~2~

646 39 7
                                    

Bende arkasından bakakaldım.Rahatsız ettim düşüncesiyle,hocadan izin alıp dışarı çıktım,ama kimse yoktu bende çatı ve yangın merdivenlerine bakmak istedim.yangın merdivenlerine gittim ama yoktu,yolumu çatı katına çevirdim ama keşke çatıya çıkmaz olsaydım.Hem benim ne haddime gidip özür dilemek,rahatsız olduysa bunun sebebi ya ben değilsem "ah Eunji ahh".O sırada kapının arkasına doğru saklanmıştım.jimin ile bir kız.olamaz ya napıyorum der demez,merdivenleri ikişer ikişer indim.Kimsenin görmediğine de emin olarak tuvalete gittim.O gördüğüm şeyi kafamdan silmem gerek ti.tuvaletlerin boş olduğuna emin olmak için kapıları açtım.Ve istediğim gibi boştu. Tuvalet kapısını kitleyip,sesli düşünmeye başladım."neden şimdi böyleyim sanki,sanki bunu daha önce yaşamış gibiyim.Tabiya eski sevgilim min joon ' da aynı şeyi yapmıştı.
"Flash Back"
Kantinden çıktığım gibi çatı katına doğru yürüyordum elimde de iki tane çikolatalı süt vardı.ve merdivenlerden çıkıyordum,çatı katından sesler geliyodu.Biraz durdum ve etrafa baktım,ama gördüklerim beynimde bir etki bırakmıştı,ne bir söz söyleye biliyodum ne de hareket edebiliyodum.Min joon ve bir kız.ne yapacağımı bilmeden merdivenleri ikişer ikişer iniyodum.Birden karşıma biri çıktı bu adam beni çok mutlu ediyodu "Jungkook"onunla harika günlerim olmuştu,kankaydık yani.
Sonra yollarımız ayrıldı.
"Nowadays back"
Tuvaletin kilidini açtım sağa sola baktım kimse yoktu bende koşar adımlarla sınıfa yöneldim.ve sınıfın kapısına tıklattım ve girdim.yerime oturdum ama yanımdaki o çocuk yoktu.bende ders dinlemeye başladım.teneffüs zili çalmıştı ve junkook yanıma gelmişti.
Jungkook:Ah Eunji gelmene sevindim,senden ayrı kalamıyorum .iyiki kankayız,iyiki burdasın dedi.
Benn:ah evet jungkook bende seni çok özledim,sana bişey anlatmam gerek hadi eskisi gibi yapalım dedim.jungkookla eskiden birimizin canı sıkıldığımızda bahçede veya çatı katına çıkıp,çikolatalı süt alıp içerdik ve şimdide öyle yapmayı planlıyoruz.
Jungkook:anladım eskiden olduğu gibi "çikolatalı süt "diye bağırdı.koluma girmemi istedi,kantinden çikolatalı süt alıp çatıya çıktık.ilk önce jungkook'un girmesini ve içeride kimsenin olup olmadığını kontrol etmesini istedim,o olaydan sonra kafam karışıktı.
Jungkook içeri gel işareti yaptı.yanına gidip oturdum ve sütü bana uzatıp pipeti batırdı.bende aynısını ona yaptım.
Sonra olan biteni anlattım.bu gördüğüm olay eskiden olduğu gibiydi, ama sadece benim sevgilim değildi.jungkook üzüldüğümü görünce
"Hem burda ben varım sana hiç bir zarar gelmez" dedi.haklıydı bir yandan abim gibiydi kısacası çocukluk arkadaşı sayılıyoruz.ona içimi dökmüştüm ve rahatlamıştım jungkook bana çok iyi geliyodu.zilin sesini duyar duymaz ikimizde ayağa kaltık.sonra merdivenlerden inerken jungkook koluma girdi"istersen derse girmeyelim"dedi.derse girmek istediğim için"hayır girelim bişey olamaz ama sen girmek istemiyosan girmeyiz"dedim.hayır anlamında kafasını salladı ve sınıfa girdik.ben yerime geçerken yanımda oturan çocuk beni baştan aşağıya süzdü,alt dudağını ısırdı ve tekrar süzdü.bundan rahatsız olduğumu gösterdim ve sırayı çektim.jungkook'un dediğine göre yanımdaki bu çocuk Bay Park'ın oğluymuş,kısacası okulun play boy'u.ama Park amcanın böyle bir oğlu varmıydı.Her ne ise hoca geldi ve kısa bir selamdan sonra yerimize oturduk,sonra yanımdaki çocuk sürekli bakıp duruyodu.beni daha çok rahatsız etmişti.
Benn:bişey mi sorucaktın? dedim.
?:bana bi garip geldin,meğersem sınıfta yeniymissin dedi.ona ters ters akıp kafamı çevirdim.masamın üstünde bir kağıt gördüm.
Bu jungkooktandı.kağıdı aldım ve açtım.
Kağıtta şöyle yazıyodu"sana daha önce dediğim gibi ondan uzak dur,sana zarar vermesini istemiyorum"yazıyordu.sonra kafamı kaldırdım ve yanımda olan çocuk sinirle bana bakıp elini uzattı.
?:tanışsak nasıl olur hanım efemdi,benim adım jimin yani park jimin,okulun yakışıklısı ve kaslısı olan jimin dedi.bu baya baya kendini övüyo.neyse bende kendimi tanıtmaya hazırlandım.
Benn:adım Eunji ,Lee Eunji.he ben övünmeyi sevmem ama sakinliği seven ,zeki bir insanım dedim.öylece bana bakıp güldü.
Jimin:he yani güzelliğini kabul etmiyorsun,vay be bana gelen bütün kızlar güzelliğinden bahsederdi ama sen farklısın,he bu arada bende zekiyim okul birincisi işte ,bana play boy derler ama pek takmam öyle birşey yok.
İçses:hı hı tabi bizde yedik herkes play boy diyo zeki demiyo sallıyo resmen valla sahip bu kendini ne sanıyo ağzımı açtırmasın,he bu arada bu yavaştan yavaştan sana yürüyo.
Ben içten:ya bi sus sahip sahip hem bana yürüdüğünü nerden çıkardın.
İçses: o kadar laf saydım sahip sen sadece onamı takıldın ne o yoksa sende mi ona....
Ben içten:kes oğlum sesini , ya senin normalde kız olman gerekmez mi ?bütün kızlarınki kız sen neden erkeksin bi sus ya bi sus.
İçses:sahip kızma tamam ama bu çocuk sana yürürse ben anında girişirim ona göre.
Ben içten:ben girişcem şimdi sana sus artık.
Jimin:ne o kızlar diyince donup kaldım hım yoksa sendemi benden hoşlandın.
Benn:ne anlatıyosun sen ya senden mi hoşlanıyorum, hem sen kendini baya baya kaptırmıssın ,madem konuşacağız sana üç kelime söylemek istiyorum........
Herkse merhaba ikinci bölümü yayınladım sınavlarım perşembe günü başlayacak oyüzden şimdi attım .inşallah beğenirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum.
He bu arada  748 kelime oldu.

Lise hayatım~PARK JİMİN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin