmalık almaya gitti!
Baba: Mina yeme beni burada çantası yokkk!
Mina başka bişey söylemedi ve telefonu kapattı. Ben koşa koşa Mina'nın evine gitmeye çalıştım. Bu aradada Jungkook bir hayranıyla konuşuyor ve ara sıra bana bakıyor. Ben koşarken ne olsun! Tabi Y//N bu her şekilde şey başına gelebilir. Ayağımı burktum. Sonra jungkook koşa koşa yanıma geldi. Ve "yha sen benim başıma bela mısın kızım? Her yerden çıkıyorsun." Ben "evet belasıyım ne yapacaksın. Ayrıca seni çağıran mı oldu?" Jungkook "Evet gözlerin beni arıyor. Hem sen neden valizle gecenin yarısında dolanıyorsun." Ben "sanane" jungkook içinden "böyle olmaz!" Deyip beni kucağına aldı. Sonra ben bağırıp çığırdım biraz. Ama sonra kıpkırmızı oldum bir yandanda mutlu oldum. Sonra jungkook "evin nerede senin?" Diye sordu. Bende "benim evim yok arkadaşımla kalıyorum" dedim. O da "arkadaşının evin nerede?" Diye sordu bende tarif ettim. O beni eve götürene kadar zaten ben uyumuş kaldım. Bide ben uyurken zile basmazmı. Allah'dan babası filan uyumuş kapıyı Mina açmış. Sonra beni yatağa koymuşlar ikisi çok şirin yhaa! 1 yıl düşünsemde aklıma gelmezdi bunlar. Sonra bir anda aklıma jungkook'a köyü davrandığım geldi. Çok üzüldüm hemen yatağımdan fırlayıp jungkookdan özür diledim. Jungkook "Evet özür dilemen gerekli. Ama senin özür dilemene gerek yok" dedi. Bende " teşekkürler bana yardımcı oldun ama ben sana kötü davrandım." Jungkook "birşey olmaz" diye ekledi. Jungkook hemen tuvalete uçtu. Mina'da bana "yha kızım sen bu oğlanı ne ara bulup getirdin." Ben "Ben bulmadın canım ayağıma geldi." Mina "keşke bende Jimin'i görebilsem." Bende "eh kızı  şeninde başına gelir bunlar."
Veeeee 3. Bölümü bekleyin....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jungkook içe hayal et -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin