~15~

294 22 3
                                    

Düğün alışverişini yaptık,tabi gelinlik şart.
Orada elime birkaç tane gelinlik alıp denedim ama jimin beyfendi"hayatım çok açık,bu olmaz kumaştan çalmışlar,ah göğüs dekoltesi çok derin,kolları nerde"demeye başladı ama biraz kedi yavrusu bakışı atınca tabi"tamam ama fazla açık olmayan bişey al dedi"
Bende etrafa göz gezdirdim ve anımda almak istediğim bir gelinlik beğendim.
Şimdi ne mi yapıyorum? Tabikide bugün düğün var ve ben hazırlanıyorum, evet yanlış duymadınız dün evlenme tarihini aldık ve bugün evleniyoruz.
Büyükannem eve makyöz çağırmıştı ve bende şuan banyoya doğru gidiyorum.
Çıktığımda karşımda büyükannem ve makyöz vardı hemen beni masama oturttular ve makyaja başladıkar tabi buna saçta dail.

Çıktığımda karşımda büyükannem ve makyöz vardı hemen beni masama oturttular ve makyaja başladıkar tabi buna saçta dail

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece makyaj)

(Sadece makyaj)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece saç)

(Gelinlik mütişmel)Biliyorum jimin açık alma demişti ama şu hayatta sadece vir kere evleniyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gelinlik mütişmel)
Biliyorum jimin açık alma demişti ama şu hayatta sadece vir kere evleniyorum.
Oeki jimin nasıl görmedi derseniz eğer ben ona mağazada şöyle dedim;"sen git kendine bişeyler bak ben geliyorum hem burada büyükannelerimiz var merak etme"
Oda tamam diyerek çıkmıştı ve iki büyükanneye baktığımda onlarda jimini takmamış açık olan gelinlikler baktılar.
Evet şuan evin zili çaldı ve bizim evin unnisi kapıyı açmaya gider "kapıya ben bakarım unni sen içeri geçebilirsin"demiştim.
Sonra kapıya doğru ilerledim kağıyı açık kafamı yukarı kaldırdım ve aman allahım bu ne yakışıklılık ahhh...kalbim bunu kaldırmıyor.

Jiminde aynı benim gibi yüz ifadesi'aman allahım vahşet,nayır olamaz bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jiminde aynı benim gibi yüz ifadesi'aman allahım vahşet,nayır olamaz bu...bu mütişmell'.
Jimin bu sefer ağızını araladı"ahh hayıtım sana açık birşey alma ben dayanamam demiştim"
"Ya jimin zaten hayatta bir kere evleniyorum,hem seninle"demiştim bunu onun yumuşatacağını bildiğim için yapmıştım ve evet başardım.beni kolumdan tutup arabanın yanına götürdü ve kapıyı açtı bindim.
Büyükannemlerde arkadaki arabaya binmişlerdi.düğün yerimize geldiğimizde tabiki burası kapalı bir alan değil sahil kenarı (EmineKk421 sen anlarsın sahil kenarı düğün)
Arabadan inip sahile doğru yürüdük annem(!)ve babam(!)sağolsunlar tanıdık tanımadık hepsini çağırmıştı tabi bu işin içinde jiminin aileside vardı.
Yerlerimize geçtik memurda gelip konuşma yaptı.o sırada benim türk arkadaşım olan emine,merve,ilayda gelmişti.ben bunları görünce heyacan yaptım tabi sonra memurun sesini duymamla kafayı oraya çevirdim.
"....Park jimin Bey  ile evlenmeyi kabul ediyormusun"
Ben tabiki"EVETTTT"diye bağırdım ve herkes bizi alkışladı.
"....Eun ji hanım ile evlenmek istiyormusunuz"
Jimin bir anda durdu bende yüzüne bakınca bana güldü ve "sonsuza dek EVETT" demişti.
Bizim kızlar dha doğrusu emine en çılgını, çok bilmiş"eunji unni şimdi ayağına bas demişti"Türk alışkanlıkları unutulmaz.
Hemen jiminin ayağına bastım ve ağzını kapattım.bu arada jiminin 7 tane arkadaşları var hatta bir tanesi yani KimSeokJin oppa emine ile çıkıyorlar.
Emine bana unni demeyi çok sever,hım size birşey daha ben Türkiyede iken adım İremnur olarak kullanıyorum.
Düğün bitmişti jimin o çok yakışıklı olan 7 arkadaşının yanına gitti onların arasında junkook'da var.
Sonra bende bizim delikerin yanına gittim.
Emine:"unni ahh sana bişey denek istiyorum".
Ne demek istediğini biliyorum az öncede dediğim gibi KimSeokJin ile Emine çkkıyorlar diye,berden duyduğumuda söyleyeyim tabiki jiminden.
Eunji:"biliyorum herşeyi bunu bana baştan söyleseydin keşke ama sizin adınıza sevindim".
Emine:"kesin jimin hyung söyledi dimi"
Biliyorum yüzüne vurmayın ama emine banada bir aralar hyung diyordu,neden oppa değilde hyung diyeceksizniz.
1:onu erkekler kendisinden büyük olana der,ama ben emineden sadece 1yaş büyüğüm ve bana sevdiği için hyung der.
2:ise oppa onun ağzına yakışmıyormuş vah bizim halimize.
Eunji:"neyse boşver onu bunu nezamandan beri çıkıyorsunuz"
Emine:"aslında 1 ay oldu biliyorum sana söyleyecektim ama ulaşamadım hem seninkiyle arkadaş olduğunu bilmiyorum,bak nasıl tanıştık anlatayım;o hafta  bu grup Türkiyeye geldi"(bu arada bts grup değil sadece 7kişi takılıyorlar oyüzden)bizde orada tanıştık işte ben okuldan çıktum elimde kahve falan sonra birbirimize çarptık tabi kahve üzerime dökülünce bende özür diledi ve beni mağazaya götürmek istedi ve kahve ısmarlamak istedi falan sonra biz arkadaştan biraz öteye gidelim dedik ilk açılan kimse olmadı daha doğrusu aynı anda açıldık"dedi.falannn filan düğün bitti biz yeni alınan eve gittik.
................................
3yıl sonra~
Üç  yıl geçti biz evleneli jimini o kadar çok seviyorum ki bazen ikimizde birbirimiz ne kadar sevdiğimizden bahsediyoruz iyiki evlendik,beni şu zamana kadar hep mutlu etti.
Evet bir tane kızımız oldu adı ise minji
Şuan tam 3yaşında,herşeyi çabucak öğreniyor ve çok güzel konuşuyor...
Her sabah ki gibi yine mutlu kalktım derken ah tanrım regl olmuşum.evet regl olduğum zamanlar canım hep tatlı çeker.
Ayağa kalktım çarşafı toplayıp tuvalete gittim.
Tuvaletten çıktıktan sonra akşıma birşey takıldı JİMİN YERİNDE YOKK
Hemen yan odaya gidip MİNJİYE BAKTIM ODA YOKTU.
Merdivenlerden indiğimde mutfaktan sesler geiyordu hemen eline masada duran vazoyu aldım ve mutfağa daldım.
Aman allahım bu ne tatlılık böyle ,baba kız mutfakta kahvaltı hazırlıyorlardı.
"Bende katılabilirmiyim"dediğimde ikisi birden arkasını döndü.
Minji koşarak kucağıma atladı ce elindeki çileği ağzıma tıkıştırdı.
"Günaydın annecim bugün babamla birlikte sana kahvaltı hazırlayalım dedik ve babam senin karnının ağrıdığını söyledi iyimisin?
Böyle diyince direk gözüm jimine kaydı oda dudaklarını büzüp bana bakıyordu.
"İyiyim kızım şindi senin ellerinle yaptığın yemekleri yiyince hiçbir şeyim kalmaz "
Minji beni bahçeye çıkardı ve bana oturmamı ve içeri gelmememi söyledi.
Jimin ile Minji sofrayı güzel gene donattı ve bana yaptıkları yani özel süprizlerini getirdiler.
Süpriz çileğin üzerine dökülmüş olan çikolata ve aralarında muzda vardı.
Hep birlikte sofradakileri yemeye başladık....
Herkese merhaba ilk kitabım bitti ve yeni kitap yazıyorum.inşallah bu bölümü benğenmişsinizdir lütfen yeni yazdığım kitabı kütüphanenize eklemeyi unutmayın sizleri  SEVİYORUM 😘

Lise hayatım~PARK JİMİN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin