Kahraman jungkook😂

21 3 0
                                    

İnstagram hesabımın adı @btsofforover
Merhaba benim adım Y//N. Türküm ama  4 aydan beri Kore'de yaşıyorum. Ve BTS'den biasım jungkook. En iyi arkadaşımın adı Mina. Ben biraz kıvırcık saçlıyım onun için benimle dalga geçiyorlar ama ben kendimden memnunum😂
Yaz tatili👇🏻
Bir sabah gürültüden dolayı uyanıyorum. Hemen Mina'ya "Bu ne gürültü Mina böyle?" Mina "eh işte anne baba kavgalarımız" diyor. Sen ağlamaklı bir şekildek "yha artık bıktım! Herkesin evinde bir kavga bir kavga!" Mina "yha üzülme Y//N biz senin yanındayız." Ben "ama rahatsız oluyorum" Mina "ha kraliçem sizi kapıda justin bekliyor. Canım ya alışırsın ya da kapı orada." Bende o atarla " tamam istenmediğim yerde durmam ben" yarım saat olmadan eşyalarımı toplayıp çıktım. "Ama ben şimdi ne yapacağım üffff!! Her yer kapkaranlık zaten. Çokda susadım" en sonunda dayanamayıp bir bakkala girdim. Su istedim amcadan. Hemen cüzdanımdan para çıkaracakken ne göreyim!!😳 içeri giriyor! Onun bu kadar yakışıklı olduğunu görünce bayıldım. Meğerse beni tanıyormuş. Çünkü bir ara imza günlerine gitmiştim. Ben bayılmış haldeyken obeni uyandırmaya çalışmış. Jungkook "uff Y//N ne yapacağım şimdi ben!" Demiş. Bende gözlerimi açarken jungkook domates gibi oldu.😶😶 çok tatlıydı. Ben gözlerimi açtıkdan sonra fırladım. Çaktırmayın numaradan bir şeyler vızırdıyacağım " siz kimsiniz yha!" Jungkook "ben kim miyim? Amanınnn bunun hafızası yerlerde sürünüyor!" Ben "yok canım sizi tanıyamadım yoksa hafızam gayet yerinde!" Jungkook içinden " Eeee bu kız beni nasıl tanımaz" bakkalcı amca " ayyy ne kadarsa yakışıyorsunuz sizzz! Dedi. Bende domates gibi oldum. Jungkook" amca  sen iyi misin? Kız beni tanımadığını söylüyor!

Jungkook içe hayal et -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin